Thunder Bay برای فصل شلوغ کشتی‌های کروز با کشتی‌های بیشتری در افق آماده است

Thunder Bay با اولین کشتی تفریحی که برای فصل 2023 پهلو گرفت خداحافظی کرد، اما چیزهای زیادی باقی مانده است.

آخر هفته گذشته Viking Octantis فصل را با توقفی چند روزه در استخر 6 آغاز کرد. و پل پپه، مدیر گردشگری شهری، گفت که در مجموع 15 توقف کشتی کروز توسط چهار کشتی مختلف برای این فصل رزرو شده است.

او گفت: «اکتانتیس و کشتی خواهر پولاریس هر دو در طول سال در بندر هستند، و سپس الهام‌بخش هانسیاتیک هاپاگ-لوید را برای اولین بار از دو بازدید در 5 ژوئن خواهیم داشت.» و سپس ما سفرهای ملکه آمریکایی را داریم که با Ocean Navigator در 10 ژوئن باز می گردند.

و سال آینده حتی بهتر به نظر می رسد: پپه گفت تا کنون، 24 توقف توسط پنج کشتی برای فصل سفر دریایی 2024 رزرو شده است.

پپه گفت: «قطعاً ما شاهد افزایش عظیمی در فعالیت در میان صنعت کشتیرانی اکتشافی جهانی هستیم. آنها در حال کشف دریاچه های بزرگ هستند، و به طور خاص، دریاچه سوپریور و خلیج تندر را کشف می کنند.

این بازار قطعاً در حال رشد است، و با قضاوت بر اساس آنچه در مورد نرخ اشغال این کشتی‌ها می‌شنویم، همه آنها فروش خوبی دارند و مردم واقعاً علاقه مند هستند که درباره دریاچه‌های بزرگ بیشتر بدانند.»

بنابراین آینده برای این برند جدید گردشگری خوش بینانه است.

و هنگامی که کشتی بعدی در 5 ژوئن وارد می شود، مسافران جاذبه دیگری برای بازدید خواهند داشت: موزه حمل و نقل Thunder Bay قصد دارد تا آن زمان بازار جدید خود را در کنار اسکله راه اندازی کند.

این بازار که در اوایل ماه جاری اعلام شد، در یک منطقه محصور شده در غرب اسکله کشتی کروز، در نزدیکی کشتی موزه الکساندر هنری واقع خواهد شد.

وقتی کشتی‌های کروز در آنجا پهلو می‌گیرند، بازار ظاهر می‌شود و به کسب‌وکارها و صنعتگران محلی فرصتی می‌دهد تا کالاهای خود را مستقیماً به مسافران بفروشند.

والی پترسون، رئیس موزه گفت: «ما باری از خاک آورده‌ایم و منطقه را هموار کردیم. ما چمنزار را روی منطقه ریخته‌ایم، و در حال آبیاری و آماده کردن آن هستیم.»

تنها چیزی که در حال حاضر منتظر آن هستم، سنگریزه است… تا مسیری را که قرار است داشته باشیم، قرار دهم و ما در چند روز آینده منتظر آن هستیم.»

پترسون گفت که تا کنون حدود 15 فروشنده علاقه مند به مشارکت بوده اند.

پترسون گفت: “ما مشتاقانه منتظر کشتی های بعدی هستیم.”