دانلود مقاله

معرفی چندین پایگاه داده علمی فارسی برای جستجوی مقالات و پایان نامه ها
در محتوای قبلی سایت ، برخی پایگاه های داده به زبان انگلیسی دانلود مقاله را معرفی کردیم (اینجا را ببینید) ، که برای جستجوی متون علمی مانند مقاله ، پایان نامه و کتاب مفید هستند. در این مقاله برخی پایگاه های اطلاعاتی مفید فارسی دانلود مقاله رایگان را به شما معرفی می کنیم که در جستجوی مقالات و پایان نامه های فارسی به شما کمک زیادی می کند.

اگر می خواهید مقالات را بومی ترجمه کنید ، به این وب سایت مراجعه کنید.

م Instituteسسه تحقیقات علوم و فناوری اطلاعات ایران
معرفی چندین پایگاه داده علمی فارسی برای جستجوی مقالات و پایان نامه ها

آدرس وب سایت: irandoc.ac.ir

م Instituteسسه تحقیقات علوم و فناوری اطلاعات ایران بیش از 40 سال دانلود مقاله رایگان سابقه دارد (از سال 1347) و پایگاه این پژوهشکده معروف به ایراندک دارای بیش از 615،000 پرونده اطلاعاتی در زمینه های مختلف است. این پایگاه داده دسترسی به پایان نامه های تولید شده در کشور ، پروژه های تحقیقاتی ، کنفرانس ها ، مقالات و گزارش ها را فراهم می کند. این پایگاه داده شامل نسخه های کامل متن بیش از 260،000 پایان نامه است.

پایگاه علمی جهاد دانشگاهی
معرفی چندین پایگاه داده علمی فارسی برای جستجوی مقالات و پایان نامه ها

آدرس وب سایت: sid.ir

پایگاه علمی جهاد دانشگاهی مربوط به جهاد دانشگاهی ، محبوب ترین پایگاه علمی علمی در ایران است ، زیرا دسترسی رایگان به هزاران مقاله را فراهم کرده است. مهمترین خدمات این سایت عبارتند از: نمایه سازی مجلات تحقیقاتی ، دسترسی رایگان دانلود مقاله به چکیده و متن کامل مقالات ، معرفی و نمایه سازی مجلات ISI ایران

یک پورتال جامع برای علوم انسانی
معرفی چندین پایگاه داده علمی فارسی برای جستجوی مقالات و پایان نامه ها

آدرس وب سایت: ensani.ir

پرتال جامع بشردوستانه به موسسه مطالعات بشردوستانه و فرهنگی مرتبط است. این پورتال دانلود مقاله انگلیسی دارای بیش از 300000 داده علمی است و به شما امکان دسترسی به 225000 داده تمام متن و حدود 110000 مقاله کامل متن را می دهد. این پورتال با بیش از 1000 مجله علمی همکاری می کند.

پایگاه استنادی علمی جهان اسلام (ISC)
پایگاه داده برای استنادات علمی جهان اسلام

آدرس وب سایت: isc.gov.ir

این سایت فهرستی از مجلات معتبر جهان اسلام را منتشر می کند. 63،500 مقاله علمی در این سایت موجود است.

ایران مادکس: بانک مقالات سلامت
معرفی چندین پایگاه داده علمی فارسی برای جستجوی مقالات و پایان نامه ها

آدرس وب سایت: health.barakatkns.com

ایران مادکس اولین فاز شرکت برکت است که به پوشش مجلات و متون علمی در بخش مراقبت های بهداشتی دانلود مقاله انگلیسی اختصاص دارد. مراحل بعدی شرکت پرداختن به علوم انسانی ، علوم فنی و مهندسی و سایر زمینه ها است. ایران مادکس در زمینه مراقبت های بهداشتی امکان جستجوی 148364 مقاله و دسترسی به 111541 متن کامل مقاله را فراهم می کند. تعداد مجلات سلام خبر تحت پوشش این سایت در حال حاضر به 372 مجله می رسد.

مجله نور: مرکز تحقیقات رایانه ای علوم اسلامی
معرفی چندین پایگاه داده علمی فارسی برای جستجوی مقالات و پایان نامه ها

آدرس وب سایت: noormags.com

مجله نور وابسته به مرکز تحقیقات رایانه ای علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و انتشار مجلات تخصصی مقاله علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد. در صورت مشترک شدن در مجلات ، این سایت به شما امکان دسترسی به آنها را می دهد.

مودالیب: بانک جامع مقالات پزشکی
معرفی چندین پایگاه داده علمی فارسی برای جستجوی مقالات و پایان نامه ها

آدرس وب سایت: medlib.ir

مدالب توسط مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت به منظور یکپارچه سازی اطلاعات علمی و آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی و دسترسی محققان به متون علمی تهیه شده است. Medlib در حال حاضر 115،206 مقاله را در 2،959 مجله علوم پزشکی پوشش می دهد.
بهترین سایتها ، که حاوی مقالات علمی فارسی هستند ، در زیر با حضور اقوام ، به ویژه دوستان ، که در کلاس س askال می کنند ، به طور خلاصه ارائه می شود. لازم به ذکر است که این سایتها بخشی از سایتهایی هستند که دارای مقالات علمی هستند نه همه. برای دریافت مقالات علمی از طریق اینترنت از طریق این سایت ها ، می توانید مقالات علمی بیشتری را با جستجوی حرفه ای مقالات در Google پیدا کنید. البته از آنجا که این کشور بزرگترین کشور فارسی زبان در ایران است ، طبیعتاً این سایت ها نیز ایرانی خواهند بود. ما همچنین باید در نظر داشته باشیم که تحقیقات هنوز به تنهایی بدون مراجعه به کتابخانه ها و دیگر منابع کشورهای جهان سوم به دلیل عدم غنی سازی کامل اینترنت ، به تنهایی در اینترنت امکان پذیر نیست. یک برنامه کمکی باید استفاده شود ، نه به عنوان منبع اصلی و کامل ، که نیاز ما به منابع دیگر را برطرف می کند.

اگر مقالات علمی به زبان انگلیسی می خواهید دانلود رایگان مقالات، می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید. فقط برای آدرس دهی کافی است

به http://www.google.com/schhp؟hl=fa بروید و موضوع مورد نظر خود را به زبان انگلیسی در سایت دانلود مقاله جستجو کنید.