7 کارمند مراقبت های بهداشتی برندون به دلیل محدودیت های مالی اخراج شدند: CUPE

به هفت کارمند مراقبت‌های بهداشتی در کلینیک براندون گفته شد که دیگر شغلی ندارند، که یکی از پرستاران گفت که این امر تأثیر قابل‌توجهی بر مراقبت از بیمار خواهد داشت.

داون کلمیک، رئیس اتحادیه کارمندان عمومی کانادا (CUPE) محلی 2096 و یکی از پرستارانی که روز جمعه اخطار اخراج دریافت کرد، گفت: «بسیاری از بیماران به این دلیل آواره خواهند شد.

حتی به این موضوع هم نمی رسد که ما شغل خود را از دست بدهیم، هرچند ناامیدکننده است.

به پنج پرستار تمام وقت، یک پرستار معمولی و یک کارگر در موقعیت رونویسی اخطار اخراج داده شد. بر اساس گزارش CUPE Manitoba، این پرستاران خدمات پیاده‌روی، بیوپسی، برداشتن، معاینات سلامت روان، حمایت از کودکان و سایر خدمات را در کلینیک خصوصی ارائه می‌دهند.

کلمیک گفت: «این کارها اکنون باید در مراقبت‌های سرپایی در «بهداشت منطقه‌ای براندون» انجام شود، و آن‌ها نیز غرق شده‌اند، و بنابراین انجام این کارها بیشتر طول می‌کشد.

چهل و چهار کارمند مراقبت های بهداشتی در این کلینیک اعضای CUPE Local 2096 هستند.

کلمیک افزود، این کلینیک یکی از بزرگترین کلینیک ها در غرب منیتوبا است. بیماران از جوامع خارج از براندون، از جمله برخی از ساسکاچوان و همچنین وینیپگ، وارد می شوند.

کلمیک گفت: «ما افرادی از وینیپگ داریم که ممکن است در براندون شروع به کار کرده باشند، اما پزشک خانواده خود را اینجا نگه داشته اند، زیرا نمی توانند در جای دیگری پزشک پیدا کنند.

هد شات از توماس لینر که در مقابل پله های سیمانی ایستاده است.
توماس لینر، مدیر استانی ائتلاف بهداشت مانیتوبا، گفت که استان باید برای لغو اخراج کارکنان در کلینیک خصوصی اقدام کند. (شهر نیوز)

توماس لینر، مدیر استانی ائتلاف بهداشت مانیتوبا، گفت که نه تنها کلینیک برای ارائه مراقبت های اولیه در وستمن ضروری است، بلکه براندون خود مرکز مراقبت های بهداشتی در استان است.

او گفت: «این واقعاً ناراحت کننده است. “من فکر می کنم که ما در معرض خطر از دست دادن دسترسی Manitobans در سراسر استان به مراقبت های اولیه بسیار مهم هستیم، جایی که ما قبل از بدتر شدن آنها با مشکلات مواجه می شویم.”

CUPE و ائتلاف سلامت از استان می خواهند وارد عمل شوند

CUPE Manitoba و ائتلاف بهداشتی Manitoba از دولت استانی خواستار همکاری با کلینیک برای لغو اخطارهای اخراج هستند.

سخنگوی دولت در ایمیلی گفت که دولت استانی بودجه عملیاتی را برای درمانگاه فراهم نمی کند، زیرا این کلینیک یک شرکت خصوصی است.

کلینیک براندون به درخواست CBC برای توضیح دلیل اخراج پاسخ نداده است. انتشار CUPE Manitoba بیان کرد که این هفت کارگر به دلیل “محدودیت های مالی” اخراج شده اند.

کلمیک گفت که کمبود پزشک منجر به کمبود درآمد برای کلینیک شده است.

او گفت: «ما از این ناراحتیم که دولت … بخش مراقبت های بهداشتی را جدی نمی گیرد. هیچ کمکی از سوی دولت صورت نگرفته است.»

لینر گفت که افراد بیشتری ممکن است به دلیل از دست دادن خدمات مراقبت های اولیه در اورژانس بیمارستان قرار گیرند.

او گفت: «این چیزی است که دولت باید به آن توجه داشته باشد، صرف نظر از اینکه کلینیک‌هایی که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم در این مقطع خصوصی یا دولتی هستند یا خیر.

ما به افرادی نیاز داریم که بتوانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.»