Red River Ex امیدوار است که نظم بهداشت عمومی بتواند نمایش را از طریق نمایشگاه ادامه دهد

رئیس یک سازمان غیرانتفاعی که از طریق چراغ های زمستانی درایو را روشن می کند امیدوار است که دولت مانیتوبا تغییر مسیر دهد و اجازه دهد نمایش با انتشار قوانین جدید همه گیری در این هفته ادامه یابد.

انجمن نمایشگاه رودخانه رد که بیش از یک میلیون دلار از خاموش کردن اجباری دولت گذشته بود ، فکر کرد که زمستان رانندگی خود را از طریق چراغ می تواند یک رویداد مورد تأیید باشد اما بهداشت عمومی این رویداد را مجبور به تاریک شدن کرد.

گارت راجرسون ، مدیر عامل اتحادیه گفت: “پرونده برای بستن ما کمی نازک است و امیدواریم که آنها این موضوع را مورد توجه قرار دهند.”

دستور فعلی بهداشت عمومی مانیتوبا ، که روز جمعه منقضی می شود ، تعاملات اجتماعی در خانه های خصوصی را ممنوع می کند مگر اینکه کسی به تنهایی زندگی کند و اجازه تجمع بیش از پنج نفر در هر مکان عمومی را نمی دهد. همچنین اکثر مشاغل را مجبور به تعطیلی می کند ، با استثناهایی.

Drive-thrus در رستوران هایی مانند استارباکس ، مک دونالد و تیم هورتونز همه باز مانده اند اما کلیساها به دلیل داشتن خدمات رانندگی جریمه شده اند.

در نمایشگاه Red River Ex بیش از یک میلیون چراغ در مسیر رانندگی 2.5 کیلومتری دیده می شود. (redriverex / اینستاگرام)

راجرسون گفت که وی از دولت سوال کرده است که آیا نمایش نور می تواند ادامه داشته باشد زیرا امسال هیچ فعالیت حضوری در این رویداد وجود ندارد. او گفت جواب منفی است.

“ما همان فرصت را می خواهیم که هر تجارت دیگری می تواند داشته باشد ، مانند یک رستوران فست فود یا یک فروشگاه مواد غذایی ، هرچه باشد. در واقع هیچ فرقی نمی کند. شما در واقع رانندگی می کنید ، بدون توقف ، هیچ دلیلی وجود ندارد اجازه ندهید. “

حداقل خطر: متخصص بیماری های عفونی

هر دو مرکز بهداشت کانادا و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده استفاده از داروی برانگیخته را برای تهیه غذا و سایر کالاها در سراسر بیماری همه گیر تشویق کرده اند.

دکتر آنا بانرجی ، متخصص بیماری های عفونی کودکان در دانشگاه تورنتو گفت: “من فکر می کنم اگر مردم در اتومبیل خود بمانند ، حداقل خطر وجود دارد.”

بانرجی گفت: ترفند همراه با حوادث رانندگی باعث می شود افراد وسیله نقلیه خود را ترک نکنند. وی گفت: “شما باید اطمینان حاصل کنید که هیچ ذرت بو داده و غیره وجود ندارد و ممکن است دستشویی ها مسئله ساز شوند.” “من فکر می کنم مردم استرس دارند و ممکن است نیاز به تسکین داشته باشند.”

دکتر برنت روسین ، رئیس بهداشت عمومی استان منیتوبا روز دوشنبه اظهار داشت که خطر انتقال در رانندگی کم است.

“مطمئناً اگر همه افراد تمام مدت در اتومبیل خود بمانند ، اگر فقط اعضای خانواده در آن ماشین برای تمام مدت حضور داشته باشند ، این امر به طور چشمگیری خطر را کاهش می دهد بنابراین مواردی است که ما در حال بررسی آنها هستیم.”

غلتیدن به پایین پنجره ها خطر را کاهش می دهد

اما او گفت که هفته گذشته حوادث رانندگی بدون خطر است و استفاده از دستشویی و داشتن افراد از چند خانواده در یک ماشین را به عنوان مشکلات احتمالی عنوان کرد.

پیش از این کارشناسان دانشگاه هاروارد گفته بودند یک وسیله نقلیه با پنجره های بسته می تواند منجر به تجمع ذرات آئروسل COVID در اثر تهویه ضعیف شود – اگر کمی شکسته شوند پنجره ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

راجرسون فکر نمی کند این عادلانه است که مردم بتوانند در بیرون قدم بزنند تا چراغ های کریسمس را در سایر مناطق شهر نگاه کنند – مانند لیندن وودز که آخر هفته صف های طولانی اتومبیل داشت.

“یک پیام مخلوط واقعی وجود دارد که می گوید برخی چیزها خوب است ، اما نه ، آن چیز درست نیست. بنابراین اگر قرار است ما را تعطیل کنیم ، پس بیایید تعطیل شویم. اما اگر ما باز خواهیم بود ، سپس بیایید به آنچه که تقاضا می شود باز شود ، نگاهی بیندازیم و تصمیمات را براساس فعالیت اتخاذ کنیم. “

روسین گفت که دستور جدید بهداشت عمومی اوایل هفته جاری رونمایی می شود.