RCMP هشدار می دهد اجتماعات عمومی کلیساهای منطقه Steinbach – از جمله ورود به سیستم – مجاز نیستند

Steinbach RCMP هشدار می دهد که اجتماعات مذهبی عمومی – از جمله خدمات رانندگی – طبق دستورالعمل های بهداشت عمومی فعلی مجاز نیستند ، پس از اینکه برخی از افراد در منطقه به آن رویدادها ادامه دادند.

دستورالعمل های بهداشت عمومی با هدف جلوگیری از گسترش COVID-19 اکنون همه اجتماعات بزرگ در سراسر مانیتوبا را ممنوع می کند ، RCMP در نسخه جمعه گفت. این دستورات ، به نفع ایمنی عمومی ، بر سایر اقدامات جایگزین می شوند.

در این نسخه آمده است: “در منطقه اشتاینباخ ، مردم در مراسم عبادی شرکت می کردند.”

“همه عبادتگاه ها باید بسته باشد و خدمات مذهبی رانندگی ، حتی اگر همیشه در وسیله نقلیه خود باشید ، مجاز نیست.”

در منطقه استینباخ طی هفته های اخیر شاهد افزایش سرسام آور موارد COVID-19 بوده ایم که هفته گذشته میزان مثبت آزمون 40 درصد گزارش شده است.

جریمه های نقدی برای یکی از کلیساهای جنوب اشتاینباخ ، کلیسای خدا ، پس از آنکه از اجرای دستورات بهداشت عمومی خودداری کرد ، صادر شده است. این کلیسا به دلیل خدمات حضوری که یکشنبه گذشته بیش از 100 نفر در آن شرکت کرده بودند ، 5000 دلار جریمه شد و وزیر گفت که قصد دارد مراسم آخر هفته دیگر را برگزار کند.

RCMP روز جمعه گفت آنها در حال کار با استان و سایر گروه های اجرای قانون برای اطمینان از رعایت قوانین هستند.

پلیس روز جمعه گفت که افراد می توانند به دلیل عدم استفاده از ماسک در اماکن عمومی داخلی و یا 1،296 دلار جریمه نقض سایر دستورات بهداشت عمومی ، جریمه نقدی کنند. جریمه شرکت های بزرگ 5000 دلار تعیین شده است.

فرمانده گروهان Steinbach RCMP ستاد گروهبان گفت: “هدف ما مطمئناً توزیع بلیط نیست.” هارولد لانینگا روز جمعه در انتشار کتبی گفت.

“ما می خواهیم در وهله اول همه را از حضور در یک گردهمایی بزرگ بازداریم. برای ما مهم است که همه شهروندان از آنچه در دستورات فعلی است آگاه باشند تا بتوانند آنها را رعایت کنند.”