RCMP می گوید جسد پیدا شده در خودروی سوخته در صندوق عقب بود و در جستجوی کمک برای تحقیقات قتل هستند.

RCMP می گوید، یک قربانی قتل که جسدش در پاییز در جاده ای در جنوب براندون، من. پیدا شد، در صندوق عقب یک هوندا آکورد سوخته 2007 بود.

RCMP در یک بیانیه خبری در 24 ژانویه گفت که بقایای جیمز ورنون گیزبرشت، 37 ساله، در ماه اکتبر در ماشین شهرداری روستایی کورنوالیس پیدا شد، اما او تا ژانویه شناسایی نشد.

در ماه مارس، آنها درخواست کمک از مردم را صادر کردند و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد هوندا آکورد 2007 با پلاک ساسکاچوان بودند که به گفته بازرسان به این پرونده مرتبط بود. RCMP گفت که این وسیله نقلیه در براندون بین 5 و 13 اکتبر دیده شده است.

روز چهارشنبه، RCMP فاش کرد که خودرو در جنوب تقاطع جاده 108 W. و جاده 51 N. در شهرداری روستایی Cornwallis، Man.، در 13 اکتبر پیدا شد.

جاده ها در منطقه ای از مزارع مزرعه، در حدود هفت کیلومتری جنوب حومه براندون، متقاطع می شوند.

مردی با پیراهن قرمز با عینک.
بقایای جیمز ورنون گیزبرشت توسط RCMP مانیتوبا در اوایل سال جاری شناسایی شد. (ارسال شده توسط Manitoba RCMP)

RCMP گفت، تصویری که چهارشنبه منتشر شد، سدان چهار در سوخته ای را نشان می دهد که جسد گیزبرشت در آن پیدا شده است.

پلیس قبلاً گفته بود که او در ماه دسامبر ناپدید شده بود، اما از ماه اکتبر با خانواده اش در تماس نبود.

پلیس گفت که خانواده بعداً گفتند که آنها معتقد بودند که گیزبرشت ممکن است در یک کمپ بی خانمان ها در اطراف براندون زندگی کند.

دو نفر در یک ماشین در حال رانندگی در یک عکس دانه دانه.
در ماه مارس، پلیس گفت که این هوندا آکورد مدل 2007 از رجینا، ساسک به سرقت رفته است، اما آنها به دنبال اطلاعات بیشتر بودند. (ارسال شده توسط Manitoba RCMP)

پلیس همچنین قبلاً گفته بود که خودرو از رجینا به سرقت رفته است و آنها به دنبال افرادی بودند که در حال رانندگی خودرو بودند.

محققان با کمک یک انسان شناس پزشکی قانونی از دانشگاه براندون، خودرو را بررسی کردند. RCMP روز چهارشنبه گفت که شواهد فیزیکی از خودرو نیز برای آزمایش DNA به آزمایشگاه پزشکی قانونی ارسال شده است.

آنها گفتند که پلیس شواهدی را در یک سری جستجو جمع آوری کرده است، اما آنها همچنان در حال درخواست کمک هستند.

هر کسی که اطلاعات مربوط به تحقیقات را دارد می تواند با خط راهنمایی جرایم عمده RCMP به شماره 8110-489-431-1 تماس بگیرد.

فردی در حال رانندگی در یک عکس دانه دانه دیده می شود.
مونتی ها می گویند که آنها معتقدند یک ماشین دزدیده شده در منطقه براندون در پاییز گذشته با مرگ جیمز ورنون گیزبرشت مرتبط است که بقایای او در ماه اکتبر پیدا شد. (ارسال شده توسط Manitoba RCMP)