Manitobans به دنبال شفاف سازی در مورد سیاست های همه گیری در سالن تلفنی شهر است

مقامات بهداشتی عصر پنجشنبه در یک تالار شهر تلفنی از Manitobans س questionsالاتی درباره واکنش استان به بیماری همه گیر COVID-19 ارائه دادند.

دکتر برنت روسین ، مدیر ارشد بهداشت عمومی مانیتوبا ، در تماس تلفنی تقریباً یک ساعته با بیش از دوازده س answeredال در مورد موضوعات مختلف از مواردی که برای کسانی که تنها زندگی می کنند گرفته تا وضوح قوانین مربوط به جمع آوری اندازه ها ، وجود دارد.

دکتر Jas Atwal ، یک افسر پزشکی با تیم بهداشت عمومی مانیتوبا ، و بروس گری ، معاون وزیر برای سیستم پاسخ همه گیر #MestartMB به او پیوستند.

یکی از تماس گیرندگان گفت: “با کمال احترام به دکتر روسین ، پیام به Manitobans شاید به همان آسانی که شما فکر می کنید روشن نیست” ، و رئیس بهداشت عمومی را در مورد عدم تطابق بین توصیه های بهداشت عمومی و اقدامات دولت کباب کرد.

تماس گیرنده س askedال کرد که چرا این استان در اوایل سال جاری از جمله بازگشایی مجدد رستوران ها و سایر مشاغل قبل از قفل شدن اخیر در این کشور به بازگشایی اقتصاد روی آورده است ، و چرا اقدامات محکم تری برای جلوگیری از گسترش وجود ندارد.

“قطعاً یک پیام مختلط بین اقدامات انجام شده برای کنترل این ویروس و کلماتی وجود دارد که به ما گفته می شود آنها را دنبال کنیم.”

روسین در پاسخ به این س andال و س othersالات دیگری که محور آن محدودیت های دولت بود ، گفت که مقامات بهداشت عمومی در تلاشند محدودیت هایی ایجاد کنند که ضمن کاهش اثرات منفی ، مانند از دست دادن شغل و تأثیرات بهداشت روان ، مردم را در امان نگه دارد.

“جایی که ما در حال حاضر هستیم کاملاً مورد نیاز است. … اما اشتباه نکنید ، این محدودیت ها بر سلامتی نیز تأثیر دارند. بنابراین ما متعهد هستیم که آنها را برای حداقل زمان و حداقل اقدامات محدود کننده روشن نگه داریم روسین گفت:

“ما احتمالاً یک سال دیگر ، احتمالاً بیشتر با این ویروس مقابله خواهیم کرد. ما باید بتوانیم واکنش های پایدار نسبت به آن داشته باشیم.”

س Quesالاتی در مورد مدارس ، اجتماعات ایمان محور و اندازه اجتماعات

این تماس در ساعت 6:35 بعد از ظهر آغاز شد و حدود یک ساعت به طول انجامید. Manitobans هایی که می خواستند شرکت کنند می توانند اوایل پنجشنبه به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

تماس گیرندگان همچنین س questionsالاتی را در مورد اینکه چه چیزی برای افرادی که تنها زندگی می کنند پشتیبانی می کند ، و اینکه چرا مدارس باز است اما اجتماعات مبتنی بر ایمان بر اساس قوانین جدید ممنوع است ، س askedال کردند

روسین گفت: “در قانون” آزادی عمل وجود دارد که به افرادی که تنها زندگی می کنند اجازه می دهد از مواردی مانند بهداشت روانی یا مراقبت از کودکان به صورت رو در رو حمایت کنند – اما باید از آن عاقلانه استفاده شود.

وی گفت: “این را به یک فرد منتخب محدود کنید. شاید دو نفر.” “ما نمی خواستیم این موضوع را به طور كامل منتفی كنیم. اما فقط به این پیام احتیاج داریم كه در بیشتر موارد ، Manitobans باید در خانه بمانند. Manitobans باید اجتماعات their اجتماعی خود را فقط به اجتماعات خانواده شما محدود كنند ، به استثنائات بسیار کمی. “

روسین در مورد منطق استان برای باز گذاشتن مدارس توضیحاتی ارائه داد ، که به گفته وی بخشی از آن به دلیل اپیدمیولوژی از مانیتوبا و جاهای دیگر است که نشان می دهد انتقال قابل توجهی در مدارس وجود ندارد.

“[School] وی گفت: “واقعاً تأثیر بسزایی بر خانواده ها ، تأثیر عظیمی بر اقتصاد ، تأثیری عظیم بر رفاه فرزندان دارد – با هر حس طبیعی می توانیم از این بیماری همه گیر خارج شویم.”

وی گفت ، اما گردهمایی های مبتنی بر ایمان با بسیاری از شیوع های جامعه در استان مرتبط بوده است ، از جمله شیوع آن در یک خانه مراقبت شخصی که هزینه های جانی در بر داشته است.

وی گفت: “البته این تقصیر از گردهمایی های مبتنی بر ایمان نیست. … همه قدم برداشتند.” “اما ما فقط می دانیم این جایی است که این ویروس منتقل می شود.”

چهار سوال از روز پنجشنبه از Manitobans بود که می خواستند در مورد قوانین بهداشت عمومی برای اجتماعات اجتماعی عمومی و خصوصی اطلاعات بیشتری کسب کنند ، از جمله محدودیت فعلی اندازه تجمع تا 5 نفر.

یکی از تماس گیرنده ها گفت: “اگرچه امشب واضح بودید ، اما فکر می کنم هنوز پیام رسانی واضحی وجود دارد.” ممکن است به دلیل تفسیر رسانه ها باشد و فقط پیام رسانی بهداشت عمومی نیست.

روسین خطی را که اوایل روز پنجشنبه استفاده کرد تکرار کرد و سردرگمی در دستورات را “حواس پرتی” از پیام اصلی برای ماندن در خانه دانست. وی گفت که نوشتن دستورالعمل هایی که در هر سناریو اعمال می شود برای استان دشوار است و موارد استثنایی وجود دارد که آنها می خواهند اجازه دهند مانند حمایت از مراقبت از کودک یا بهداشت روان.

وی گفت: “من فکر نمی کنم که روایت باید این باشد که” جریمه چیست؟ چه کسی جریمه می شود؟ ” “روایت این است که بیمارستان های ما تقریبا پر شده اند ، ما باید در خانه بمانیم.”