DeMille انتظار دارد برای انتقال منطقه Thunder Bay به منطقه نارنجی “توجه جدی” شود

افسر ارشد پزشکی بخش ناحیه تندر اذعان می دارد که این منطقه می تواند در این هفته به مرحله بعدی چارچوب پاسخ همه گیر استان منتقل شود.

ناحیه تندر خلیج ، پس از انتقال از پایین ترین منطقه چند هفته پیش ، در حال حاضر در سیستم زنگ دار یا رنگ محافظت شده دولت است. 12 مورد جدید COVID-19 در روز سه شنبه گزارش شده است.

در این منطقه در مجموع 320 مورد COVID-19 در طی شیوع همه گیر وجود دارد که 203 مورد از ابتدای ماه نوامبر اعلام شده است ، از جمله 33 روز یکشنبه در یک روزه.

دکتر ژانت دمیل روز سه شنبه گفت: “وقتی ما صرفاً به اعداد و ارقام خود نگاه می کنیم ، مطمئناً در سطح نارنجی قرار می گیریم” ، و افزود که وی اطلاعات متنی درباره وضعیت محلی را قبل از تصمیم گیری استان در مورد اینکه آیا منطقه را به محدودیت های بیشتری منتقل کنید

“من فکر می کنم که برای انتقال به سطح نارنجی توجه جدی خواهد شد.”

همه موارد جدید گزارش شده در روز سه شنبه در خلیج تندر و مناطق اطراف آن واقع شده و یک نفر در بیمارستان بستری است. نه نفر از نزدیک با موارد موجود تماس دارند ، یکی از آنها هیچ گونه تماس با ویروس نداشته است و دو نفر دیگر تحت تحقیقات هستند.

وب سایت واحد بهداشت در مجموع سه نفر را در بیمارستان با COVID-19 نشان می دهد که یک بیمار در بخش مراقبت های ویژه است.

شیوع Southbridge Roseview

خانه مراقبت طولانی مدت Southbridge Roseview در Thunder Bay. (مت ویس / سی بی سی)

سه شیوع قابل توجه وجود داشته است که شمار موارد را افزایش داده است ، از جمله یک مورد در خانه مراقبت طولانی مدت Southbridge Roseview که 37 نفر از ساکنان و 15 نفر از کارکنان آنها آزمایش مثبت داشته اند. دو نفر از ساکنان بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند.

دمیل گفت که 28 مورد از ساکنان و کارمندان ، که وی آنها را “نگران کننده” توصیف کرد ، روز یکشنبه پس از آزمایش در کل امکانات چند روز قبل گزارش شده است. وی گفت دور دیگری از آزمایش روز سه شنبه انجام می شود.

دمیل گفت: “اقدامات زیادی انجام شده است که در چند روز گذشته حتی بیشتر تقویت شده اند تا بتوانند واقعاً از انتقال مداوم در این مرکز جلوگیری کنند” ، افزود که شامل منابع اضافی کارکنان و همچنین پیشگیری از عفونت و اقدامات کنترلی

دمیل گفت ، شیوع در خانه به احتمال زیاد پایان نیافته است ، اما افزود که او معتقد است این بیماری تحت کنترل است.

100 مورد فعال

دمیل گفت که او امیدوار است که در مواردی که به آن شیوع ندارند ، کاهش یابد. از روز سه شنبه ، 100 مورد فعال در سراسر منطقه Thunder Bay وجود دارد.

دمیل گفت: “من فقط فکر می کنم که ما در حال گسترش هستیم.”

“ما به نوعی می دانیم که مردم این بیماری را از کجا دریافت می کنند. ما می توانیم ارتباط مستقیم بین افراد فعال خود را پیدا کنیم اما به غیر از Roseview ، موارد بسیار فعال و چند مورد قابل توجهی داشته ایم که شاهد گسترش مداوم آن هستیم. “