Caroline Barghout از CBC Manitoba به عنوان بهترین گزارشگر محلی در جوایز کانادایی اسکرین 2023 انتخاب شد.

یک روزنامه نگار وینیپگ با یک قطعه سخت افزار اضافی به خانه می آید.

کارولین بارگوت، خبرنگار تحقیقی سی‌بی‌سی مانیتوبا، شامگاه سه‌شنبه در مراسم Canadian Screen Awards در تورنتو به عنوان بهترین گزارشگر محلی انتخاب شد.

“به کارولین به خاطر جایزه‌اش در صفحه نمایش کانادا تبریک می‌گویم. کارولین یک گزارشگر ارشد با تیم I در سی‌بی‌سی مانیتوبا است که سابقه طولانی در حسابداری و کشف حقایق دارد. کارولین به داستان‌هایی که می‌گوید علاقه‌مند است و این جایزه گواهی بر این است. این کار مهم است.

بارگوت قبلاً در سال 2019 جایزه انجمن اخبار دیجیتال تلویزیون رادیو تلویزیون را برای کار خود در مورد یک سرباز ذخیره وینیپگ که خودکشی کرد، دریافت کرد.

او تنها کارمند سی‌بی‌سی منیتوبا نبود که نامزد جایزه ملی شد.

جیلیان تیلور، تهیه‌کننده اجرایی اخبار سی‌بی‌سی مانیتوبا، برای کارش به عنوان تهیه‌کننده ارشد داستان در بخش بهترین بخش اطلاعات نامزد شد. بار اثبات.

W5 از CTV این جایزه را به خانه برد.

ورهیگه گفت: «همچنین به دیگر نامزدها و به کل تیم خبرنگاران با استعداد و متعهد اینجا در CBC Manitoba که هر روز داستان‌هایی را تعریف می‌کنند که برای مانیتوبان اهمیت دارد، تبریک می‌گویم.

سی‌بی‌سی/رادیو-کانادا در سال جاری 320 نامزدی جایزه نمایشگر داشت که 22 مورد از این نامزدها در اخبار سی‌بی‌سی، امور جاری و محلی بود.