9 مورد COVID-19 در خانه مراقبت طولانی مدت Thunder Bay گزارش شده است

واحد بهداشت منطقه تندر بی در روز سه شنبه 10 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد که 9 مورد از آنها در خانه مراقبت طولانی مدت Southbridge Roseview بود.

آخرین موارد تأیید شده در خانه مراقبت طولانی مدت خلیج تندر ، که از اوایل ماه نوامبر شیوع داشته است ، پس از یک روز آزمایش نظارت بر ساکنان و کارکنان در روز یکشنبه رخ داد.

از زمان شروع شیوع این بیماری ، سه نفر از ساکنان این خانه جان خود را از دست داده اند. به روزرسانی در وب سایت تسهیلات 40 پرونده فعال مقیم را نشان می دهد ، همراه با 21 نفر از کارکنان که پرونده فعال محسوب می شوند.

دکتر ژانت دمیل ، مأمور بهداشت منطقه ای تندر بی گفت که اقدامات شدید پیشگیری و کنترل عفونت باید در خانه حفظ شود.

صبح زودتر از اعلام پرونده ، دمیل گفت: “این واقعاً در نقطه ای از هوشیاری بسیار شدید ، اقدامات فشرده است که بتوان آن را پایدار نگه داشت.” “همانطور که مردم ، هم ساکنان و هم کارمندان ، از بیماری COVID بهبود می یابند ، ما شاهد بهبود خواهیم بود.

“مطمئناً در مقایسه با جایی که هفته گذشته بود ، فکر می کنم الان در مکان بهتری باشد.”

تنها مورد اعلام شده در روز سه شنبه که مربوط به شیوع آن نیست ، در خلیج تندر واقع شده است و تماس نزدیک با یک پرونده موجود است.

از روز سه شنبه 114 مورد فعال در منطقه خلیج تندر وجود دارد.

دمیل گفت که به نظر می رسد تعداد پرونده های منطقه نسبتاً پایدار است ، اما قبل از اینکه بتواند بگوید این منطقه مسیر بهتری دارد ، به زمان بیشتری نیاز دارد.

دمیل گفت: “ما در تعداد نسبتاً بالای موارد برای منطقه و جمعیت خود پایدار هستیم.”

“این به طرز چشمگیری بدتر نمی شود اما در عین حال ، اگر می دیدم این تعداد کاهش می یابد ، واقعاً احساس بهتری خواهم داشت.”

داشبورد داده های واحد بهداشت سه بیمار را که با COVID-19 بستری شده اند نشان می دهد که یک نفر در بخش مراقبت های ویژه است.