16 کودک و 1 بزرگسال در سقوط در فورت جبل الطارق در وینیپگ مجروح شدند

مقامات اورژانس روز چهارشنبه گفتند که 17 نفر که 16 نفر آنها کودک بودند، پس از سقوط از ارتفاع 15 تا 20 فوتی در فورت جبل الطارق در سنت بونیفاس به بیمارستان منتقل شدند.

جیسون شاو، دستیار رئیس خدمات امدادرسان آتش نشانی وینیپگ، روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: «امروز در ساعت 9:55 صبح، ما یک تماس با 911 در پارک ویتیر برای یک گروه مدرسه دریافت کردیم که سقوط کرد.

سه تن از کودکان در وضعیت ناپایدار بودند. وی گفت که وضعیت 13 کودک و بزرگسال دیگر مساعد است. بچه ها 10 و 11 ساله هستند.

پاسخ دهندگان اورژانس و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی یک کنفرانس خبری در ساعت 2 بعد از ظهر سی تی در خارج از بیمارستان کودکان برگزار می کنند. CBC کنفرانس خبری را به صورت زنده در این صفحه پخش خواهد کرد.

سی بی سی تایید کرده است که این کودکان دانش آموزان مدرسه سنت جانز-راونسکورت در یک سفر میدانی بودند.

یک وسیله نقلیه بزرگ اتوبوس مانند که در کنارش نوشته «خدمات فوریت های پزشکی» در خیابان کنار ساختمانی با تابلوی بیمارستانی که روی آن نوشته شده «فوریت های اورژانسی کودکان-نوزادان» متوقف شده است.
یک وسیله نقلیه خدمات پزشکی اورژانس کمی قبل از ظهر بیرون اورژانس بیمارستان کودکان وینیپگ قرار دارد. (تراویس گلبی/سی بی سی)

شانتل کریگ گفت که حداقل دو کودک را دید که صبح چهارشنبه با برانکارد از فورت جبل الطارق بیرون آورده شدند و حدود پنج کودک بدون کمک وارد آمبولانس شدند.

او روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: «به نظر می‌رسید که همه دست‌ها روی عرشه بودند و همه کارهایی را که لازم بود انجام می‌دادند.

اسکات گیلینگهام، شهردار وینیپگ، گفت که افکارش با مجروحان و خانواده‌هایشان است یک توییت.

یک خودروی بزرگ خدمات پزشکی اورژانس در خارج از اورژانس بیمارستان کودکان وینیپگ کمی قبل از ظهر چهارشنبه مشاهده شد.

پلیس همچنین صبح روز چهارشنبه در منطقه تاریخی سنت بونیفایس شمالی، پلیس وینیپگ، در محل حادثه حضور دارد. کلود چانسی گفت.