یونایتد وی با جمع‌آوری کمک مالی Greathouse Rescue به دریا می‌رسد

United Way of Thunder Bay برای رویداد جدید جمع آوری کمک مالی خود به آب می نشیند.

نجات بزرگ فانوس دریایی برای 28 ژوئن برنامه ریزی شده است و 13 تیم از غارگان را در فانوس دریایی اصلی Thunder Bay، واقع در دیوار شکن مارینا، خواهد دید. پس از آن غارگان باید با دوستان، خانواده و سایر اهداکنندگان بالقوه تماس بگیرند تا برای نجات خود توسط ملوانان HMCS Griffon کمک مالی کنند.

آلبرت بروله، مدیرعامل United Way of Thunder Bay گفت: «این ایده واقعاً از HMCS Griffin آمد. آنها فکر می کردند که این یک تغییر بزرگ در چیزی است که قبلاً نجات بزرگ بیلبورد بود.

بروله گفت که تمامی کمک‌های مالی تا سقف 25000 دلار نیز توسط کلیف فریسن، حامی یونایتد وی انجام می‌شود.

بروله گفت: “با 13 تیم، هدف برای هر تیمی که در فانوس دریایی حضور دارد، جمع آوری 2000 دلار است.” “اگر هر تیم 2000 دلار جمع آوری کند، ما به طور کامل از آن هدیه مشابه استفاده خواهیم کرد.”

نجات‌ها از اسکله 3 در پرنس آرتورز لندینگ، از ساعت 11 صبح تا 5:30 بعد از ظهر انجام می‌شود. این رویداد همچنین شامل یک باربیکیو، غرفه‌های فروشنده و دوربین‌های دوچشمی پرقدرت است تا مردم بتوانند نجات‌ها را از ساحل تماشا کنند.

و غارگان فرصتی برای بازدید از فانوس دریایی تاریخی خواهند داشت که معمولاً در دسترس عموم نیست.

بروله گفت: «ما می‌توانیم مردم را به آنجا ببریم، آنها می‌توانند فانوس دریایی را از نزدیک ببینند. “کمی خوش بگذرانید، مقداری پول برای حمایت از جامعه، برنامه های حیاتی و خدمات جمع آوری کنید.”

“این یک گرد هم آمدن آژانس ها و جامعه و راه متحد است.”

ستوان Cmdr. فارلی فارن، افسر اجرایی HMCS Griffon، گفت که این رویداد همچنین به ذخیره نیروی دریایی شهر کمک می کند تا به جامعه راه پیدا کند.

فرن گفت: “ما متشکل از ملوانانی پاره وقت هستیم که در واقع در جامعه شغلی دارند.” بنابراین ما به دنبال راه هایی بودیم که چگونه می توانیم وارد جامعه شویم.”

“همانطور که همه می‌دانند… نیروهای کانادایی به پرسنل آسیب می‌رسانند. تعداد افراد مورد نیاز ما کم است. بنابراین ما می‌گفتیم، “بیایید به جامعه برویم. بیایید کمک کنیم تا مقداری بودجه برای United Way جمع آوری کنیم. و خودمان را بشناسانیم و به مردم نشان دهیم که چه چیزی برای ارائه داریم.»

هم Farn و هم Brule امیدوارند که نجات فانوس بزرگ بعد از امسال ادامه یابد.

برول گفت: «ما نجات بیلبورد بزرگ را برای بیش از 25 سال انجام دادیم و سه سال وقفه در طول کووید به طول انجامید. “زمانی که به بازگرداندن آن فکر می کردیم، فکر کردیم، خوب، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا آن را جاز کنیم، کمی متفاوت انجام دهیم و اکنون نجات بزرگ فانوس دریایی است. بنابراین من کاملاً مطمئن هستم که این کار برای سال ها ادامه خواهد داشت. بیا.”

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت Great House Rescue مراجعه کنید.