گل 42 شیفله به جتس کمک کرد تا با پیروزی در برابر وایلد به جایگاه پلی آف دست یابد.

جت‌های وینی‌پگ پس از گذراندن بخش زیادی از زمستان به موقع، شیار خود را پیدا کردند.

با قطعی شدن جایگاه آنها در پلی آف NHL، اکنون Connor Hellebuyck می تواند استراحت کند.

مارک شیفل چهل و دومین گل خود را به ثمر رساند، هل بایک 33 سیو انجام داد و جت ها با پیروزی 3-1 بر مینه سوتا وایلد در سه شنبه شب دومین موقعیت وایلد کارت در کنفرانس غرب را به دست آوردند.

هلبایک که سیزدهمین شروع متوالی خود را انجام داد، گفت: “ما با ناملایمات خود مبارزه کردیم. ممکن بود کمی بیشتر طول بکشد، اما فکر می کنم خودمان را فهمیدیم.” ما شخصیت را در اتاق داریم و اکنون می دانیم بازی ما چیست.”

آدام لوری و میسون اپلتون نیز برای جتس گلزنی کردند که برای پنجمین بار در شش بازی پیروز شد و نشویل را از رقابت حذف کرد.

شیفله که برای سومین بازی متوالی گلزنی کرد، گفت: “خوب است که خودمان از عهده آن برآمدیم.” ما صبر نکردیم و آینده خود را به دست تیم دیگری سپردیم.»

تماشا کنید جت‌ها در برابر بازی‌های وحشی و وحشی در آخرین مرحله پلی‌آف در کنفرانس غربی داغ می‌مانند:

جت ها با پیروزی بر وایلد جایگاه خود را در پلی آف تضمین کردند

وینیپگ با شکست 3-1 مینه سوتا برای پنجمین پیروزی خود در شش بازی گذشته، به آخرین مرحله پلی آف کنفرانس غرب دست یافت.

کریل کاپریزوف در بازی قدرتی برای چهلمین گل خود در اوایل وقت سوم برای وایلد گلزنی کرد. آنها شانس خود را در ضربه از راه دور در برتری خانگی در دور اول از دست دادند، زمانی که رهبر بخش مرکزی کلرادو به وقت اضافه مقابل ادمونتون رفت. مینه سوتا نمی تواند بهمن یا دالاس رتبه دوم را بگیرد.

لوری تنها با 3:53 سپری شده زمانی که برای دومین گل خود در همان بازی ها در یک ریباند به ثمر رساند، جت ها را پیش انداخت. شیفله همچنین روی یک ریباند از مارک آندره فلوری، دروازه بان وایلد گلزنی کرد.

وایلد در دفعه اول 13-4 در ضربات به سمت دروازه برتری داشت و 34-20 برای بازی برتری داشت، اما هلبایک هر چند وقت یکبار پیش می رفت.

شیفله گفت: “او آن بازی را برای ما برد. سیوهایی که او انجام داد شگفت انگیز بود.”

ضربه محکم دوار با یک ریباند در مقابل توری که در اوایل وقت سوم به تیر دروازه برخورد کرد. زمانی که کاپریزوف در نهایت تبدیل به گل شد، لوری او را قلاب کرد تا بازی قدرت دیگری به وایلد بدهد، چند ثانیه پس از اینکه او دو بار از فاصله نقطه خالی به تیرک دروازه برخورد کرد.

WATCH l Hellebuyck ذخیره خیره کننده چوب را انجام می دهد:

چوب شگفت‌انگیز کانر هلبایک، جایگاه پلی آف را برای جت‌ها حفظ می‌کند

کانر هلی‌بایک، دروازه‌بان وینی‌پگ، خود را دراز می‌کند و متس زوکارلو، مهاجم مینه‌سوتا را مهار می‌کند. Hellebuyck با 33 سیو به پایان می رسد و جت ها آخرین رتبه پلی آف موجود در کنفرانس غرب را به دست می آورند.

پایان زشت

این اکشن به اندازه‌ای سخت و خشن بود که بتواند یک بازی پلی‌آف باشد، زیرا ساکو مائنالانن، خط چهارم جت، بارها کاپریزوف را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. مائنالانن یک ضربه پنالتی با چوب بالا را روی کاپریزوف کشید که باعث شد وایلد یک بازی قدرتی 5 بر 3 ایجاد کند، اما اولین فاصله را پر کرد و حرکت پس از استراحت طولانی از دست رفت.

بازی واقعا زشت شد. مربی جت، ریک باونس و مربی وایلد، دین اوسون، حتی به یکدیگر فک می کردند.

رایان هارتمن پس از اینکه اهلرز به دنبال کاپریزوف رفت، نیکولای اهلرز را با یک ضربه یخ باز و شانه به شانه به تساوی کشاند و هارتمن یک دو مینور را به دلیل خشن کردن و تداخل به ثمر رساند. لوری و رایان ریوز در فاصله 25 ثانیه باقی مانده دستکش ها را رها کردند.

هارتمن گفت: “بدیهی است که آخرین باری که ما آنها را بازی کردیم، Kirill شکست خورد.” “به نظر می رسد آنها گاهی اوقات او را مورد هدف قرار می دهند، بنابراین گاهی اوقات شما باید اظهار نظر کنید.”

کاپریزوف در 8 مارس در مقابل جت ها در وینیپگ دچار آسیب دیدگی ترسناکی از ناحیه پایین تنه شد، زمانی که از پشت توسط مدافع 6 فوتی لوگان استنلی مورد ضربه سخت و ناشیانه قرار گرفت و 13 بازی بعدی را از دست داد. استنلی این بار یک خراش سالم بود.

در این بازی 51 دقیقه پنالتی تمام شد که 41 دقیقه در وقت سوم به پایان رسید.

Hellebuyck گفت: “آنها واقعاً کثیف شدند. نمی دانم چرا. ما سخت بازی می کردیم. حدس می زنم آنها هم سخت بازی می کردند، اما کمی غیر ضروری می شدند.” “من فکر می کنم شاید داوران اجازه دهند که کمی از کنترل خارج شود. این هاکی پلی آف است.”

وایلد، مارکوس یوهانسون، بال چپ خود را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه میانی از دست داد، زمانی که نیل پیونک او را بررسی کرد، که در فاصله 26 ثانیه مانده به پایان مسابقه پنج دقیقه ای ماژور را به تساوی کشاند.

ایواسون گفت: “این احمقانه است. معنی ندارد. مطمئناً ناامید کننده است.” “اگر می خواهی بجنگی، بجنگ.”