گسترش‌های جدید به وینی‌پگر طعم دو رستوران برندون را می‌دهد

دو رستوران در جنوب غربی بزرگ‌ترین شهر منیتوبا در مرکز استان گسترش یافته‌اند.

براندون چیلی چاتنی درهای دومین مکان خود را در بلوار کناستون 1663 باز خواهد کرد. در وینیپگ، در حدود آغاز ماه مه.

مالک Laxman Negi گفت که گسترش فراتر از براندون – شهری با جمعیت کمی بیش از 51000 نفر – به وینیپگ با جمعیتی نزدیک به 750000 نفر برای او منطقی است و در شهر بزرگتر تقاضا برای غذاهای خیابانی هندی با کیفیت وجود دارد.

نگی گفت: “وینیپگ بازار بزرگتری دارد.” “در تجارت رستوران… اگر مردم غذای شما را دوست دارند، می توانید گسترش دهید.”

رستوران او در تلاش برای رشد مشتری خود تنها نیست – Brandon’s Pizza Express & Submarine مکان وینیپگ خود را در فوریه افتتاح کرد.

نگی از زمانی که در سال 2005 افتتاح شد، بخشی از چاتنی چیلی بوده است، ابتدا به عنوان سرآشپز کار کرد و سپس در سال 2011 مالکیت آن را بر عهده گرفت.

رستوران جدید توسط دوست قدیمی او، شریک تجاری و سرآشپز سروش شنی و برادرزاده نگی، راهول نگی اداره می شود. مکان وینیپگ دارای بوفه و منوی آلاکارته خواهد بود و پذیرایی نیز ارائه می دهد.

مردی در جلوی تابلویی که خبر از افتتاح یک رستوران می‌دهد، انگشت شست را بالا می‌دهد.
سروش شنی در خارج از مکان جدید چیلی چاتنی در 1663 Kenaston Blvd. در وینیپگ، که او به اجرای آن کمک خواهد کرد. (ارسال شده توسط لاکسمن نگی)

لاکسمن نگی گفت، تجارت رستوران همیشه چالش برانگیز است، “اما اگر افراد خوبی در اطراف خود دارید… سرآشپزهای خوب و حتی مانند اعضای خانواده، همیشه به آنها اعتماد دارید و آنها همیشه می توانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را ارتقا دهید.”

تونی واسیلاراکیس، رئیس پیتزا اکسپرس، می‌گوید گسترش به وینی‌پگ گام منطقی بعدی برای کسب‌وکار او بود، که از زمان افتتاح آن در سال 1982 در براندون به خوبی تثبیت شده است.

خانواده واسیلاراکیس نیز در دهه 1990 چند رستوران در وینیپگ داشتند.

“این یک بازار بزرگتر است و افراد زیادی ما را از زمانی که فروشگاه هایمان در اینجا داشتیم به یاد می آورند. [in Winnipeg]واسیلاراکیس گفت.

او گفت: «ما کارمان را بسیار شلوغ شروع کردیم» در رستوران جدید، که در اوایل فوریه در بلوار رابلین 3116 افتتاح شد.

دو مرد با تی شرت های مشکی ایستاده اند و لبخند می زنند.
تونی واسیلاراکیس براندون، سمت راست، و پدرش، گاس واسیلاراکیس، دومین مکان پیتزا اکسپرس و زیردریایی را در وینیپگ در فوریه افتتاح کردند. (ارسال شده توسط تونی واسیلاراکیس)

واسیلاراکیس می گوید که امیدوار است استان به تجارت در حال گسترش براندون توجه کند و نفوذ اقتصادی دومین شهر بزرگ مانیتوبا را به رسمیت بشناسد.

تانیا لابویک، رئیس اتاق بازرگانی برندون، می‌گوید دلایل زیادی برای خوش‌بینی نسبت به جامعه تجاری شهرش وجود دارد.

او گفت: “خیلی چیزها برای جشن گرفتن وجود دارد، چیزهای زیادی برای روشن کردن میزان کاری که مردم انجام می دهند… مانند گسترش پیتزا اکسپرس و چیلی چاتنی.”

LaBuick گفت که این مشاغل عمومی فرصتی برای نشان دادن براندون به عنوان یک بازیگر اصلی در اقتصاد استان هستند. هنگامی که کارآفرینان شاهد موفقیت سایر مشاغل برندون هستند، می تواند آنها را تشویق کند که در شهر نیز مغازه راه اندازی کنند.

LaBuick گفت: “این به ما به عنوان یک مکان ثابت برای ریشه یابی … به روشی مطمئن نشان می دهد، به طوری که شما در رشد یا گسترش احساس راحتی کنید.”

“این کمی از خودمان دفاع می کنیم، و کمی بیشتر در مورد همه چیزهایی که ارائه می کنیم و داریم، نه تنها برای استان بلکه برای شهروندان شهرمان صحبت می کنیم.”

شخصی با حمل جعبه های پیتزا از ساختمان آبی بیرون می رود.
پیتزا اکسپرس در سال 1982 در شهر گندم افتتاح شد. (چلسی کمپ/سی بی سی)

لیندسی مک‌لاکلان، استادیار مدیریت بازرگانی در دانشگاه براندون، می‌گوید: رشد در یک شهر را می‌توان به‌عنوان یک گلوله برفی توصیف کرد، «اندازه و شتاب جمع‌آوری» که به داشتن طیفی از مشاغل مختلف در جامعه متکی است.

او گفت که با افزایش جمعیت براندون، تقاضا برای انواع مختلف مشاغل که می توانند نیازهای جمعیت را برآورده کنند، افزایش می یابد و این شهر را به بازیگر مهم تری در اقتصاد استان تبدیل می کند.

مک لاچلان گفت: «ما در براندون تعداد زیادی کسب و کار محلی موفق و مستقل را می بینیم که در کنار کسب و کارهای زنجیره ای شکوفا می شوند. “شما می توانید تعادل را پیدا کنید.”

نگاه به آینده

واسیلاراکیس گفت که وینیپگ بازار رقابتی قابل توجهی را ارائه می دهد، با “حداقل یک رستوران پیتزا یا رستوران دیگری در هر گوشه”.

اما او امیدوار است که طول عمر رستوران براندون خود، و “غذایی که به نظر می رسد همه واقعا از آن لذت می برند”، به پیشرفت مکان وینیپگ کمک کند.

جلوی رستورانی با تابلوی نورانی
واسیلاراکیس می‌گوید پیتزا اکسپرس و ساب‌مارین بر اساس تبلیغات شفاهی و داشتن برندی که قبلاً در شهر شناخته شده بود، در مکان جدید خود در وینیپگ مشغول بوده است. (ارسال شده توسط تونی واسیلاراکیس)

نگی گفت که براندون به عنوان یک زمین تمرینی اصلی در مورد چگونگی ایجاد نشان در یک جامعه عمل کرد. هنگامی که Chilli Chutney برای اولین بار در براندون افتتاح شد، هیچ رستوران هندی دیگری در شهر وجود نداشت – او اغلب مجبور بود مردم را در مورد غذاهای هندی آموزش دهد.

اما در طول سال ها، این تغییر کرده است.

“این واقعاً محبوب شد … زیرا [before]نگی گفت، اگر مردم دوست دارند غذاهای هند شرقی بخورند، باید از براندون به وینیپگ رانندگی کنند.

نگی گفت که برای شروع یک کسب و کار جدید، نیاز به اعتماد به نفس دارد، اما او معتقد است که می تواند تجربه خود را در براندون به تجارت جدید وینیپگ ترجمه کند.

من همیشه به مردم می گویم که چاتنی چیلی در براندون متولد و بزرگ شده است و ما در حال گسترش به وینیپگ هستیم.

مردی سیاه پوش در یک رستوران هندی می ایستد و لبخند می زند.
نگی می‌گوید مطمئن است که می‌تواند موفقیت رستوران براندون خود را به مکان جدید وینی‌پگ ترجمه کند. (چلسی کمپ/سی بی سی)