گزارش می گوید تقریبا نیمی از قبوض آمبولانس وینیپگ در سال 2022 پرداخت نشده است

سرویس پیراپزشکی آتش نشانی وینیپگ در گزارشی که بررسی می کند چرا مردم برای حمل و نقل پزشکی اسب سواری نمی کنند، می گوید تقریباً نیمی از قبوض آمبولانسی که در سال گذشته توسط شهر وینیپگ تحویل داده شده است پرداخت نشده است.

سازمان آتش نشانی در گزارشی به کمیته خدمات اجتماعی شورای شهر اعلام کرد که تقریباً 21000 از حدود 37000 فاکتور آمبولانس صادر شده توسط این شهر در سال 2022 تا 23 مارس سال جاری پرداخت شده است.

16000 فاکتور دیگر تا آغاز بهار پرداخت نشد. جان هال، کنترل کننده خدمات اورژانس آتش نشانی وینیپگ، پیشنهاد می کند بسیاری از افرادی که صورتحساب آمبولانس دریافت می کنند، برای تامین هزینه های زندگی خود با مشکل مواجه هستند.

هال در گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد، می‌نویسد: «دلایل پرداخت نشدن فاکتورها بدون ارتباط با مشتریانی که فاکتورهایشان معوق باقی مانده است دشوار است.

با این حال، با توجه به شرایط مالی و بهداشتی بسیاری از مشتریان ما، این احتمال وجود دارد که کمبود درآمد در دسترس دلیل آن باشد.

بسیاری از مشتریان هزینه مسکن و غذا و سایر موارد ضروری مانند داروها را در مقابل پرداخت قبوض برنامه ریزی نشده مانند فاکتورهای آمبولانس متعادل می کنند.

سرویس پیراپزشکی آتش نشانی وینیپگ اطلاعاتی در مورد دلایل عدم پرداخت مردم دارد. تقریباً یک سوم افرادی که سرویس در مورد صورت‌حساب‌های پرداخت نشده به آن‌ها دسترسی پیدا کرد، به آن‌ها گفتند که نمی‌توانند این برگه را بپردازند.

فورت روژ-East Fort Garry Coun. شری رولینز، که بخش او شامل چندین محله کم درآمد است، گفت که از شنیدن اینکه مردم با این هزینه دست و پنجه نرم می کنند تعجب نمی کند.

او گفت که این به رغم هزینه های کمتر آمبولانسی است که توسط دولت استانی در زمان نخست وزیری برایان پالیستر ایجاد شد.

رولینز در مصاحبه ای گفت: “پالیستر هزینه ها را در سراسر استان یکسان کرد و آنها را به 250 دلار کاهش داد، اما هنوز یک صورت حساب بزرگ است.”

عضو شورا گفت که او می‌خواهد ببیند که آیا شهر و استان می‌توانند در برخی از انواع آزمایش درآمد همکاری کنند، جایی که وینی‌پگرهای کم‌درآمد می‌توانند در صورت اثبات عدم توانایی آنها در پرداخت، معافیت از هزینه دریافت کنند یا فاکتور کاهش یابد.