گزارش انتاریو ، ثبت 1924 مورد جدید COVID-19 در روز یکشنبه

انتاریو گزارش داد که رکورد جدیدی در 1924 مورد COVID-19 در روز یکشنبه ثبت شده است.

تورنتو 568 مورد جدید را مشاهده کرد ، منطقه پیل 477 مورد و منطقه یورک 249 مورد داشت. این دومین روز متوالی است که انتاریو رکورد شمار پرونده های روزانه خود را شکسته است.

این استان 15 مورد مرتبط با COVID-19 را ثبت کرده است. هشت نفر از کشته شدگان ساکن خانه های مراقبت طولانی مدت بودند.

مرگ و میر جدید به این معنی است که در مجموع 3،772 نفر در انتاریو بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند.

اکنون 701 بیمار مبتلا به COVID-19 در بیمارستان های استان وجود دارد. از این تعداد ، 204 نفر در بخش های مراقبت ویژه و 109 نفر با کمک دستگاه های تنفس تنفس می کنند.

کریستین الیوت ، وزیر بهداشت ، گفت که شبکه آزمایشگاه های استان نزدیک به 59300 آزمایش را پردازش کرده است.

الیوت در توییتر خود نوشت: “گسترش COVID-19 به نقطه بحرانی رسیده است.” “ما نیاز داریم که هرکس به سهم خود عمل کند و از توصیه های بهداشت عمومی پیروی کند.”

الیوت گفت ، 1574 پرونده دیگر وجود دارد که به عنوان حل شده مشخص شده اند. مجموع کل استان یا تعداد کل موارد از زمان شیوع این بیماری در حال حاضر 127،309 نفر است.

تعداد پرونده های جدید گزارش شده در روز یکشنبه اولین باری است که تعداد پرونده های روزانه از 1900 مورد عبور می کند. در روز شنبه 1859 عفونت جدید گزارش شده است.

از دیگر مناطق گزارش شده افزایش دو رقمی روز یکشنبه:

  • منطقه دورهام: 104.
  • همیلتون: 87
  • منطقه هالتون: 51
  • اتاوا: 61.
  • منطقه واترلو: 47

دو منطقه با 3 محدودیت COVID-19 روبرو هستند

تورنتو و منطقه پیل از 23 نوامبر در قفل هستند و بیشتر مشاغل غیر ضروری تعطیل شده اند.

تعداد موارد افزایش یافته در آخر هفته یک روز قبل از اجرای اقدامات سختگیرانه در سه منطقه انتاریو در تلاش برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس و در عین حال باز نگه داشتن مدارس است.

از روز دوشنبه ، Middlesex-London و Thunder Bay به منطقه محدودیت نارنجی منتقل می شوند ، در حالی که واحد بهداشت Haliburton ، Kawartha ، Pine Ridge به منطقه محافظت از زرد منتقل می شوند.

انتقال به رنگ نارنجی مجموعه ای از اقدامات جدید محافظتی مانند محدودیت بیشتر در اجتماعات و محدودیت بیشتر بازدیدکنندگان از مراکز مراقبت طولانی مدت را ایجاد می کند.

منطقه یورک با وجود قرار گرفتن در منطقه آسیب دیده پس از تورنتو و منطقه پیل همچنان از منطقه قفل خاکستری جلوگیری می کند.

“تصویر کاملاً نامشخص است”

دکتر لارنس لو ، مسئول بهداشت منطقه ای پیل ، روز یکشنبه گفت که وضعیت در آنجا وجود دارد این واقعیت را نشان می دهد که سطح انتقال جامعه باید پایین بیاید.

لوه به سی بی سی نیوز گفت: “تصویر ما در Peel کاملاً نامشخص است ، کاملا آشفته است و مهمترین چیز این است که واقعاً مراقب بستری شدن در بیمارستان باشیم.”

دکتر لارنس لو ، مسئول بهداشت منطقه ای پیل ، می گوید بیش از نیمی از خانه های مراقبت طولانی مدت در منطقه در حال حاضر درگیر شیوع COVID-19 هستند. (CBC)

“ما می دانیم که موارد ما همچنان در حال رشد است ، اما خوشبختانه سرعت رشد آهسته شده است و این بدان معناست که موجی که در بیمارستان هایمان مشاهده می کنیم ، امیدوارم که اگر موفق به نگهداری مواردی که در موارد موجود هستند در جامعه باشیم ، وضعیت بیمارستان نیز تثبیت خواهد شد. ”

لوه گفت که هر دو بیمارستان در منطقه از ظرفیت بالایی برخوردارند و سیستم بهداشت ویلیام اوسلر و همکاران بهداشت تریلیوم انتقال بیماران را برای ارائه خدمات درمانی در “فضاهای غیر سنتی” آغاز کرده اند.

وی همچنین گفت که بیش از نیمی از خانه های مراقبت طولانی مدت در منطقه در حال شیوع هستند.

لوه گفت: “خوشبختانه بیشتر آنها شیوع زیادی ندارند ، گرچه ما موارد کمی داریم که در جامعه ما شیوع های شدید مشاهده می کنیم.”