گروه جدید به دنبال تهیه غذای گرم ، لباس و ارتباط با افرادی است که در خلیج تندر بی خانمان هستند

گروه جدید تلاش خود را برای ایجاد امید به افرادی که با فقر ، اعتیاد ، بهداشت روان و بی خانمان در شهر تندر خلیج مبارزه می کنند ، تعیین کرده است.

آنها با ارائه میان وعده ها ، نوشیدنی های گرم و غذا و از همه مهمتر “احترام و گفتگو” این کار را انجام می دهند.

تاشا آلمگرن دوشنبه گذشته گروه فیس بوکی “امید به تغییر” را راه اندازی کرد و حدود 20 داوطلب اولین آخر هفته خود را در هسته مرکز شهر شمال – و ضلع جنوبی شهر گذراندند.

آلمگرن می گوید مکالمه هایی که آخر هفته گذشته با مردم داشته است نیاز به خدمات آنها را نشان می دهد.

“چیزی که من واقعاً در خیابان شنیده ام [for example]، از طرف آقایی بود که به ما گفت غذایی که ما ارائه می دهیم معنای زیادی دارد ، اما در مقایسه با اینکه مثل او یک انسان رفتار کنیم و مانند او مراقبت کنیم مثل اینکه می خواهیم بشنویم داستانش چیست ، هیچ معنی ندارد. ” آلمگرن گفت.

“می دانید ، یکی از بزرگترین مأموریتهای ما یادگیری نام افرادی است که با آنها روبرو هستیم و استفاده از آنها برای نشان دادن آنها که می دانید آنها برای ما مهم هستند ، که ما آنها را به یاد می آوریم و هر هفته آنها می توانند منتظر بازگشت ما به آنجا باشند. “

گروه امیدوار است که آخر هفته ها بتواند جای خالی خدمات را پر کند

آلمگرن گفت که این گروه قرار است آخر هفته ها بیرون بروند ، زیرا او می گوید بزرگترین شکاف در خدمات آنجاست.

“ما 3:30 تا 5:00 آنجا هستیم زیرا در این مدت در واقع شنبه ها و یکشنبه ها هیچ چیز دیگری اتفاق نمی افتد. بنابراین من فکر می کنم که حفره ای که در آن پر می شود واقعاً تلاش برای اتصال اتصال است. شما می دانید ، ما در آنجا با پای پیاده ، ما به مردم نشان می دهیم که صرف نظر از باران یا درخشش ، در کنار آنها در آنجا خواهیم بود و واقعاً به ما اهمیت می دهیم. “

در آخر هفته اول خود ، گروه تخمین زدند که آنها به بیش از 130 نفر رسیده و 100 جفت دستکش تحویل داده اند.

“بسیاری از افرادی که با آنها تماس می گیریم ، ژاکت هایشان بلوز است. آنها در کفش های مخصوص دویدن هستند. آنها در یک شلوار استرچ نازک هستند. آنها هیچ دستکش ندارند … مکان های ما در افرادی که رنج می برند واقعاً محدود است آلمگرن گفت: “خیابان ها می توانند در حال حاضر برای گرم شدن دسترسی پیدا کنند. قطعاً یکی از بزرگترین نیازهای ما مواردی است که باعث گرم شدن آنها می شود در حالی که ساعت های طولانی بیرون از خانه هستند.”

گروه امید برای تغییر قصد دارد شنبه ها و در ضلع شمالی روزهای شنبه در اطراف تالار شهر در ضلع جنوبی شهر باشد.

افرادی که می خواهند درباره این گروه بیاموزند می توانند با کلیک روی اینجا اطلاعات بیشتری در صفحه فیس بوک خود پیدا کنند.