گام دیگر برای رفع شکاف دیجیتالی در خلیج تندر: کتابخانه عمومی برای وام دادن به دستگاه ها و مراکز موشکی

کتابخانه عمومی تندر بی در حال راه اندازی برنامه جدیدی است که به افراد بیشترین نیاز این فرصت را خواهد داد تا دستگاه های فناوری مانند تبلت ها و مراکز موشکی را برای دسترسی به اینترنت تلفن همراه به آنها بدهند.

هدف این برنامه کمک به “رفع شکاف دیجیتالی” است – اشاره به شکاف بین افرادی که به طور منظم به فناوری و اتصال به اینترنت دسترسی دارند و کسانی که این امکان را ندارند.

تینا مارونزی ، مدیر انجمن های کتابخانه عمومی ، می گوید تأثیری که این امر می تواند برای افراد و خانواده ها داشته باشد “بسیار زیاد” نیست.

“افراد می توانند به مشاوره دسترسی پیدا کنند ، به عنوان مثال می توانند در مدرسه در خانه نیز دسترسی داشته باشند. آنها می توانند اخبار محلی و بین المللی را مشاهده کنند. آنها می توانند به کتابهای آنلاین و سایر رسانه هایی که کتابخانه ارائه می دهد دسترسی پیدا کنند. آنها می توانند با خانواده ارتباط برقرار کنند. و آنها می توانند به منابع مراقبت های بهداشتی آنلاین دسترسی داشته باشند. اینها واقعاً موارد مهمی هستند که مردم اکنون آنها را از دست می دهند. “

صبح برتر8:58ائتلاف انتاریو خواستار دستیابی به فناوری به عنوان حق اساسی بشر است

جلسات بزرگنمایی ، قرار ملاقات پزشکان آنلاین ، رفتن به محل کار با لباس خواب – برای بسیاری از افراد در کانادا ، این امر به یک قاعده جدید تبدیل شده است. به نظر می رسد همه چیز آنلاین است. اما همه نمی توانند به برنامه ها و خدماتی که به اینترنت منتقل شده اند دسترسی پیدا کنند. اکنون یک ائتلاف فزاینده از آژانس ها در سراسر انتاریو خواستار شناسایی دولت های استانی و فدرال برای دسترسی دیجیتال به عنوان یک حق انسانی هستند. لوگان ترنر از CBC درباره شکاف رو به رشد دیجیتال بحث می کند. 8:58

از دیگر مزایای احتمالی می توان به ابزارهای جستجو و درخواست شغل ، دسترسی به آموزش نیروی کار و مشارکت در خدمات مشاوره ای که تقریباً بصورت آنلاین بصورت آنلاین ارائه می شود ، به افراد اشاره کرد.

Maronese افزود که COVID-19 باعث توسعه این برنامه شد ، زیرا همه گیرها شکاف دیجیتال را برجسته و تشدید کردند ، زیرا دستگاهها و نقاط دسترسی اینترنتی در دسترس عموم قرار نداشتند.

مراجعه به یک شریک جامعه برای دسترسی به برنامه مورد نیاز است

اولین مجموعه از پنجاه دستگاه و هاب موشکی همراه از 9 نوامبر برای وام در دسترس خواهد بود.

اما برای دسترسی به دستگاه ها ، مردم باید از یکی از 20 سازمان جامعه ای که در کنار کتابخانه عمومی کار می کنند ، مراجعه کنند.

آنیتا ژان ، مدیر برنامه های بهداشتی و اجتماعی از مرکز بهداشت جامعه NorWest ، می گوید که او بسیار خوشحال است که مشتریان آنها می توانند از این برنامه بهره مند شوند. (تهیه شده توسط آنیتا ژان)

به عنوان مثال ، افراد می توانند به عنوان بخشی از برنامه تجویز فناوری اطلاعات در حال رشد ، از مراكز بهداشت جامعه NorWest ارجاع دریافت كنند و سپس می توانند در لیست انتظار قرار بگیرند تا دستگاهی از كتابخانه دریافت كنند.

“این یک رویکرد عدالت در سلامت است که وقتی به ناهماهنگی های موجود فکر می کنید و این واقعیت که برخی از افراد کاملاً از ارتباطات و همه چیزهایی که عملا می گذرد خارج شده اند فکر می کنم. بنابراین من بسیار هیجان زده هستم که [the library has] بودجه این پروژه و اینکه مشتریانی داریم که از آن بهره مند می شوند. “آنیتا ژان ، مدیر برنامه های بهداشتی و اجتماعی مراکز بهداشتی جامعه NorWest گفت.

ژان اضافه کرد که مرکز بهداشت قبلاً فردی را شناسایی کرده است که “نسخه IT” دریافت می کند و در نتیجه این برنامه جدید می تواند به یک گروه پشتیبانی از همسالان بپیوندد.

“بنابراین فردی را که آسیب پذیر است ، تا حدی منزوی است و اکنون قادر به برقراری ارتباط منظم با گروه پشتیبانی و شرکت در برخی از برنامه ها است تصور کنید. بنابراین بسیار جالب است که ما به عنوان یک سازمان و مشتریانمان می توانند از آن بهره مند شوند.”

دستگاه ها از قبل با برنامه های مرتبط مانند بزرگنمایی ، Google Meet و سایر برنامه های رسانه های اجتماعی بارگیری می شوند و کتابخانه راهنمایی های راهنمایی و راهنمایی برای فن آوری را برای پشتیبانی از مشتری ارائه می دهد.

این وام ها به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت ، درصورتی که افراد این گزینه را داشته باشند که برای مراجعه مجدد به آژانس اجتماعی خود مراجعه کرده و دوباره در لیست انتظار قرار بگیرند.

مارونزی می گوید كه این كتابخانه هنوز دستگاه های اضافی در اختیار دارد و با ورود دستگاه ها ، برنامه رشد خواهد كرد.

تا شمال7:29مرکز بهداشت شمال انتاریو راه حل جدیدی برای رفع شکاف دیجیتالی دارد

مرکز بهداشت جامعه NorWest داده های جدیدی دارد که نشان می دهد فقدان اتصال در شمال چقدر شیوع دارد. آنیتا ژان مدیر توسعه جامعه و تعامل با مرکز بهداشت است. او به لوگان ترنر CBC پیوست تا درباره چگونگی تأثیر عدم دسترسی دیجیتال بر سلامتی مردم و راه حل جالبی که این گروه ارائه می دهد ، بحث کند. 7:29