کمیسر CFL می گوید برنامه 2021 “خیلی زود” منتشر می شود

خوش بینی حرف روز بود – این یکی از سخنان مورد علاقه رندی آمبروزی ، کمیسر لیگ فوتبال کانادا در زمان تصدی مسئولیت هدایت لیگ بوده است.

و برای دو سال اول چیزهای زیادی وجود داشت که باید به آنها خوشبین بود. چه تفاوتی در یک سال ایجاد کرده است.

در حالی که CFL تمام تلاش خود را برای ایجاد هیجان برای شروع آغاز هفته جام خاکستری در رجینا انجام می دهد ، هیچ شکی وجود ندارد که ابر تاریکی همچنان در لیگ آویزان باشد ، زیرا نتوانست در سال 2020 به میدان برود.

برای اولین بار از سال 1919 جام خاکستری پس از لغو رسمی لیگ در ماه آگوست ، جام خاکستری اهدا نمی شود.

روز دوشنبه ، آمبروزی وضعیت سالانه خود در لیگ را برگزار کرد – البته کاملاً متفاوت. برای حدود 30 دقیقه ، کمیسار س fanالات هواداران را در Q و A مجازی ارسال کرد.

از همه قابل توجه تر ، آمبروزی اعلام کرد که برنامه ریزی در برنامه 2021 به خوبی در حال انجام است.

وی گفت: “دلیل خوبی وجود دارد که خوش بین باشیم بازیکنان ما در سال 2021 به زمین باز خواهند گشت.” “ما خیلی زود برنامه ای را منتشر خواهیم کرد.”

تماشا کنید | Ambrosie از CFL خواستار خوش بینی قبل از فصل احتمالی 2021 است:

رندی آمبروزی ، کمیساریای CFL در سخنرانی سالانه خود در لیگ ، می گوید: “دلیل خوبی وجود دارد که خوش بین باشیم بازیکنان ما در سال 2021 به زمین می آیند.” 2:01

چگونگی بازگشت لیگ در سال آینده ، سوالی بود که بارها و بارها توسط طرفداران به چندین روش مختلف مطرح شد. از درآمد دروازه گرفته تا مدل تجاری گرفته تا گسترش جهانی و حتی گسترش آمریكا ، هواداران امیدوار بودند كه بتوانند طرحی مشخص درباره چگونگی بازگشت CFL به ورزشگاه ها بدست آورند.

اگرچه هیچ برنامه مشخصی ارائه نشده است ، اما آمبروزی در مورد خوش بینی که با اعلام واکسن دوم در روز دوشنبه احساس کرد ، صحبت کرد. به نظر می رسد که برنامه CFL برای بازگشت به وجود واکسن متصل شده است.

هیچ سوالی وجود ندارد این یک لیگ است که به هواداران در صندلی نیاز دارد و سفیدپوشان برای زنده ماندن در فصل آینده می آیند ، چیزی که امبروزی تصدیق کرد.

وی گفت: “بزرگترین و بهترین راه حل برای CFL در رابطه با برنامه ما بازگرداندن هواداران به سکوها است.” “این تنها بهترین اتفاقی است که می تواند برای این لیگ بیفتد.”

در همین آدرس سال گذشته از Ambrosie ، لحن نمی توانست متفاوت باشد.

در طول جشن ها در کلگری (از جمله اسب توفی که در لابی هتل ظاهر می شد) ، آمبروزی با اعتماد به نفس و هیجان زیادی به دنبال آینده ای بزرگتر ، جسورتر و درخشان لیگ بود.

آمبروزی چند روز قبل از جام خاکستری 2019 به سی بی سی اسپورت گفت: “من هرگز بخاطر اینکه برای این لیگ بزرگ فکر کردم عذرخواهی نخواهم کرد. من همیشه فکر می کردم که ما زیر وزن خود را مشت کرده ایم. ما باید بزرگتر فکر کنیم و این کار را خواهیم کرد.” “وقت آن رسیده است که برخی از مدلهای قدیمی CFL را تغییر دهید.”

این کلاهبردار همه چیز از بین رفته است زیرا لیگ تلاش می کند راهی برای بازگشت به زمین بازی در سال 2021 پیدا کند.

تماشا کنید | نگاهی عمیق تر به فصل لغو شده CFL 2020:

Devin Heroux بین لیگ های دیگر که دوباره شروع می شوند و معیشت CFL بسته به فروش بلیط ، نتایج فصل از دست رفته را توضیح می دهد. 12:05

در مدت زمان بسیار کمی لحن آمبروزی تغییر کرده است ، از جمله تقاضای 150 میلیون دلار از دولت در اوایل سال جاری.

وی روز دوشنبه گفت ، گفتگوها هنوز با دولت ادامه دارد.

در همان جلسه کمیته دولت ، آمبروزی نشان داد تیم های CFL فصل گذشته در مجموع 10 تا 20 میلیون دلار از دست می دهند.

برای جبران لیگی که یک سال پیش به هالیفاکس و گسترش جهانی چشم داشت و اکنون فقط سعی دارد راهی پیدا کند تا بتواند برای فصل آینده به میدان برگردد ، زمین و پول زیادی وجود دارد.

آمبروزی گفت: “ما ناامید شدیم اما مانند بازیکنان بزرگ فوتبال می خواهیم درست برگردیم و منتظر بازی بعدی باشیم.”

“سخت در کار و خوش بین.”