کرم ضد لک پرودرما Spotvest مدل Radiance – بادومی

در این مطلب سعی ما بر این است تا بهترین کرم های ضد لک خارجی موجود در ایران را با هم مقایسه کرده و به لحاظ قدرت درمان لک، میزان عوارض جانبی، قیمت، و روش درمان لک، آن ها را به طور کامل نقد و بررسی کنیم. این کرم فرانسوی یکی از کرم های ضد لک خوب با قدرت متوسط است که در مرحله اول درمان لک و برای درمان لک های ضعیف و متوسط قهوه ای رنگ مورد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از بانوان میتوانند حدود ۳۰ دقیقه قبل قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند و از بروز لک و پیس بر روی صورت جلوگیری به عمل بیاورند.

اگر مجبور هستید که بیرون بروید، حتما از کرم ضدآفتاب و کلاه استفاده کنید تا از تابش نور مستقیم خورشید به پوست خود جلوگیری کنید. اگر به کرم های لک بر حساسیت دارید و یا اگر در طی دوران بارداری خود هستید و نیاز به تأمین امنیت نوزاد خود دارید این نوید را به شما می دهیم که کرم فوق تضمینی است بر سلامت نوزاد شما زیرا به هیچ عنوان از مواد شیمایی خطرناک در فرمولاسیون ساخت آن استفاده نشده است.

در مواردی که لک های پوستی شما عمقی باشد نیاز به استفاده از کرم ضد لک قوی دارید که باید توسط پزشک تجویز شود. در این موارد اگر مشکلات پوستی رخ دهد به درمان نیاز است. اگر همراه با کرم های ضد لک خود از ژل های شستشو که خاصیت لایه برداری دارند (و حاوی سالی سیلیک اسید یا گلیکولیک اسید هستند) و کرم های مرطوب کننده قوی که حاوی هیالورونیک اسید (برای پوست های چرب) و گلیسیرین (برای پوست های خشک) باشند استفاده کنید، تاثیر کرم های ضد لک خیلی بیشتر شده و سرعت نتیجه دهی کرم های ضد لک تان بسیار بیشتر خواهد شد.

شما می توانید کرم مخصوص برای پوست چرب، معمولی و یا خشک را استفاده کنید تا سلامت و زیبایی کرم ضد لک طب اسلامی شما تضمین شود. در کرم ضد لک یونتون 4 وایت آیسیس فارما از مواد مرطوب کننده استفاده نشده است و می توانید این کرم را بر روی تمام انواع پوست استفاده کنید.