کارکنان Shelter House SOS هنگام ورود به جامعه “استقبال گرم” می کنند

برنامه خدمات ارتباط خیابانی Shelter House (SOS) در Thunder Bay پس از اینکه در اوایل سال به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 متوقف شد ، برای فصل زمستان دوباره شروع به کار می کند.

برگزارکنندگان برنامه خدمات رسانی روز دوشنبه وانت خود را به جاده منتقل کرده و تعدادی پروتکل را برای جلوگیری از ایمنی کارکنان و مشتریان از انتشار COVID-19 اجرا کرده اند.

“میشل جردن” مدیر اجرایی Shelter House ، “بنابراین بسیاری از روش های جدید وجود دارد که ممکن است خدمات را تا حدی که حمل و نقل کاهش می یابد ، کند کند. مشکلی نیست. تا زمانی که ما در آنجا باشیم.”

ون SOS از ساعت 2 بعد از ظهر تا 2 بامداد روزانه در جاده است و خدمات و پشتیبانی خود را به افراد پرخطر و آسیب پذیر در شهر خلیج تندر ارائه می دهد.

جوردن گفت: “این یک مسیر طولانی بوده است که مردم در هنگام بازگشت خدمات می پرسیدند و از آنها می پرسند ، بنابراین قطعاً هنوز در جامعه مورد نیاز است.” “من فکر می کنم آنها از مشتری بسیار استقبال کرده اند. آن ها را ببین.”

کارکنان این برنامه به تماس های افراد ، مشاغل و ارائه دهندگان خدمات اضطراری که می خواهند برای انتقال مردم به یک مکان امن یا گرم کمک کنند ، پاسخ می دهند.

پروتکل های جدید در محل

این برنامه در حال استفاده از یک ون جدید در این فصل است که در سپتامبر به پناهگاه خانه اهدا شد. وسیله نقلیه قدیمی این برنامه در حال حاضر برای عملیات تریاژ و حمل و نقل در یک پناهگاه سرریز انزوا مورد استفاده قرار می گیرد.

“ما چیزهای زیادی در مورد حفاظت از مردم و حفاظت از خدمات یاد گرفتیم … با کارهایی که برای COVID-19 انجام داده ایم. بنابراین ما فهمیدیم که قرار دادن ون در جاده ها برای ما بسیار ایمن تر است” ، اردن

پلکسی گلاس بین راننده و مشتری ، تجهیزات محافظتی شخصی ، فقط حمل هر بار یک مشتری و تمیز کردن ون پس از هر بار حمل و نقل ، همه روش های جدیدی است که توسط برنامه ترویجی برقرار شده است.

جردن گفت: در نظر گرفتن اقدامات لازم و بازگشت وانت به جاده برای کارکنان مهم است زیرا آنها سعی می کنند نیازهای جامعه را بهتر درک کنند.

وی گفت که شکافهای اجتماعی در اولین قفل COVID-19 در ماه مارس مشخص شد ، و با افزایش تعداد پرونده ها در شهر ، مسائل جدیدی ممکن است ارائه شود.

“ما می خواهیم ببینیم که چه نوع نیازهایی وجود دارد. چند نفر واقعاً در خارج از این نوع چیزها می خوابند ، جایی که در چند ماه گذشته این اندازه را نداشتیم زیرا تیم های ارتباطی خود را در خارج از کشور نداشتیم ،” او گفت.

اردن گفت که کارکنان SOS منتظر فصل متفاوتی هستند و انتظار دارند تماس کمتری از مشاغل و تماس های بیشتری برای حمل و نقل بین پناهگاه های شهر انجام شود.