کارکنان CBC Manitoba برنده جایزه CAJ برای داستان در مورد وب سایت مورد استفاده توسط شکارچیان جنسی کودکان شدند

چهار نفر از کارکنان CBC Manitoba در بخش پخش زیر پنج دقیقه در مراسم جشن جوایز انجمن روزنامه‌نگاران کانادا در سال 2022 در روز شنبه جایزه دریافت کردند.

Caroline Barghout، گزارشگر تحقیقی CBC Manitoba’s I-Team، Kristin Annable، خبرنگار واحد تحقیقاتی وینیپگ، Amber Hildebrandt، تهیه کننده ارشد دیجیتال در CBC Manitoba، و Melanie Verhaeghe، سردبیر CBC Manitobaa در Vancouver، در ونکوور مورد تقدیر قرار گرفتند. کار تحقیقی آنها بر روی داستانی در مورد نحوه استفاده شکارچیان جنسی کودکان از وب سایت Omegle برای شکار کودکان.

تماشا | آنچه CBC در Omegle پیدا کرد:

هشدار: این داستان حاوی جزئیات ناراحت کننده ای در مورد جرایم جنسی کودکان و محتوای جنسی گرافیکی است. یک خبرنگار CBC ساعتی را در وب سایت سپری کرد و خود را به عنوان یک روزنامه نگار معرفی کرد و با کاربران Omegle صحبت کرد. منتقدان می گویند این وب سایت کودکان را با بزرگسالان مطابقت می دهد و پناهگاهی امن برای شکارچیان جنسی کودکان است.

جنیفر فرانسیس، خبرنگار CBC Indigenous مستقر در ساسکاچوان نیز به دلیل کارش مورد تقدیر قرار گرفت و جایزه روزنامه نگار بومی نوظهور را برنده شد.

استیو سیلکاکس، طراح ارشد تیم گرافیک وینیپگ، برای انیمیشن پزشکی قانونی که برای داستان تحقیقاتی جزیره پرنس ادوارد CBC، “Shot in the Dark: The Death of Jeremy Stephens” روی آن کار کرد، نامزد بخش نوشته شده در جامعه شد.

چهار کارمند دیگر CBC – تایسون کوشیک، جف استاپلتون، سام سامسون و کارن پاولز – نیز فینالیست‌های دسته برتری روزانه برای داستانی در مورد جستجو در جیمز اسمیت کری Nation در سپتامبر گذشته به نام “Saskatchewan Manhunt” بودند.

CBC در مجموع 10 جایزه و 21 نامزدی در 18 رشته CAJ دریافت کرد.

اطلاعات بیشتر از CBC Manitoba: