کارکنان سیستم بهداشت و درمان MGEU پس از یک سال چانه زنی به یک معامله آزمایشی می رسند

خدمات روابط کار بهداشت استان و دولت مانیتوبا و اعضای اتحادیه کارمندان عمومی از بخش حرفه ای/فنی پس از بیش از یک سال چانه زنی به توافقنامه کاری آزمایشی دست یافتند.

این قرارداد نزدیک به 1000 عضو MGEU از Prairie Mountain Health، Interlake-Eastern Regional Health، و Southern Health-Santé Sud را تحت تاثیر قرار می دهد که به عنوان هماهنگ کننده پرونده های مراقبت در منزل، ماماها، متخصصان تغذیه، مددکاران اجتماعی، کارکنان بهداشت روان و شنوایی شناس کار می کنند. رئیس MGEU، کایل راس، در بیانیه ای ایمیلی گفت.

راس گفت: «اعضای فنی/حرفه‌ای MGEU از سال 2018 تحت یک قرارداد منقضی شده کار می‌کنند.

دیشب، پس از گذشت بیش از یک سال از میز مذاکره، نمایندگان کارفرما پیشنهاد نهایی را ارائه کردند و بر اساس آن که شامل پیشرفت‌های بیشتر بود، توافقی آزمایشی حاصل شد.

Shared Health در روز جمعه در انتشاری اعلام کرد، قرارداد آزمایشی یک قرارداد شش ساله است که با افزایش دستمزد عمومی برای هر سال از اول آوریل 2018 شروع می شود.

Shared Health گفت: این همچنین شامل پرداخت عطف به ماسبق برای افزایش دستمزد عمومی و “سایر سودهای پولی گسترده و بهبودهای غیر پولی برای حمایت از استخدام، حفظ، ارتقاء شغلی و آموزش، و سلامت کارکنان است.”

راس گفت که MGEU توافقنامه را برای رای دادن به اعضا ارائه خواهد کرد.

وی افزود: جزئیات این پیشنهاد در جلساتی که به زودی برنامه ریزی می شود با اعضا به اشتراک گذاشته خواهد شد.