چگونه Toronto Blue Jays به آوردن بیسبال به یک جامعه شمال غربی انتاریو کمک می کند

الماس بیسبال جدیدی برای یک جامعه کوچک شمال غربی انتاریو در شمال خلیج تاندر روی عرشه قرار دارد و ساکنان می گویند که بازوی خیریه Toronto Blue Jays برای تشکر از آن دارند.

در حال حاضر، خانواده‌های لاپه، که تقریباً 4500 نفر جمعیت دارد، برای شرکت در ورزش‌های سازمان‌یافته باید 30 دقیقه تا خلیج تندر رانندگی کنند.

اما هیئت خدمات محلی Lappe و Area در تلاش است تا تفریحات را به خانه نزدیکتر کند. هیئت مدیره – که خدماتی را در سراسر مرزهای Ware، Gorham، Jacques و Fowler ارائه می دهد – اخیراً ملکی را در Old Hall Road خریداری کرد تا به عنوان مرکزی برای تفریحات اجتماعی توسعه یابد.

بخشی از توسعه آن ملک ایجاد اولین زمین توپ در جامعه بوده است.

بهار گذشته، اعضای هیئت مدیره از بنیاد Jays Care، خیریه تیم MLB و برنامه کمک مالی سالانه Field of Dreams مطلع شدند و تصمیم گرفتند درخواستی ارائه کنند. کمک های مالی برای جوامع است که یا امکانات بیسبال موجود را بهبود بخشند یا امکانات جدید بسازند.

بیش از 100 انجمن و سازمان در این سال درخواست دادند – بیشترین تا به امروز – و Lappe در میان 15 متقاضی موفق در سراسر کانادا است.

زنی روی پسری چهره پردازی می کند.
اعضای انجمن در Lappe، درست در شمال Thunder Bay، Ont.، پس از اینکه به آنها گفته شد برای حمایت از الماس بیسبال جدید خود کمک مالی دریافت می کنند، جشنی برگزار می کنند. (لیندسی سیپیلا)

ساکنان در مدرسه دولتی گورهام و ور، با لباس آبی و سفید، گرد هم آمدند تا پخش زنده یکشنبه را تماشا کنند تا بدانند آیا کمک هزینه دریافت خواهند کرد یا خیر. دقایقی قبل از اعلام این خبر، قطعی برق تقریباً جشن را متوقف کرد، اما یک اسپیکر بلوتوث برای پخش خبر در کلاچ قرار گرفت.

“یک بزرگ وجود داشت [uproar] از هیاهو و هیجان و احساسات جامعه. همه فقط از شدت هیجان فریاد می زدند که ما گرفتیم [the livestream] لیندسی سیپیلا، مدیر تفریحی هیئت مدیره گفت: 50000 دلار دریافت کردیم، بنابراین بسیار شگفت انگیز بود.

او گفت که کمک هزینه 50,000 دلاری Jays Care تقریباً نیمی از هزینه بیش از 100,000 دلار پروژه را پوشش می دهد.

دسترسی بیشتر به ورزش

رابرت ویچل، مدیر اجرایی Jays Care، گفت که برنامه Lappe برجسته است، به ویژه از آنجایی که بیشتر سازمان ها به جای الماس جدید، برای ارتقاء درخواست می کنند.

او گفت که این سازمان چالش هایی را که خانواده های لاپ در دسترسی به ورزش با آن مواجه هستند را تشخیص داده و از حمایت از پروژه جامعه محور هیجان زده است.

ویچل گفت: «بسیاری از مهارت‌های زندگی در میدان یاد می‌شوند و از طریق ورزش سازمان‌یافته یاد می‌شوند. “هنگامی که از این بیماری همه گیر خارج می شویم، مشکلات سلامت روانی و اضطراب زیادی را دیده ایم. انزوا به ویژه در مورد کودکان بسیار دشوار بوده است.

مردی با پیراهن چوگان آبی بیرون یک الماس بیسبال ایستاده است.
عکس فایلی از رابرت ویچل، مدیر اجرایی بنیاد Jays Care. او می‌گوید خیریه تورنتو بلو جیز برای حمایت از لاپه در ساخت اولین الماس بیسبال خود هیجان‌زده است. (CBC)

او گفت: «بازی کردن بچه‌ها، داشتن یک مرکز جدید بسیار هیجان‌انگیز است و باید بچه‌های بیشتری را جذب کند، و ما امیدواریم که آنها بتوانند به نوعی دوباره به هم متصل شوند و برخی از مهارت‌های اجتماعی خود را که در طول همه‌گیری از دست داده‌اند، دوباره یاد بگیرند». .

او گفت که امسال بیش از 1.5 میلیون دلار از طریق برنامه میدان رویاها توزیع شد.

بازگرداندن تفریح ​​به لاپه

در حالی که برنامه‌های Lappe اغلب در مدرسه عمومی گورهام و ور اجرا می‌شوند، داشتن امکانات تفریحی اجازه می‌دهد فعالیت‌ها در تمام طول سال اجرا شوند.

تاکنون زمین های فوتبال و زمین هاکی در این ملک راه اندازی شده است. سال گذشته زمین بیسبال بذرپاشی شد و شمشیربازی در حال ساخت است و امید این است که الماس تا پاییز برای بازی آماده شود.

سیپیلا گفت که علاوه بر صرفه جویی در زمان سفر خانواده ها و هزینه بنزین، داشتن امکانات تفریحی بیشتر در لاپه باعث غرور بیشتر جامعه می شود.

کمیته تفریح ​​به دنبال بازخورد است تا ببیند ساکنان چه چیز دیگری می خواهند ببینند. برخی از ایده های موجود در افق، یک پیست یخ دوم، زمین های والیبال و یک باغ اجتماعی است.

سیپیلا گفت: “ایده های زیادی وجود دارد، بنابراین امکانات در این مرحله بی پایان است. ما واقعاً هیجان زده ایم.”