پنج مورد جدید COVID-19 در شمال غربی انتاریو گزارش شده است

روز دوشنبه ، پنج مورد جدید از COVID-19 در شمال غربی انتاریو گزارش شده است.

واحد بهداشت منطقه تندر بی ، پس از اعلام 11 مورد در آخر هفته ، سه آزمایش مثبت دیگر را اعلام کرد.

هر سه مورد در خلیج تندر و مناطق اطراف آن است و از خود جدا می شوند. دو مورد تماس نزدیک از موارد موجود هستند در حالی که مورد سوم هیچگونه تماس مشخصی ندارد.

واحد بهداشت گفت افرادی که از فروشگاه Super Thrift Store در خیابان جانسون در تاریخ 3 نوامبر بین ساعت 2:30 بعد از ظهر تا 6:30 بعد از ظهر و همچنین از 4-6 نوامبر هر زمان بین 9:30 صبح و 6 بعدازظهر بازدید کردند زیرا فروشگاه کریسمس Super Thrift در خیابان نوامبر 5 در ساعت 5 ظهر تا 6 عصر می توانست در معرض COVID-19 قرار بگیرد.

واحد بهداشت گفت در حالی که معتقد است خطر ابتلا به عفونت کم است ، در آن زمان از افراد فروشگاه ها خواسته می شود که در صورت بروز یک یا چند علامت COVID-19 ، خود را از نظر علائم کنترل کرده و بلافاصله منزوی شوند.

این فروشگاه ها توسط Adult and Teen Challenge از مرکز کانادا اداره می شوند. واحد بهداشت در آخر هفته گفت که موارد تایید شده در پناهگاه های زنان و مردان این سازمان به عنوان یک شیوع کنترل می شود.

جدیدترین موارد از ابتدای شیوع همه گیر در منطقه خلیج تندر به 132 نفر رسیده است.

واحد بهداشت شمال غربی

واحد بهداشت شمال غربی پس از گزارش دو مورد در همان منطقه در هفته گذشته ، دو مورد جدید را در منطقه Sioux Lookout اعلام کرد.

واحد بهداشت به طور عمومی اطلاعاتی درباره محل آزمایشات مثبت ارائه نمی دهد. منطقه Sioux Lookout آن شامل 18 جامعه مجزا است.

از روز دوشنبه ، چهار مورد فعال در منطقه بهداشت Sioux Lookout واحد بهداشت وجود دارد ، و یک مورد فعال دیگر در منطقه Kenora وجود دارد.

واحد بهداشت شمال غربی دارای 80 مورد تأیید شده ، همراه با دو مورد احتمالی است. از این تعداد ، 25 نفر در منطقه Sioux Lookout بوده اند.