پلیس وینیپگ مسئول تصادف می 2022 که 1 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت: IIU

ناظر پلیس مانیتوبا هیچ مدرکی پیدا نکرده است که نشان دهد پلیس وینیپگ در سال گذشته باعث تصادف خودرو شده است که یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

یک خبر چهارشنبه می‌گوید که پلیس وینیپگ در 30 می 2022، پس از اینکه مأموران در حوالی ساعت 12:45 بامداد اوایل روز، یک وسیله نقلیه را در محله Deer Lodge متوقف کردند، به واحد تحقیق از این حادثه اطلاع داد.

در این بیانیه آمده است که راننده موفق به توقف نشد، از منطقه گریخت و با درختی در خیابان Truro، بین خیابان‌های نس و سیلور برخورد کرد.

پلیس وینیپگ قبلاً گفته بود کریستین پاچینوز و یک مسافر زن 16 ساله بعداً در وضعیت ناپایدار به بیمارستان منتقل شدند، در حالی که مسافر دیگر که یک زن 22 ساله بود در وضعیت وخیمی به بیمارستان رفت و بعداً درگذشت.

پلیس حکم بازداشت پاچینوز را در ماه ژانویه به دلیل دست داشتن او در تصادف مرگبار صادر کرد، زیرا پس از آزادی از بیمارستان نتوانست او را پیدا کند.

پلیس در ماه آوریل اعلام کرد که ماموران پچینوز را در خانه ای در منطقه ویلیام وایت وینیپگ در حدود ساعت 10:30 شب در 24 مارس پیدا کردند و او را به اتهامات متعدد رانندگی ناقص و رانندگی خطرناک که منجر به مرگ می شد دستگیر کردند.

مردی از سر و شانه ها رو به دوربین دیده می شود.  او موهای کوتاه و مشکی دارد که به یک طرف باز شده و سبیل نازک و بزی دارد.  او یک تی شرت سفید پوشیده است.
حکم بازداشت کریستین گرانت پاچینوز در ژانویه در ارتباط با تصادف مرگبار می 2022 صادر شد. (ارسال شده توسط سرویس پلیس وینیپگ)

در بیانیه چهارشنبه آمده است که مجموعه‌ای از شواهد توسط ناظر پلیس به دست آمده است، از جمله فیلم‌های ویدئویی از مکان‌های مختلف، گزارش برخورد تحلیل‌گر ترافیک، و همچنین ارسال‌های رادیویی پلیس، سوابق GPS و تاریخچه تماس‌ها.

بر اساس این گزارش، بازرسان همچنین با دو نفر آسیب دیده از سقوط، 11 شاهد عینی غیرنظامی، هفت عضو WFPS و دو افسر که شاهد سقوط هواپیما بودند، مصاحبه کردند.

مدیر غیرنظامی سازمان دیده بان می گوید هیچ مدرکی دال بر نقش داشتن افسران پلیس وینیپگ در تصادف یا مرگ و جراحات بعدی وجود ندارد.

آژانس دیده بان می گوید تحقیقات آنها در مورد این حادثه اکنون بسته شده است.

در این بیانیه آمده است که گزارش مدیر غیرنظامی متعاقباً منتشر خواهد شد، زیرا یکی از افراد متاثر از سقوط در دادگاه در رابطه با این حادثه با اتهاماتی روبرو است.

اطلاعات بیشتر از CBC Manitoba: