پلیس وینیپگ خانه مراقبت از Maples ، محل شیوع مرگبار COVID-19 را بررسی نخواهد کرد

پلیس وینیپگ پس از اعزام مأموران به منزل در ماه گذشته با تسریع در شیوع COVID-19 و جان باختن هشت نفر در کمتر از 48 ساعت ، خانه و خدمات مراقبت طولانی مدت Maples را بیشتر مورد تحقیق قرار نخواهد داد.

پلیس روز سه شنبه در یک خبر گفت: “سرویس پلیس وینیپگ ارزیابی اولیه ای از وضعیت در خانه مراقبت طولانی مدت Maples انجام داده است.”

“این ارزیابی با تعیین اینکه در حال حاضر نیازی به تحقیقات پلیس نیست ، به پایان رسیده است.”

خانه مراقبت وینیپگ که به صورت خصوصی اداره می شود ، محل مرگبارترین شیوع COVID-19 در یک خانه مراقبت است. به گفته این استان ، در تاریخ 30 نوامبر 49 نفر از افراد مرتبط با خانه در اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند.

افسران پلیس وینیپگ با لباس های محافظ شخصی در 7 نوامبر ، یک روز پس از فراخواندن چند امدادگر به خانه ، برای ارزیابی ده بیمار در یک شب ، در حال ورود به خانه دیده شدند. در زمان رسیدن امدادگران ، دو نفر از ساکنان فوت کرده بودند ، 10 نفر تحت درمان قرار گرفتند و سه نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند – یکی از آنها در وضعیت وخیمی قرار دارد.

Revera از آن زمان گفته است كه جمعه شب بین 7:30 تا 11:30 بعد از ظهر فقط هفت نفر از 19 مددكار برنامه ریزی شده برای مراقبت های بهداشتی حضور داشتند.

کامرون فریسن ، وزیر بهداشت مانیتوبا خواستار تحقیقات مستقل در مورد Maples and Parkview Place ، یکی دیگر از خانه های مراقبت از وینیپگ شده است. هر دو خانه متعلق به یک شرکت انتفاعی Revera است و هر یک از آنها محل شیوع مرگبار COVID-19 بوده است.

به گفته استان ، Parkview Place تا 30 نوامبر 29 کشته بر اثر COVID-19 داشته است. این پیش از این مرگبارترین شیوع خانه مراقبت در منیتوبا بود ، قبل از اینکه شیوع آن در Maples بدتر شود.