پلیس تندر بی از دو حادثه جداگانه روز چهارشنبه پول نقد و مواد مخدر کشف و ضبط کرد

تحقیقات پلیس تندر بی در مورد منزلی که مظنون به سو been استفاده برای فعالیت قاچاق مواد مخدر بود ، منجر به توقیف 60 هزار دلار پول نقد شد.

پلیس تندر بی گفت که مأموران عصر چهارشنبه در خانه ای در خیابان کامرون اعزام شدند تا گزارش های مربوط به تصرف خانه در حال بررسی را بررسی کنند.

هنگام ورود ، مأموران دو مظنون را مشاهده كردند كه یكی از آنها قصد فرار داشت اما پس از تعقیب مختصر دستگیر شد. فرد دیگر بدون هیچ حادثه ای دستگیر شد. مظنون سوم در محل اقامت دستگیر شد.

این سه مظنون – هر كدام از تندر بی ، واترلو و اتاوا – همه به اتهاماتی كه به جرم بیش از 5000 دلار بدست آمده و غیرقانونی در یك خانه است ، متهم شده اند. همه آنها روز پنجشنبه در دادگاه حضور یافتند و بازداشت شدند.

چهارشنبه مجزا بودن مواد مخدر منجر به توقیف فنتانیل و همچنین مقادیر مشکوک کوکائین و کراک کوکائین شد.

پلیس پیش از ظهر دستور بازرسی را در یکی از اقامتگاه های خیابان آمبروز اجرا کرد. یک مظنون در حال پریدن از پنجره طبقه دوم و دو مرد دیگر دیده شد که قصد داشتند از طریق پنجره فرار کنند.

پنج مظنون – سه نفر از منطقه تورنتو بزرگ – دستگیر شدند و به چندین اتهام متهم شدند. هر یک از آنها روز پنجشنبه در دادگاه وثیقه حاضر شدند و با تاریخ حضور در آینده در بازداشت به سر می برند.