پس از گذشت تنها دو هفته قسمت درخت کریسمس Kiwanis تقریباً پاک شد

اعضای باشگاه کیوانیس در خلیج Westfort-Thunder مانند قبل هرگز تقاضای درختان کریسمس واقعی را تجربه کرده اند.

فقط سیزده روز از زمان بهره برداری می گذرد ، تقریباً همه درختان خریداری شده اند و انتظار نمی رود که تجهیزات تا پایان هفته ادامه داشته باشد. مدیر قرعه کشی سالانه درخت کریسمس اظهار داشت که وی گمان می کند افراد بیشتری به سادگی به دنبال لرزش سنت در سال جاری هستند.

“مردم می خواهند احساس گرم و فازی به پشت ، فضای آرامش داشته باشند. یک درخت واقعی در خانه آنها ارتباط زیادی با این مسئله دارد. مردم از COVID سیر می شوند ، با جعبه داخل می شوند و درخت مصنوعی فقط نیست” تری فرگوسن ، عضو مدت طولانی باشگاه کیوانیس و مدیر بخش درخت کریسمس ، توضیح داد.

انجمن تولیدکنندگان درخت کریسمس کانادا می گوید کشاورزان پیش بینی می کنند سال 2020 یک سال رکورد فروش باشد. لاری داونی ، رئیس اتحادیه ، می گوید: این عرضه و تقاضای ساده است: کمبود درخت همراه با اشتهای بیشتر افرادی که به لطف سفارشات گسترده در خانه ، امیدوار به زنده کردن فضای زندگی خود هستند.

600 درخت برای فروش

در خلیج تندر ، باشگاه کیوانیس امسال 600 درخت به ارمغان آورد که برای جمع آوری پول برای برنامه خود که از کودکان بی بضاعت در شهر پشتیبانی می کند ، به فروش می رسد.

در سال 2019 ، تعداد زیادی از درختان تا 11 دسامبر فروخته شد ، اما در سالهای گذشته فرگوسن گفت که او تا روز Boxing Day به بازیافت درختان مانده است

“سال آینده یک حیوان متفاوت خواهد بود ، زیرا اگر COVID تا کریسمس سال آینده به پایان برسد ، افرادی برای کریسمس دور خواهند شد که قصد خرید درخت ندارند و این یک دنیای کاملاً متفاوت خواهد بود برای فرگوسن گفت:

این باشگاه معمولاً برای اواسط ماه آگوست برای فصل تعطیلات آینده درختان را سفارش می دهد و پیش بینی تقاضا یا تعداد درختان برای سفارش در اغلب اوقات دشوار است.

فرگوسن گفت در سال جاری تعداد درختان زیادی برای جابجایی وجود ندارد و حتی توسط باشگاه كیوانیس سفارش دهنده درختان توسط منبع آنها قطع شد.

روزهای هفته از ظهر تا 8 شب و آخر هفته ها از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر مسابقه درخت کیوانیس باز است. (باشگاه کیوانیس خلیج وستفورت-تندر / فیس بوک)

“در سال 2009 ، در طی بحران مالی در ایالات متحده ، تولید کنندگان در ایالات متحده به اندازه درختان کاشتند. بهبود در ایالات متحده بسیار سریعتر از حد انتظار بود …[but] آنها اکنون درخت ندارند “، فرگوسن با توضیح اینکه بسیاری از درختان کانادایی به شرکت های آمریکایی فروخته می شوند گفت:”

درختان کیوانیس اکنون از مزرعه ای در جنوب انتاریو می آیند ، اما فرگوسن گفت که در مقطعی از زمان باشگاه کیوانیس درختان محلی خود را پرورش می دهد.

اکنون ، فرگوسن گفت که او سه نوع درخت مختلف برای شاخه های مختلف به ارمغان می آورد ، از جمله صنوبر فریزر ، صنوبر بالسام ، و چند درخت کاج اسکاچ برای “مردم مدرسه قدیمی”.

وی گفت: “من 46 سال ازدواج کرده ام و اولین درخت ما یک کاج اسکاچ در این قسمت بود.”

فرگوسن اظهار امیدواری کرد که فروش درخت کریسمس تا سالهای آتی همچنان از این روند صعودی پیروی کند ، اما افزود که عملیات داوطلب بیش از 40 ساله آماده خواهد شد تا درست مانند امسال با شرایط تغییر پذیر سازگار شود.