پس از رای گیری بحث برانگیز در مورد پرچم های غرور در انتاریو، دانش آموزان LGBTQ+ در مورد معنای آنها فکر می کنند

دبیرستان کایلی جانسون در سنت جان هر سال پرچم غرور را در محوطه خود به اهتزاز در می آورد.

«وقتی وارد مدارس و مکان‌هایی می‌شوید که می‌توانید آن نمایش را ببینید، احساس راحتی به شما دست می‌دهد [and] جانسون، یکی از اعضای جامعه LGBTQ+، به CBC News گفت.

از آنجایی که اکثر استان‌های کانادا ماه افتخار را در ژوئن و سایر استان‌ها در ماه آگوست جشن می‌گیرند، پرچم غرور و نسخه‌های آن در مرکز بحث‌های اخیر پیرامون گنجاندن LGBTQ+ در مدارس قرار گرفته است. دانش آموزان در جامعه می گویند که برافراشتن پرچم یک حرکت حمایتی است که به آنها احساس امنیت می دهد.

تصمیم اخیر هیئت مدرسه ناحیه کاتولیک یورک در انتاریو مبنی بر عدم به اهتزاز درآوردن پرچم غرور در یک مرکز آموزشی در ماه ژوئن با واکنش دوگانگی مواجه شد. اعضای هیئت مدیره که به عدم برافراشتن پرچم رای دادند گفتند که به آموزه های دینی خود متعهد هستند.

Anthea Peta-Dragos، یک معتمد دانش آموز ارشد کاتولیک یورک که برای رای گیری حضور داشت، گفت که برای دانش آموزان LGBTQ + هیئت مدیره مدرسه ناراحت است.

پتا دراگوس به CBC News گفت: «افراشتن پرچم به معنای فراگیر بودن، برابری و احساس استقبال در مدارس است.

“[LGBTQ+] دانش آموزان سزاوار احترام و کمک ما هستند و این همان چیزی است که اگر پرچم به هوا به اهتزاز در می آمد، تشویق می شد.”

دانشجویان LGBTQ+ می گویند که پرچم غرور همجنس گرا هراسی را مهار می کند

پرچم غرور پشت تابلوی مدرسه دیده می شود.
تابلویی برای مدرسه دولتی امیلی استو در 3 مه 2023 در نورویچ، انتاریو نشان داده شده است. شهرستان انتاریو جنوبی در اوایل سال جاری رای به ممنوعیت پرچم‌های غرور در املاک شهرداری داد. (نیکول آزبورن/ مطبوعات کانادا)

Destiny Fenez و Jeorge McCallum، هر دو دانش‌آموز 17 ساله دبیرستانی در سنت آلبرت، آلتا، اعضای LGBTQ+ از اتحادیه همجنس‌گرایان و مستقیم مدرسه خود هستند.

به گفته مک کالوم، معلمان در داخل مدرسه خود پرچم های غرور پیشرفت و برچسب های غرور را در کلاس های خود به نمایش می گذارند – به گفته مک کالوم، یک “کارت تلفن” کوچک برای نشان دادن اینکه دانش آموزان LGBTQ+ در یک فضای امن هستند.

آنها افزودند که پرچم می تواند یک نماد خالص مثبت در جوامعی باشد که حمایت مشتاقانه سخت تر است.

نه این که همیشه شبیه نفرت ظاهری باشد، بلکه دقیقاً مثل این است که “آنها افراد دیگری هستند و مشکلات آنها مشکل من نیست”… بنابراین به اهتزاز درآوردن پرچم فقط نمادی نیست که ما از شما متنفر نیستیم، بلکه مک کالوم توضیح داد که “ما از شما حمایت خواهیم کرد و تا جایی که بتوانیم به شما کمک خواهیم کرد.”

فنز موافقت کرد و افزود که نمایش پرچم های غرور در کلاس ها به مهار همجنس گرا هراسی در مدرسه کمک می کند.

او گفت: «نیازی نیست که نگران این باشیم که افراد در آن کلاس اغلب بی‌ادب یا بدجنس یا همجنس‌گرا هستند، زیرا می‌توانیم اعتماد کنیم که معلم واقعاً از آن مراقبت خواهد کرد.

“در حالی که من شخصاً آن را تجربه نکرده‌ام، می‌دانم که چندین نفر دیگر از اعضای جامعه در مدرسه قبلاً تجربه کرده‌اند که توهین‌آمیز خوانده شوند. و من متوجه شده‌ام که در کلاس‌هایی که پرچم غرور در آنها روشن است این اتفاق بسیار کمتر است. نمایش دادن.

تماشا کردن | پرچم پراید از مدرسه وینیپگ به سرقت رفت:

مدرسه وینیپگ در شوک پس از سرقت پرچم پراید

پلیس وینیپگ در حال تحقیق در مورد پرچم پرایدی است که در مقابل مدرسه اجتماعی ریوربند در بخش مدرسه سون اوکس در آخر هفته به سرقت رفت.

دانش آموزان گفتند که مایلند کارهای بیشتری در مدارس به مناسبت ماه افتخار انجام شود، از جمله بحث های کلاسی و جشن ها.

مک کالوم گفت، در حالی که بیانیه بیرونی اتحاد خوشایند است – مانند یک پرچم غرور بر روی میله ای در خارج از محوطه مدرسه – برنامه های آموزشی با هدف غرور، بزرگترین تفاوت را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

مدارس در میان حوادث مربوط به پرچم بحث می کنند

پیش از اولین روز ماه غرور در چندین استان کانادا در روز پنجشنبه، بحث‌ها پیرامون پرچم‌های غرور در مدارس و همچنین اقدامات خرابکارانه نسبت به پرچم دوباره مطرح شده است.

یکی از گروه‌های مذهبی کانادایی خواستار «روز کنار گذاشتن پرچم غرور ملی» در روز پنجشنبه شد. برخی از والدین مذهبی در لندن، انترنتی، بحث کردند که آیا فرزندان خود را به مدرسه خواهند فرستاد یا خیر.

سه نوجوان در تجمعی تابلوهای رنگارنگ در دست دارند.
کایلی جانسون، دانش آموز دبیرستانی در سنت جان، NB، در خلال خروج او در ماه گذشته نشان داده می شود که در اعتراض به تصمیم دولت استانی برای بازنگری در سیاستی که حقوق دگرباشان جنسی را در مدارس تایید می کند، اعتراض می کند. (ارسال شده توسط Kaylee Johnson)

سه نوجوان نوا اسکوشیا ماه گذشته متهم شدند برای آتش زدن پرچم غرور در دبیرستان Bay View در Upper Tantallon، NS، اقدامی که RCMP گفت انگیزه آن نفرت بوده است.

در همین حال، یک متولی مدرسه کاتولیک نیاگارا در ویدئویی نشان داده شد که بین برافراشتن پرچم غرور و پرچم نازی مقایسه می‌کند. این هفته گزارش شده است.

پائولو دی بونو، معلم کاتولیک و معتمد هیئت مدرسه ای دیگر در انتاریو که از نتیجه رای گیری YCDSB انتقاد کرد، گفت که از سال 2020 از هیئت های مدارس کاتولیک حمایت می کند تا پرچم غرور را به اهتزاز درآورند.

دی بونو گفت: “شمول واقعا مهم است، و باعث می شود مردم احساس کنند که به آنها تعلق دارند، مورد احترام هستند، مورد علاقه هستند. گفتن آن آسان است اما نشان دادن آن دشوارتر است.”

او گفت: “من می دانم که پرچم همه چیز را نشان نمی دهد، اما این یک حرکت کوچک به سمت گام های بزرگتر است که ما دانش آموزان خود را که 2SLGBTQI+ هستند می پذیریم و دوست داریم.”، از جمله اختصارات برای افراد دو روح و بین جنسی.

در نیوبرانزویک، جانسون – که اخیراً در اعتراض به تصمیم دولت استانی برای بازنگری در سیاستی که حقوق LGBTQ+ را تأیید می‌کند، یک راهپیمایی را سازماندهی کرد – بر نقشی که معلمان می‌توانند در مدارسی که پرچم غرور در آنها به نمایش گذاشته نمی‌شود، ایفا کنند، تأکید کرد.

“اگر مدرسه قرار نیست کارهایی مانند برافراشتن پرچم انجام دهد… من فکر می کنم معلمان جنبه مهمی از آن دارند، فقط اطمینان حاصل کنند که آنها به دانش آموزان خود اطمینان می دهند که مکان امنی است و آنها می توانند همان چیزی باشند که هستند. در مدرسه آنها،” او گفت.