پزشک برتر مانیتوبا در ساعت 12:30 بعد از ظهر COVID-19 را به روز می کند

رئیس بهداشت عمومی مانیتوبا قرار است آخرین اطلاعات را در مورد COVID-19 در استان بعد از ظهر پنجشنبه ارائه دهد.

CBC News ساعت 12:30 بعد از ظهر کنفرانس خبری دکتر برنت روسین را به صورت مستقیم پخش می کند

این به روزرسانی در حالی انجام می شود که تعداد افراد بستری شده در این بیماری در مانیتوبا همچنان در حال صعود هستند. روز چهارشنبه ، 303 بیمار COVID-19 در بیمارستان در استان وجود داشت ، از جمله 50 نفر در مراقبت های ویژه.

بستری شدن های مرتبط با ویروس کرونا در سه هفته گذشته در مانیتوبا بیش از دو برابر شده است ، در حالی که تعداد مراقبت های ویژه در مدت مشابه تقریباً سه برابر شده است.

این استان همچنین چهار مرگ مرتبط با COVID-19 در روز چهارشنبه منتشر کرد ، در حالی که روسین تصریح کرد که مرگ اعلام شده قبلی – مردی در حدود 20 سالگی ، که گزارش شده بود جوانترین مانیتوبانی است که به دلیل بیماری درگذشت – به اشتباه وارد شد و از کل استان حذف شده است.

روسین گفت که این مرد COVID-19 دارد ، اما او هنوز زنده است و در حال حاضر خودش را منزوی می کند.

از آنجا که خانه های مراقبت شخصی بیشتر در مانیتوبا از صلیب سرخ کانادا درخواست کمک می کنند ، این سازمان به دنبال افرادی است که در طی همه گیری از کار اخراج شده اند تا بتوانند نیاز آنها را برآورده کنند.

شیوع در یکی از خانه های مراقبت از غرب مانیتوبا باعث شد که یک بیمارستان در نزدیکی بیمارستان پنج شنبه صبح به طور موقت بسته شود ، زیرا کارکنان مرکز بهداشت Grandview برای کمک به خانه منتقل شدند.

روز چهارشنبه ، وزیر بهداشت مانیتوبا گفت تیمی از کارمندان دولت ، از جمله روسین ، برای دریافت واکسن COVID-19 در مانیتوبا پس از تهیه واکسن ، وارد خدمت شده اند. کامرون فریسن گفت که تیم هنوز منتظر اطلاعاتی از اتاوا ، از جمله جزئیات مربوط به برنامه های توزیع و ذخیره سازی است.

در همین حال ، این استان به تیم خود در زمینه ردیابی تماس و جابجایی مجدد وکلای ولیعهد و دانش آموزان عالی برای کمک به رفع مشکلات موجود در این روند افزوده است.

نخست وزیر برایان پالیستر اواخر هفته گذشته گفت که مانیتوبا این عقب ماندگی را برطرف کرده است ، اما CBC News در اوایل این هفته فهمید که هنوز چند روز تاخیر وجود دارد تا نتایج آزمایش به پرستاران بهداشت عمومی تحویل داده شود.