پرستاران سازماندهی می کنند تا از خواسته های قرارداد دفاع کنند، آگاهی را در مورد “تهدیدات” مراقبت های بهداشتی عمومی افزایش دهند

انتظار می‌رود پرستاران در سراسر انتاریو برای یک “روز اقدام جامعه” جمع شوند تا از خواسته‌های قرارداد خود دفاع کنند و آگاهی را در مورد آنچه که آنها می‌گویند تهدیدی برای بیمارستان و سیستم مراقبت بهداشتی انتاریو با بودجه عمومی است، افزایش دهند.

انجمن پرستاران انتاریو (ONA) از آغاز مذاکرات در اوایل سال جاری خواستار بهبود قرارداد برای حدود 60000 عضو در بخش بیمارستان شده است. در ماه مارس، مذاکرات بین اتحادیه و انجمن بیمارستان انتاریو بدون توافق پایان یافت و طرفین را به داوری فرستاد که انتظار می‌رود در اوایل ماه آینده آغاز شود.

برنی رابینسون، رئیس موقت استان ONA، که همچنین یک پرستار ثبت نام شده است، در یک بیانیه خبری گفت: «به عبارت ساده، بیماران ما نیاز دارند و مستحق مراقبت بهتری هستند.

“شکست در سرمایه گذاری مناسب در سیستم بیمارستانی دولتی ما به کسانی که به مراقبت با کیفیت متکی هستند آسیب می رساند.”

ONA نماینده 68000 پرستار ثبت نام شده و 18000 دانشجوی پرستاری وابسته است. این بیانیه می‌گوید که رویدادهای اجتماعی برنامه‌ریزی‌شده برای یکشنبه نیز با هدف آموزش مردم در مورد اینکه چگونه سیاست دولت داگ فورد در مورد مراقبت‌های بهداشتی و بیمارستانی به مردم انتاریا آسیب می‌زند – به ویژه با هدف اقدام اخیر استان برای شروع گسترش مراقبت‌ها، مانند برخی جراحی‌ها و روش‌ها انجام می‌شود. ، در کلینیک های خصوصی و انتفاعی.

رابینسون گفت: «به‌عنوان پرستاران خط مقدم و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، ما مردم را از تهدیدات مراقبت‌های بهداشتی‌شان آگاه می‌کنیم و انجام اقداماتی را برای بازگرداندن مراقبت‌های بهتر برای همه آسان می‌کنیم.»

CBC تورنتو برای اظهار نظر با استان و انجمن بیمارستان انتاریو که نماینده 140 بیمارستان دولتی است تماس گرفته است. در ماه مارس، زمانی که پرستاران تظاهرات جداگانه ای ترتیب دادند، فورد در مورد رابطه استان با پرستاران اظهار نظر کرد.

فورد هنگامی که از سوی اپوزیسیون رسمی در مورد رفتارش با پرستاران مورد انتقاد قرار گرفت، گفت: “ما پرستاران خود را دوست داریم. ما فداکاری را می دانیم. آنها روز به روز می روند.”

ما به استخدام پرستاران ادامه خواهیم داد. 30000 پرستار در کالج ها و دانشگاه های ما آماده خدمت هستند. ما سپاسگزاریم و به دنیای پرستارانمان فکر می کنیم.”

پرستاران و سایر کارکنان بخش دولتی گسترده تر، به مدت سه سال مشمول قانون محدودیت دستمزد موسوم به لایحه 124 بوده اند که افزایش یک درصدی در سال را محدود می کند. دادگاه انتاریو لایحه 124 را در اواخر سال گذشته مغایر با قانون اساسی تشخیص داد، اما دولت اعلامیه ای مبنی بر قصد تجدیدنظر ارائه کرده است.

پرستاران بیمارستان در حال حاضر 34.24 دلار در ساعت به عنوان حقوق اولیه، در آخرین قرارداد خود، دریافت می کنند و مشمول شبکه ای هستند که تا 25 سال افزایش می یابد، زمانی که می توانند 49.02 دلار در ساعت درآمد داشته باشند. قرارداد فعلی در 31 مارس به پایان رسید.