پدر وینیپگ از مصرف بیش از حد پسرش ویران شده است زیرا RCMP درباره مواد مخدر حاوی مواد افیونی در The Pas هشدار می دهد.

هشدار: این داستان حاوی جزئیات ناراحت کننده است.

یک پدر وینی‌پگ این آخر هفته با عجله به بالین پسرش رفت، زیرا این مرد پس از مصرف دارویی که RCMP می‌گوید باعث شش مصرف بیش از حد در روز شنبه در شهر The Pas، Man. شد، در وضعیت بحرانی قرار دارد.

«دیشب به خانه رسیدم و دخترم با من تماس گرفت و به من گفت که پسرم از آنجا در بیمارستان است [an] جوزف فوره روز یکشنبه به سی بی سی نیوز گفت.

پسرش هارلن، 31 ساله، در بیمارستانی در پاس در دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت و به اندازه کافی تثبیت شد تا بتواند به مرکز بهداشت منطقه ای براندون منتقل شود، جایی که در وضعیت بحرانی قرار دارد.

در یک خبر یکشنبه آمده است که مونتیس عصر شنبه گزارشی از چهار مرد بی پاسخ در یکی از مراکز خیابان فیشر در پاس در شمال منیتوبا دریافت کرد.

این شهر در 520 کیلومتری شمال غربی وینیپگ واقع شده است.

به گفته جوزف، چهار مرد بیهوش در حمام پیدا شدند. RCMP گفت که امدادگران به این مردان نالوکسان تزریق کردند و توانستند سه نفر از آنها را زنده کنند که برای درمان به بیمارستان منتقل و سپس مرخص شدند.

جوزف گفت: «متاسفانه قلب پسرم در آن زمان نمی‌تپید… حدود 45 دقیقه طول کشید تا دوباره ضربان قلب پسرم شروع شود.

دو مرد با پیراهن های وینیپگ جتس در حالی که با یک طلسم ژست گرفته اند به تصویر کشیده شده اند.
جوزف فوره می‌گوید پسرش هارلان یک طرفدار سرسخت جت و یک کارگر سخت‌کوش است که اخیراً گواهینامه کارشناسی ارشد سقف‌سازی را دریافت کرده است. (ارسال شده توسط جوزف فوره)

مونتیس گفت که به آنها اطلاع داده شده است که این افراد یک ماده مخدر غیرقانونی، احتمالاً اکستاسی، مصرف کرده اند که گمان می رود حاوی مواد افیونی باشد. بر اساس این انتشار، آنها چند ساعت بعد از دو مصرف بیش از حد دارو در همان مرکز مطلع شدند.

RCMP به مردم هشدار می دهد که این داروی خطرناک از طریق The Pas پخش شده است. اعتقاد بر این است که پودری به رنگ بنفش و کریستال مانند است که ممکن است حاوی فنتانیل باشد.

جوزف گفت: “امیدوارم هر کسی که مسئول است دستگیر شود و عدالت برای هارلان اجرا شود، زیرا او چیزی را که امروز به دست آورد نخواست. او برای کمی سرگرمی بیرون بود – نه این.”

“یک بچه واقعا خوب که زندگی را دوست داشت”

جوزف که اصالتا اهل وینیپگ است، می‌گوید پسرش هارلان مردی سخت‌کوش است که سال گذشته مدرک کارشناسی ارشد سقف‌سازی را دریافت کرد. او گفت هارلان یک طرفدار سرسخت جت است که در آخر هفته برای کمک به خواهرش به شمال سفر کرد.

به گفته جوزف، خانواده هارلان، از جمله خواهران، خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های او، از خبر مصرف بیش از حد او متاثر شده‌اند، او گفت که این موضوع باعث عصبانیت او می‌شود که بداند افرادی وجود دارند که داروهای توری می‌فروشند که به زندگی مردم آسیب می‌زند.

او گفت: «پسرم معتاد به مواد مخدر نیست»، و افزود که مصرف کنندگان تفریحی گرفتار آتش متقابل «طمع و دستکاری مواد مخدری هستند که در آنجا وجود دارد و باید متوقف شود».

جوزف گفت که پزشکان به او گفته اند که احتمالا پسرش در اثر این حادثه آسیب مغزی جبران ناپذیری دیده است و می تواند در حالت نباتی باقی بماند. جوزف گفت که آنها پس از انجام MRI که قرار است فردا انجام شود، در مورد مراحل بعدی تصمیم گیری خواهند کرد.

هر اتفاقی که فردا و روز بعد بیفتد، فقط می‌خواهم از او به‌عنوان یک بچه واقعاً خوب یاد شود که زندگی را دوست داشت، وینی‌پگ جت‌ها را دوست داشت و جامعه‌اش را دوست داشت.»