هیئت نظارت پلیس تندر بی 2 پاییز دارد که 2 عضو دارد

هیئت خدمات پلیس تندر بی ، که طی چند سال گذشته مورد بازنشانی قرار گرفته بود ، گردش مالی بیشتری را شاهد خواهد بود.

هفته گذشته و پس از استعفای کایل لانسدل در ماه اکتبر ، دوره ریاست هیئت مدیره سابق سلینا ریتبرگر به پایان رسید.

ریتبرگر در سال 2017 به عنوان منصوب استانی به هیئت نظارت پلیس شهر پیوست و تنها عضو هیئت قبلی بود که پس از منحل شدن توسط کمیسیون پلیس غیرنظامی انتاریو در سال 2018 پس از بررسی توسط سناتور موری سینکلر ، باقی ماند.

لانسدل ، پزشک اورژانس در دسامبر 2019 به هیئت مدیره منصوب شد ، در ماه سپتامبر قصد خود را برای استعفا اعلام کرد. وی گفت که خواسته های بیماری همه گیر COVID-19 در مورد شغل وی باعث شد او نتواند زمان لازم را برای خدمت در هیئت مدیره اختصاص دهد.

در بیانیه ای ، رئیس هیئت مدیره ، جورجان موریسو ، ریتبرگر را به دلیل ارائه رهبری به دنبال کمیسیون پلیس غیرنظامی و گزارش های مدیر بازبینی پلیس مستقل پلیس و لانسدل برای کمک های مثبت وی ، شناخت.

این استان مایکل پاور را که قبلاً یکی از مدیران مرکز بهداشت منطقه ای تندر بی بود ، برای عضویت در هیئت مدیره انتخاب کرده است. او در جلسه بعدی هیئت مدیره در اواخر ماه جاری سوگند یاد می کند.

هیئت 5 نفره از دو نماینده شورا تشکیل شده است – در حال حاضر شهردار بیل مائورو و پرو. کریستن الیور – و دو انتصاب استانی ، و همچنین یک شهروند منتخب شورای شهر تندر بی ، موقعیتی که موریسو در اختیار داشت.