هوای برفی باعث لغو اتوبوس های روستایی، تعطیلی برخی مدارس در شمال غربی انتاریو می شود

تعدادی از هشدارهای هواشناسی زمستانی صبح امروز در سراسر مناطق شمال غرب، همراه با تعطیلی و لغو در منطقه وجود دارد.

محیط زیست کانادا هشدار طوفان زمستانی را در مناطق درایدن، فورت فرانسیس، رد لیک، سیوکس اوت و آرمسترانگ صادر کرده است.

پنج تا ده سانتی متر دیگر برف برای مناطقی که در معرض هشدار طوفان زمستانی هستند پیش بینی می شود. وزش بادهای شدید شرقی نیز می تواند منجر به کاهش دید در هنگام وزش برف شود. به گفته Environment Canada، برف از غرب به شرق در اواخر صبح امروز یا اوایل بعد از ظهر امروز کاهش می یابد.

سایر بخش‌های منطقه، از جمله خلیج تاندر، سوپریور وست، منطقه گرین استون و آتیکوکان تحت توصیه‌های هواشناسی قرار دارند. این به دلیل بارش برف دو تا چهار سانتی متری دیگر در پیش بینی است که با گلوله های یخ مخلوط شده است.

در اینجا آخرین اطلاعاتی است که درباره سرویس اتوبوس، تعطیلی مدارس و شرایط بزرگراه در شمال غربی انتاریو نیاز دارید. اگر به دنبال چیز خاصی هستید، می توانید روی یکی از پیوندهای زیر کلیک کنید تا به بخش خاصی بروید:

همچنین به‌روزرسانی‌های مکرر را بین ساعت 6 تا 8:30 صبح ارائه می‌کنیم صبح برتر، و شما می توانید آن را به صورت زنده در اینجا گوش دهید. اگر اطلاعاتی در این داستان وجود ندارد، یا عکس یا ویدیویی دارید که می‌خواهید درباره آنچه در محله شما اتفاق می‌افتد به اشتراک بگذارید، برای ما ایمیل ارسال کنید.

لغو مسیر اتوبوس مدرسه

خدمات حمل و نقل دانش آموزی Thunder Bay گزارش داده است که اتوبوس مدرسه روستایی برای هر سه هیئت مدرسه محلی برای این روز لغو شده است. تعدادی از مدارس نیز تعطیل است. این شامل مدارس Crestview، Gorham Ware، Whitefish Valley، Kakabeka و Valley Central است.

برای به روز رسانی، اینجا را بررسی کنید.

شرایط بزرگراه زنده

در این ساعت هیچ تعطیلی عمده ای در بزرگراه های شمال غرب وجود ندارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بسته شدن جاده ها، به انتاریو 511 مراجعه کنید.

اگر در جاده‌ها چیزی می‌بینید که باید به دیگران اطلاع دهیم، یک ایمیل برای ما ارسال کنید.

ترانزیت شهری

خدمات حمل و نقل شهری طبق برنامه منظم خود در حال انجام است.