هدف سازمان‌های مسافرتی این است که شمال غربی انتاریو را با استراتژی جدید گردشگری LGBTQ خوش‌آمدتر کنند

مونترال، تورنتو و ونکوور از نقاط مهم گردشگری LGBTQ در کانادا محسوب می شوند و اکنون دو سازمان منطقه ای به دنبال اضافه کردن شمال غربی انتاریو به این فهرست هستند.

در اوایل این هفته، Superior Country and Tourism Thunder Bay از تکمیل یک استراتژی گردشگری جدید با هدف تبدیل منطقه به مقصدی دلپذیرتر و مورد توجه برای افراد جامعه LGBTQ خبر داد.

پل پپه، مدیر Tourism Thunder Bay، گفت: “این واقعا راهی برای بهبود شهرت ما به عنوان یک مقصد فراگیر بود، که نه تنها از نظر اخلاقی کار درستی است، بلکه برای تجارت نیز مفید است.”

اتاق بازرگانی 2SLGBTQI+ کانادا (CGLCC) بازار سفرهای LGBTQ کانادا را سالانه بیش از 12 میلیارد دلار ارزیابی می کند. این سازمان همچنین در کمک به سازمان‌هایی مانند Superior Country و Tourism Thunder Bay برای شکل‌دهی استراتژی‌های LGBTQ از طریق برنامه‌های مختلف مشارکت دارد تا بتوانند بهتر وارد بازار شوند.

احساس “امن” و “شامل” مهم بودن

لورن کریستی، مدیر توسعه کسب و کار و استراتژی با CGLCC، گفت که مسافران در جامعه LGBTQ به طور متوسط ​​حدود 1800 دلار در هر سفر خرج می کنند که بیشتر از بیشتر مسافران است.

“این گروه خوبی است که می‌توان روی آن تمرکز کرد تا مسافران جدید به منطقه وارد شوند. ما پول داریم، می‌خواهیم سفر کنیم، می‌خواهیم به مکان‌هایی برویم. باز هم، تا زمانی که جایی باشد که در آن احساس امنیت کنیم و شامل آن باشیم. کریستی گفت که این بازاری است که می تواند به چیزهای زیادی منجر شود.

مردی با پیراهن بنفش و ژاکت تجاری برای یک پرتره ژست می گیرد.
لورن کریستی مدیر توسعه کسب و کار و استراتژی اتاق بازرگانی 2SLGBTQI+ کانادا (CGLCC) است که حدود دو سال پیش برنامه Rainbow Registered خود را که یک اعتبار ملی برای کسب و کارها و سازمان های دوستدار دگرباشان جنسی است، اجرا کرد. (ارسال شده توسط لورن کریستی)

حدود دو سال پیش، CGLCC برنامه Rainbow Registered خود را که یک اعتبار ملی برای مشاغل و سازمان‌های دوستدار LGBTQ است، اجرا کرد.

در هر شهر، کسب و کارها یا سازمان‌ها متداول هستند که پرچم‌های پراید یا برچسب‌های رنگین کمانی را به عنوان راهی برای نشان دادن فضایی دلپذیر به نمایش بگذارند. کریستی گفت که برنامه Rainbow Registered آنها به نظر می رسد این مشاغل را از نظر منابع و آموزش به سطح بعدی برساند تا بتوانند بهتر به جامعه LGBTQ خدمت کنند.

کریستی گفت: “اما این جایی نیست که به پایان می رسد. فراگیری یک سفر است. این یک چک باکس نیست.” ما سعی می‌کنیم گفتگو را شروع کنیم تا مردم در فعالیت‌های تجاری روزمره خود به این چیزها فکر کنند.»

استراتژی جدید گردشگری LGBTQ تولید شده توسط Superior Country و Tourism Thunder Bay بر این رویکرد استوار است و فراگیر بودن را به عنوان کلیدی برای صنعت ترسیم می کند.

“ما باید اطمینان حاصل کنیم که کسب و کارها و جاذبه های ما آموزش مناسبی دارند تا برای اعضای جامعه که از بازدیدکنندگان بازدید می کنند – که یک جزء بسیار کلیدی است – و سپس در بخش های بازاریابی خودمان، آموزش های لازم را داشته باشند تا اطمینان حاصل کنیم که نمایشی از [LGBTQ] دن بیویلاکوا، مدیر اجرایی Superior Country، که مناطق اطراف خلیج تاندر، ساحل شمالی دریاچه سوپریور و گرین استون را پوشش می دهد، گفت.

جذابیت فضای باز

شرکت برتر کشور و گردشگری Thunder Bay نظرسنجی هایی را در سراسر انتاریو، مانیتوبا و بخش هایی از مینه سوتا منتشر کرد که منجر به استراتژی جدید گردشگری LGBTQ آنها شد.

Bevilacqua گفت 40 درصد از پاسخ دهندگان از جنوب انتاریو بودند، در حالی که حدود 35 درصد از انتاریو شمالی بودند.

او گفت: “بسیار واضح است که فاکتور شماره یک جامعه 2SLGBTQ و انتخاب مقصد، ایمنی و امنیت است. بنابراین من پیش بینی می کنم که بر آن آموزش و منابع تاکید زیادی شود.”

یک لیوان آبجو در بیرون رستورانی در خلیج تاندر به تصویر کشیده شده است، جایی که پرچم های غرور در پنجره ها آویزان شده است.
اتاق بازرگانی 2SLGBTQI+ کانادا (CGLCC) می گوید که مهمترین نگرانی برای جامعه خود در حین سفر ایمنی است، به همین دلیل است که این سازمان می خواهد آموزش و منابعی را برای کسب و کارها فراهم کند تا به آنها کمک کند تا به فضایی واقعاً خوشایند دست یابند. (Turism Thunder Bay/Facebook)

پپه، مدیر Tourism Thunder Bay، گفت که این نظرسنجی همچنین به “تطابق کامل” بین علایق گردشگری در جامعه LGBTQ و شمال غربی اشاره دارد.

“وقتی به مهمترین چیزهایی که بازارهای LGBTQ به دنبال آنها هستند نگاه می کنیم، آنها به دنبال فضای باز هستند، آنها به دنبال مسیرها هستند، آنها به دنبال طبیعت، آشپزی، جشنواره ها، مکان های تاریخی، فعالیت های مبتنی بر آب و سواحل هستند. شمال غربی انتاریو همه اینها را دارد.”

CGLCC گفت که بازارهای گردشگری بیشتر و بیشتر مشغول کار هستند تا توسط سازمان خود معتبر شوند و استراتژی های گردشگری LGBTQ خود را ایجاد کنند.

کریستی گفت، در شمال غربی انتاریو، ایجاد استراتژی برای جذب این مسافران بسیار منطقی است.

او گفت: “همه مردم جامعه ما فقط نمی خواهند به نقاط مهم بروند و به پراید در تورنتو یا مونترال بروند. این یک بار است. مردم تجربیات فضای باز می خواهند، ماجراجویی می خواهند، آنها می خواهند به پیاده روی، ماهیگیری و کمپینگ بروند.” .

“به غیر از این که نشان می دهد که آنها می خواهند به جایی امن بروند، جامعه ما هیچ تفاوتی با مسافران جریان اصلی ندارد. بنابراین فکر می کنم خیلی خوب است که مردم وقت می گذارند تا همه چیزهای شگفت انگیزی را که شما در شمال کسب کرده اید به نمایش بگذارند. “