نمایشگاه زمستانی سلطنتی مانیتوبا به دلیل COVID-19 برای دومین بار لغو شد

نمایشگاه زمستانی سلطنتی مانیتوبا 2021 لغو شد و این دومین سال پیاپی است که به دلیل COVID-19 رویداد سالانه متوقف می شود.

گرگ کریسانتی ، رئیس هیئت مدیره نمایشگاه استانی مانیتوبا گفت ، این تصمیم “بسیار دشوار بود” و این یک ضرر چند میلیون دلاری برای اقتصاد براندون است.

کریسانتی روز چهارشنبه در مصاحبه با CBC Manitoba گفت: “ما از اینکه باید این اعلامیه را بکنیم بسیار ناراحت هستیم.” ظهر رادیو.

“متأسفانه با همه گیری ، تصمیم برای ما گرفته شد.”

کریسانتی گفت ، برنامه ریزی برای این رویداد ماه ها به طول می انجامد ، بنابراین مسئولان برگزاری باید زود تصمیم بگیرند که نمایشگاه 2021 برپا شود. در حالی که موارد COVID-19 در مانیتوبا سر به فلک می کشد ، سازمان دهندگان تصمیم گرفتند برنامه ریزی برای رویداد مارس 2021 را متوقف کنند.

کریسانتی گفت: “ایمنی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و فقط نمی توان میزبان رویدادی شد که بیش از 100000 نفر را وارد جامعه ما کند.”

Crisanti گفت ، این نمایشگاه سالانه تقریباً 7.2 میلیون دلار برای اقتصاد براندون درآمدزایی می کند ، از جمله پول خرج شده در هتل های محلی ، فروشگاه های مواد غذایی و پمپ بنزین ها. این رویداد شش روزه هزاران بازدید کننده و رقیب از سراسر کانادا و ایالات متحده برای شرکت در نمایش های سوارکاری ، گاو و سگ و همچنین ارائه محصولات کشاورزی و شبکه های مختلف به ارمغان می آورد.

نمایشگاه سال 2020 در اوایل سال جاری متوقف شده بود. در آن زمان ، برگزارکنندگان گفتند که این تنها سومین بار است که این رویداد در طول 100 سال گذشته لغو می شود.

نمایشگاه تابستانی مانیتوبا در ماه ژوئن و مانیتوبا آگ اکس در اکتبر نیز امسال به دلیل همه گیری لغو شدند.

کریسانتی گفت: “سازمان ما احتمالاً در بدترین وضعیتی که تاکنون داشته ایم قرار دارد.” “هیچ کس در نظر نداشت که سه رویداد مهم ما در سال گذشته لغو شود ، همچنین دو نمایشگاه از نمایشگاه های زمستانی پشت سر هم لغو شوند.”

‘سوراخ تازه بزرگتر می شود’

کریسانتی انتظار دارد این سازمان بتواند تا نمایشگاه تابستان 2021 زنده بماند و اعضای هیئت مدیره به زودی برنامه ریزی آن رویداد را آغاز می کنند.

وی از کارکنانی که قبلاً جمع آوری کمکهای مالی زیادی را ترتیب داده اند ، از جمله 50/50 رویداد ، وعده های غذایی برای تعطیلات ، فروش کالا و حراج خاموش ، تقدیر کرد.

وی گفت ، اما آن جمع كنندگان سرمایه به طور معمول بین 500 تا 5000 دلار درآمد دارند – یك كاهش در 300 هزار دلاری كه ممكن است سازمان از نمایشگاه زمستان بدست آورد.

وی گفت: “ما هیچ كجا به بودجه خود نزدیك نیستیم … و سوراخ در حال بزرگتر شدن است.”

کریسانتی گفت پس از ماه ژوئن ، این سازمان برای ادامه فعالیت خود به پشتیبانی چشمگیرتری نیاز دارد.

کریسانتی گفت ، تاکنون جامعه براندون از لغو حمایت و درک کرده است. او امیدوار است که سازمان بتواند به رویداد بعدی زنده راه یابد و از آنجا ادامه دهد.

“ما بیش از 100 سال وجود داشته ایم و قطعاً … مطمئناً نمی خواهیم این پایان باشد.”