نخست وزیر برایان پالیستر در مورد اقدامات COVID-19 برای منیتوبا بحث خواهد کرد

نخست وزیر مانیتوبا ، برایان پالیستر ، یک روز پس از تعیین یک نقطه عطف بزرگ با 546 مورد جدید روزانه ، یک کنفرانس خبری در مورد اقدامات COVID-19 برگزار می کند – اولین نتیجه یک روزه به 500 مورد برتر.

این کنفرانس خبری برای 10:30 صبح CT تنظیم شده است.

CBC مانیتوبا آن را به صورت مستقیم در اینجا و در فیس بوک ، توییتر و CBC Gem پخش می کند.

موارد جدید اعلام شده در روز دوشنبه مجموع استانها را بالای 14000 نفر اعلام کرد ، به این معنی که از هر 100 مانیتوبانی اکنون یک نفر به این بیماری مبتلا شده است.

اکثر موارد جدید – 368 مورد – در منطقه بهداشتی وینیپگ بوده است که یک رکورد دیگر روزانه است. بالاترین میزان آن 330 مورد اعلام شده در 7 نوامبر بود.

اگرچه این استان در 12 نوامبر تحت سیستم پاسخ همه گیر استانی به رنگ قرمز قرار گرفت تا سرعت گسترش ویروس را کاهش دهد ، از آن زمان تاکنون بیش از 4700 مورد جدید ظاهر شده است و مانیتوبا برای کاهش فشارهای بیمارستان ها تلاش کرده است.

همچنین با مقاومت برخی در برابر دستورات بهداشت عمومی روبرو شده است.

یک وزیر کلیسای مانیتوبا در روستا دو جریمه – هر یک با 1،296 دلار ضربه – دوشنبه شب به دلیل نقض دستورات بهداشت عمومی برای محدود کردن اندازه تجمع مجازات شد.

یکی پس از آن اعلام شد که RCMP گفت بیش از 100 نفر در یکشنبه در کلیسای خدا در جنوب اشتاینباخ شرکت کردند – شهری با نرخ مثبت آزمون COVID-19 40 درصد ، که بالاترین نرخ در آمریکای شمالی است.

جریمه دیگر برای شرکت در اعتراض به COVID-19 ، همراه با بیش از 100 نفر دیگر ، در 14 نوامبر در Steinbach بود.