موریسی جتس برای ادامه سری مقابل شوالیه طلایی به دلیل آسیب دیدگی پایین تنه از بازی خارج شد

فصل پر ستاره جاش موریسی با وینیپگ جتس به طور ناگهانی متوقف شد.

این مدافع کهنه کار در اوایل بازی 3 پلی آف روز شنبه با خط آبی وگاس زک وایتکلود زانو به زانو زد. به نظر می رسید که او وقتی به سمت نیمکت رفت و در ساعت 4:34 ترک کرد و دیگر برنگشت، از زانوی راست خود طرفداری می کرد.

شوالیه‌های طلایی با گل مایکل آمادیو در وقت اضافه 5-4 به پیروزی رسیدند و این خبر برای جت‌ها بدتر شد.

ریک باونس، سرمربی تیم بعد از بازی به خبرنگاران گفت که موریسی تا پایان این سری از بازی خواهد رفت.

“او پایین تنه دارد [injury] باونس گفت: “حالا، وقتی وارد هفته آینده شدیم، می‌توانم پاسخ بهتری به شما بدهم. من فقط می دانم که او برای سریال تمام کرده است.”

موریسی، یک کاپیتان جایگزین که یک پاس گل در این سری داشت، با 76 امتیاز در 78 بازی در این فصل (16 گل، 60 پاس گل) رکورد بیشترین امتیاز توسط یک مدافع را به نام خود ثبت کرد. محصول کلگری همچنین فصل عادی را با امتیاز دوم در NHL در بین مدافعان به پایان رساند.

“مرد بعدی بالا”

جت ها روز دوشنبه میزبان بازی 4 هستند و در این سری بازی 2-1 شکست خورده اند.

بونس گفت: ما در تمام طول سال با مصدومیت های زیادی بازی کردیم. هر تیمی این کار را می کند و نفر بعدی است.

“[Morrissey is] در حال حاضر پنج D برتر این لیگ. او تمام دقایق مهم را بازی می کند و او فردی است که حمله را هدایت می کند. این یک حفره بزرگ است، اما ما بقیه بازی را بدون او انجام دادیم و 4 گل به ثمر رساندیم، بنابراین باید راهی پیدا کنیم تا بقیه سریال را بدون او بازی کنیم، زیرا این سریال هنوز به پایان نرسیده است.”

قبل از اینکه خبرنگاران از جدیت مصدومیت موریسی مطلع شوند، از برخی از بازیکنان جتس در مورد رقابت بدون موریسی پس از ترک یخ پرسیدند.

برندن دیلون، مدافع وینیپگ گفت: «بازی خوبی بود، برای همه ما که در آنجا برگشتیم، فقط کار را انجام دادیم. “این احساس طنین انداز بود که ما در آن بازی سزاوار بهتری بودیم.

“فکر می‌کنم ما می‌توانیم با آن اعتماد به نفس زیادی داشته باشیم، با اینکه یکی از بهترین بازیکنان ما زودتر از موعد بازی را ترک می‌کند، در شیفت اول بازی، واقعا. اما اینجا بهترین از هفت است.”

تماشا | جت ها در مقابل شوالیه های طلایی در دو OT کوتاه می آیند:

رالی جت با پیروزی شوالیه‌های طلایی در وقت اضافه دو برابر شکست خورد

مایکل آمادیو در وقت اضافه دوم امتیاز 3:40 را به ثمر رساند، زیرا شوالیه‌های طلایی وگاس با نتیجه 5-4 پیروز شدند و 2-1 در سری دور اول پلی‌آف کنفرانس غربی پیش افتادند.

بروس کسیدی، سرمربی وگاس، پس از اینکه متوجه شد موریسی بقیه سریال را از دست خواهد داد، گفت که این رویکرد تیمش را تغییر نخواهد داد.

کسیدی می‌گوید: «بدیهی است که این بازیکنی بسیار پربار و پربار است که آن‌ها از دست خواهند داد و عمق آن‌ها باید برای آنها به دست بیاید. “یک نفر دیگر باید قدم بگذارد.

“منظورم این است که امروز به گروه D آنها نگاه کنید، درست است؟ آنها به وضوح بالا رفتند. بچه های آنها آماده بازی بودند. این شکست سختی در پلی آف برای از دست دادن چنین بازیکنی است، اما نحوه ما را تغییر نمی دهد.” قرار است بازی کنم.”