منیتوبا در حالی که 28 عضو در خانه مراقبت آلوده می شوند ، با شیوع در یک شیوع جنگ می کند

چهل و یک نفر که به یک خانه مراقبت از شمال مانیتوبا متصل شده اند ، آزمایش COVID-19 مثبت است ، زیرا جامعه اطراف با افزایش قابل توجهی در موارد خاص خود مواجه است.

کریستین سینکلر (رئیس) Onekanew (رئیس) گفت: تاکنون آلودگی در خانه مراقبت از یادبود Rod McGillivary در Opaskwayak Cree Nation شامل همه 28 نفر از ساکنان آن و 13 نفر از 48 کارگر این خانه است.

وی روز شنبه گفت که اولین تیم واکنش سریع تحت نظارت ملل در حال کار برای شناسایی و جداسازی موارد مثبت اضافی در جامعه است.

سینکلر گفت: “راهی که تیم به ما ارائه داد این بود که در یک شیوع شیوع داریم.”

“برای مقابله با این وضعیت بسیار دشوار است ، دانستن اینکه 28 نفر از بزرگان ما به COVID-19 آلوده شده اند. این واقعاً به خانه وارد می شود ، زیرا این عزیز هر کس است که قرار است در چنین محیطی ایمن باشد.”

سینکلر گفت ، شیوع در خانه مراقبت از 21 اکتبر آغاز شد ، زمانی که یک عضو کارمند COVID-19 تشخیص داده شد. در عرض دو هفته ، بیماری بسیار بیشتر شیوع یافته بود – و در اوایل این هفته ، زندگی یکی از ساکنان خانه را گرفت.

سینکلر گفت که پرونده ها در Opaskwayak – جامعه ای در حدود 520 کیلومتری شمال غربی وینیپگ ، در نزدیکی Pas – و در دیگر ملل اول در نزدیکی این کشورها افزایش یافته است ، که باعث افزایش تعداد اعضای جامعه می شود و تعداد بیشتری از کارکنان مراقبت های بهداشتی را مجبور می کنند که از محل کار خود در خانه بمانند. روز جمعه ، Opaskwayak 20 درصد میزان عفونت COVID-19 داشت.

در همین حال ، بیش از نیمی از جوامع ملل اول در مانیتوبا اکنون موارد COVID-19 را گزارش کرده اند.

طبق اولین دبیرخانه بهداشت و اجتماعی ملل منیتوبا ، از جمعه ، اولین ملل 24 درصد از بستری های مرتبط با ویروس کرونا و 35 درصد از بیماران COVID-19 را تحت مراقبت های ویژه تشکیل می دهند.

در Opaskwayak Cree Nation ، بستری شدن در بیمارستان شامل یک پرستار از خانه مراقبت است که به گفته سینکلر نگرانی رهبران جامعه در مورد تأثیر شیوع آن بر سیستم مراقبت های بهداشتی منطقه وجود دارد.

وی گفت: “کارکنان ما در حال رسیدن به نقطه شکست هستند ، و تحت فشار قرار می گیرند.” “ما به پرستاران بیشتری نیاز داریم تا وارد کار شوند تا بتوانند برخی از وظایف پرستاران و کارکنان آنها را در خانه مراقبت که دارای COVID مثبت هستند ، به عهده بگیرند.”

سینکلر اظهار امیدواری کرد که استان بتواند پرستاران بیشتری را به جامعه بیاورد تا از این فشارها بکاهند.

سینکلر روز جمعه در یک خبرنامه گفت که این جامعه همچنین قوانین جدیدی را وضع کرده است که به مدت 28 روز لازم الاجرا خواهد بود.

این اقدامات شامل تنها اجازه دادن به هر شخص در هر خانوار برای تهیه وسایل ضروری مانند مواد غذایی و دارو (به استثنای کارگران خدمات ضروری) و ممنوعیت اجتماعات با افراد خارج از خانه است.

سینکلر گفت که وی همچنین در روز جمعه با دولت فدرال تقاضا کرده است تا ارزیابی کند که جامعه به چه میزان حمایت می کند و آیا باید اقدامات دیگری مانند آوردن ارتش انجام شود.

سینکلر گفت ، بسیاری از افراد در Opaskwayak دارای بیماری های مزمن مانند دیابت هستند که باعث آسیب پذیری بیشتر آنها در برابر عوارض جدی COVID-19 می شود. وی از مردم جامعه و فراتر از آن می خواهد كه توصیه های بهداشت عمومی را دنبال كنند تا بتوانند در مورد موارد افزایش یافته در منطقه كنترل كنند.

وی گفت: “در خانه بمانید ، به خانواده خود احترام بگذارید ، به خود احترام بگذارید ، به همدیگر احترام بگذارید تا این بگذرد.”