منیتوبا دریایی را برای کمک به پرستاران بازنشسته و خارج از استان در مبارزه با COVID-19 باز می کند

منیتوبا به دنبال پرستار دارای مجوز از سایر استان ها و پرستار بازنشسته است تا در نبرد با COVID-19 کمک کند.

وزیر بهداشت ، کامرون فریسن روز جمعه اعلام کرد این استان دستوری را صادر کرده است که دانشکده های حرفه ای پرستاری در این استان را امکان پذیر می کند – کالج پرستاران ثبت شده مانیتوبا ، کالج پرستاران ثبت شده روانپزشکی مانیتوبا و کالج پرستاران عملی مجاز مانیتوبا – معیارهای خود را به اجازه دهید آن پرستاران کار کنند.

وی در یک خبرنامه اظهار داشت: “در میان بیماری همه گیر COVID-19 ، ضروری است که ما تمرکز خود را بر روی جذب هرچه بیشتر متخصصین مراقبت های بهداشتی واجد شرایط به کار برای کمک به محافظت از Manitobans بگذاریم.”

“با تصویب تغییرات موقت در الزامات ثبت نام پرستار ، پرستاران سایر استان ها و پرستاران بازنشسته می توانند با سرعت بیشتری مجوز در مانیتوبا دریافت کنند.”

فریسن گفت: واجد شرایط بودن آنها به این بستگی دارد که آیا آنها می توانند معیارهای اصلاح شده برای ثبت نام را برآورده کنند.

جنیفر برتون ، مدیر اجرایی دانشکده پرستاران عملی مجاز ، در انتشار خبر گفت که این اقدام امکان پاسخگویی بیشتر به نیازهای ایجاد شده در همه گیر را فراهم می کند.

فریسن گفت ، این تغییرات حداقل برای شش ماه در محل باقی خواهد ماند تا اطمینان حاصل شود که منابع پرستاری در آینده نزدیک در دسترس است.

وی گفت: “ما از هر پرستاری كه به این فراخوان پاسخ می دهند و برای كمك به مراقبت از Manitobans در طول این بیماری همه جانبه ، استقبال می كنند ، استقبال می كنیم.”