مقامات می گویند ، هنگامی که با تقاضا غرق می شد ، سایت های آزمایش Manitoba COVID-19 اکنون کم استفاده شده اند

هفته ها بعد از اینکه Manitobans با علائم COVID-19 از هفت ساعت انتظار برای آزمایش سواب شکایت کرد ، ناگهان مانیتوبا خود را با ظرفیت آزمایش بیش از حد پیدا کرد.

این امر منجر به درخواست مجدد برای آزمایش هدفمند در خانه های مراقبت شخصی ، مدارس و سایر مکان هایی شده است که افراد همچنان در خانه جمع می شوند.

در سپتامبر و اکتبر ، تقاضای زیاد برای آزمایشات COVID-19 استان را مجبور کرد که ساعت ها را در برخی سایت ها گسترش دهد ، مراکز جدید آزمایش را باز کند و یک سیستم قرار ملاقات برای آزمایش ایجاد کند.

ظرفیت سواب اکنون تقاضا را برآورده می کند. روز چهارشنبه ، نخست وزیر برایان پالیستر اعلام کرد که دیگر منتظر آزمایش COVID-19 در مانیتوبا نیست.

“برایان پالیستر” نخست وزیر روز چهارشنبه در طی دوره سوال در اتاق قانونگذاری گفت: “فقط در آخر هفته گذشته ، هیچ سایت آزمایشی در استان نیمی از ظرفیت ما را ایجاد نکرده است.”

دکتر برنت روسین ، رئیس بهداشت عمومی استان منیتوبا ، تأیید کرد که ظرفیت آزمایش اکنون پاسخگوی تقاضا است.

وی گفت: “اساساً همه سایت های جمع آوری نمونه آزمایش ما با ظرفیت بالا کار می کنند.”

این در تعداد تستهای آزمایشگاهی انجام شده توسط استان منعکس می شود.

تکمیل آزمون روزانه در مانیتوبا در تاریخ 13 نوامبر به اوج خود رسید ، زمانی که میانگین شمارش آزمون بیش از هفت روز 3،442 در روز بود.

اکنون میانگین آزمون هفت روزه 2495 است.

خانه مراقبت برای آزمایش هدفمند درخواست می کند

این بدان معناست که استان در حال حاضر تقریباً 1000 آزمایش کمتر در روز – و 7000 آزمون کمتر در طول یک هفته – انجام می دهد.

این ظرفیت کافی برای آزمایش بسیاری از ساکنان خانه های مراقبت استان و کارگران یک بار در هفته برای COVID-19 است ، سام بااردمان ، مادر شوهر 95 ساله وی در مرکز سیمکین ، یکی از مراقبت های شخصی وینیپگ گفت: خانه های مبتلا به شیوع ویروس کرونا.

در ماه نوامبر ، مرکز سیمکین از استان خواست تا در خانه مراقبت ، آزمایش هدفمند انجام دهد. درخواست رد شد

مدیر اجرایی مرکز سیمکین ، لوری سرکتی ، در 20 نوامبر در نامه ای به خانواده های ساکنان گفت: “این چندین بار توسط سایت ما درخواست و پیشنهاد شده است و در حال حاضر توسط دولت / بهداشت مشترک پشتیبانی نمی شود.”

“امروز به ما گفتند که دلیل اصلی این مسئله کمبود ظرفیت آزمایشگاه است.”

روسین گفت که ظرفیت آزمایش روز پنجشنبه باید برای بیماران علامت دار محفوظ باشد.

وی گفت: “هیچكدام از این ظرفیتها بی نهایت نیستند” ، وی افزود كه هنوز در آزمایشگاه فشارهایی مانند كمبود بالقوه معرفهای مورد نیاز برای اتمام واكنش زنجیره ای پلیمراز یا آزمایش PCR وجود دارد كه وجود COVID-19 را در نمونه.

روسین گفت: “ما می خواهیم از منابع محدود خود به بهترین نحو استفاده كنیم.”

سوزان اسرائیل ، شریک سام بااردمان ، گفت که او نمی فهمد چرا استان ظرفیت آزمایشگاهی را به سالمندان ساکن خانه های مراقبت شخصی اختصاص نمی دهد.

اسرائیل که مادرش شش سال در مرکز سیمکین زندگی می کند ، گفت: “اینها افرادی هستند که در مقایسه با هر گروه دیگری با سرعت زیادی می میرند.”

در همین حال ، مخالفت رسمی مانیتوبا خواستار انجام این آزمایش سریع در مدارس مانیتوبا شد.

رهبر حزب دموکراتیک ملی واب کینو گفت که تصمیم استانی برای تمدید تعطیلات مدارس تعطیلات به مدت دو هفته نشان می دهد که مدارس ممکن است به اندازه حفظ استان ایمن نباشند.

پالیستر با توجه به اینکه آزمایش های سریع از قابلیت اطمینان کمتری برخوردار هستند ، این تماس را رد کرد. روسین باز هم اصرار داشت که شواهد کمی وجود دارد که COVID-19 در مدارس منتقل می شود.