معلم امیدوار است که به مشتریان Kenora Youth Hub کمک کند تا مدرسه را تمام کنند

معلم ارشد سرگرمی Youth Wellness Hub Kenora تخمین می زند که وی تاکنون به 20 تا 25 جوانی که برای دسترسی مجدد به تحصیل در مدارس با موانعی روبرو هستند ، کمک کرده است.

جف ریچاردز از دبیرستان سنت توماس آکوئیناس در ماه فوریه اولین معلم اصلی مرکز شد.

این هاب در حال حاضر محلی را برای گذر از خانه ، میان وعده و دسترسی به خدمات بهداشتی ، خدمات اجتماعی ، کمک به کار و پشتیبانی مسکن در اختیار جوانان قرار داده است.

وی گفت ، هیئت مدرسه ناحیه کاتولیک کنورا برای ایجاد نقش اصلی معلم در تلاش برای کمک به حدود 500 جوان کنورا که در حال حاضر در مدرسه تحصیل نمی کنند ، با این سازمان همکاری کردند.

ریچاردز گفت: “بعضی از آنها فقط به دلیل نداشتن ثابت در زندگی حضور ندارند ، مثل اینکه حتی نمی دانند شب کجا خوابیده اند.” “دیگران ، شاید آنها … نوعی قلدری را تجربه کرده اند یا اینکه فقط در مراکز مختلف پذیرفته نشده اند.”

وی گفت ، ریچاردز برای این کار درخواست کرد زیرا او می خواست به جوانان از پس زمینه های حاشیه نشین کمک کند و این کاری است که والدین خودش هنگام بزرگ شدن انجام دادند.

وی گفت: “ما احتمالاً چهار تا پنج جوان داشتیم كه در حال رشد بودند كه یا از خانه های خود آواره شدند و یا به خارج منتقل شدند.” “والدین من بسیار مراقب بودند و از خواهرم و من مراقبت می کردند – دوستان و برخی از خواهران و برادران آنها … بنابراین من فکر کردم” چرا نه؟ “

وی گفت که ریچاردز فقط 5 هفته فرصت داشت تا با خدمات خانواده و خانه های گروهی ارتباط برقرار کند تا قبل از اینکه بیماری همه گیر COVID-19 آموزش شخصی را متوقف کند ، در مورد خدمات خود اطلاع رسانی کند.

اما وی افزود ، اکنون كه مدارس برای پاییز بازگشایی شده اند ، اوضاع شلوغتر شده است و دانش آموزانی كه از طریق سیستم آموزش سنتی در كلاسهای آنلاین می روند ، در كنار یك مرکز راهنمایی نیز قرار می گیرند.

وی گفت حداقل یکی از جوانی که ریچاردز به او کمک کرده است در حال حاضر در خیابان زندگی می کند.

وی گفت: “شاید اگر او محل مناسبی برای خواب شب پیدا نكند ، او وارد شود و كمی چرت بزند تا جوان شود” ، و در آن زمان ما می توانیم چند میان وعده به او پیشنهاد دهیم. آموزش را به او تحمیل كنید ، اما اگر او علاقه دارد كه كمی روزها كاری انجام دهد – و این معمولاً دو یا سه بار در هفته است ، او علاقه مند به باز كردن كتابچه ها و تلاش برای انجام یك یا دو صفحه است. “

وی گفت ، ریچاردز در حال حاضر یک دانش آموز دارد که امسال در شرف فارغ التحصیلی است.

وی افزود: “او به یک برنامه کارآموزی از طریق ساخت و ساز یا نجاری علاقه مند است.”