مشاوره برنامه ریزی یخ مربوط به لیگ های هاکی در تندر خلیج است

برنامه ریزی زمان یخبندان هم برای کارمندان شهر در خلیج تندر و هم برای گروه های کاربری که می خواهند اسکیت سواری کنند یا هاکی بازی کنند یک فرایند پیچیده است.

COVID-19 با تغییر تقاضا ، و مقررات جدیدی که افراد می توانند از یخ استفاده کنند و همچنین مدت زمان لازم برای تمیز کردن امکانات بین گروه ها ، مسائل دیگری ایجاد کرده است.

برخی از چالش ها در زمان یخبندان کاهش یافته است ، زیرا این هفته باغ دوباره باغ فورت ویلیام را افتتاح کرد. با این وجود ، به دلیل کمبود نیرو ، این تسهیلات هنوز برای زمان معمول اجاره در دسترس نیست.

کلی رابرتسون ، مدیر کل خدمات اجتماعی این شهر گفت: “این چالش شماره یک ما در حال حاضر است.”

“ما پیشرفت کرده ایم. ما کارمندان داریم ، به اعتقاد من 20 موقعیت داریم ، اما برای اینکه بتوانیم در همه عرصه های خود مقررات را رعایت کنیم ، به 25 موقعیت دیگر نیاز داریم.”

رابرتسون گفت که پنج عرصه ماهواره ای این شهر در حال فعالیت و فعالیت هستند ، اما در برنامه های یخی ، به ویژه در باغ های فورت ویلیام ، خلا gap وجود دارد. اگر دستگاه های نظافت و نظافتچی در محل موجود نباشند ، این شهر نمی تواند به طور کامل از این امکانات استفاده کند.

رابرتسون گفت که کارکنان شهر مشغول تلاش برای اختصاص هرچه بیشتر یخ به گروه هایی هستند که می خواهند این صحنه ها را اجاره کنند. او گفت ، این یک کار پیچیده است و چندین گروه خواهان یخبندان های مشابه هستند. به گفته وی ، همیشه یخ در وقت اصلی در دسترس نیست ، بنابراین لیگ ها مجبور به سازش هستند.

وین فورتس ، رئیس انجمن هاکی مینور تندر بی گفت: “در یک سال عادی ، هاکی مینور احتمالاً چهار تا پنج هزار ساعت یخ استفاده می کند.”

وی گفت که گروهش ، همراه با سایر انجمن هاکی در شهر ، می خواهند با شهر در مورد چگونگی کارآیی برنامه ریزی بحث کنند.

وی با اشاره به چگونگی ملاقات گروه ها با شهر ، گفت: “ما بزرگترین کاربر این میدان ها هستیم. نادیده گرفته شدن ، کمی تکان دهنده بود.”

رابرتسون گفت که کارکنان بیش از حد مشغول تلاش برای هماهنگی زمان هستند تا بتوانند در آنجا بنشینند و بحث کنند که چگونه هر سازمانی برنامه خود را بهینه می کند.

اما فورتس گفت که پیشنهادات وی ممکن است در طولانی مدت کار را آسانتر کند ، که به عنوان مثال ، ساعت پی در پی یخبندان بیشتری به انجمن وی می دهد ، اما نه لزوماً زمان کلی.

به عنوان مثال ، Fortes گفت ، مقامات یخ تمایل دارند داوری کنند دو یا سه بازی پشت سر هم. این بدان معنی است که شهر مجبور است لیگ را برای چند بلوک زمان رزرو کند ، چیزی که در حال حاضر اتفاق نمی افتد.

“اگر آنها می دانستند که چگونه گروه های کاربر از این پیچ ها استفاده می کنند ، بسیار نرم تر و احتمالاً بسیار کارآمدتر بود.”

فورتس گفت ، به عنوان مثال ، لیگ هایی که بازیکنان جوان دارند فقط از نیمی از پیست استفاده می کنند و به تقسیم کننده های ویژه ای نیاز دارند که اکنون بین پیست های مختلف حمل می شوند.

رابرتسون گفت که این امر به زمانبندی یک منبع کمیاب برمی گردد و پیروی از قوانینی که شهر قبلاً وضع کرده است.

“تخصیص یخ در هر زمان ممکن است چالش برانگیز باشد ، زیرا همانطور که شما قدردانی می کنید ، من فکر می کنم 35 گروه به علاوه وجود دارد که همه می خواهند همزمان بازی کنند. بنابراین ، دلیل اینکه ما سیاست تخصیص یخ داریم ، قدردانی از ما است ما چهارشنبه شب ساعت 6 بعد از ظهر به همه می دهیم. ما فرایندی داریم که می تواند تعیین کند چه کسی به اولویت دسترسی به یخ می رسد. “