مردی در مرکز شهر وینیپگ با چاقو مورد سرقت قرار گرفت

پلیس وینیپگ می گوید که یک مرد 40 ساله وینیپگ در یک حمله غیرقانونی در نزدیکی خیابان الکساندر و خیابان لوگان شنبه شب مورد سرقت و چاقو قرار گرفت.

پلیس به گزارش یک چاقو در بلوک 1600 خیابان الکساندر در حدود ساعت 11:45 بعد از ظهر شنبه پاسخ داد. پلیس روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که قربانی در بلوک 1100 خیابان لوگان در حال قدم زدن بود که دو نفر به او نزدیک شدند و با ضربات چاقو از او خواستند.

یکی از مظنونان بدون هیچ دلیلی با چاقو به قسمت بالایی بدن مقتول زد و هر دو مظنون از محل متواری شدند. در این بیانیه آمده است که قربانی نیز ترک کرده و بعداً با وضعیت ناپایدار به بیمارستان منتقل شد اما به وضعیت پایدار ارتقا یافت.

حدود 25 دقیقه پس از چاقو زدن و با کمک هلیکوپتر پلیس، پلیس یکی از مظنونان را در حال قدم زدن در خیابان لوگان و خیابان وینکز پیدا کرد. ماموران به تعقیب و گریز متهم پرداختند و او را دستگیر کردند. آنها یک اسلحه تیز در نزدیکی پیدا کردند.

مظنون 24 ساله در بازداشت بازداشت شد و به سرقت و دو فقره عدم رعایت شرایط دستور آزادی متهم شد. مقتول مظنون را نمی شناخت.

مظنون دوم هنوز پیدا نشده است.

تحقیقات واحد جرایم بزرگ ادامه دارد. پلیس از هر کسی که اطلاعاتی دارد می خواهد با شماره 204-986-6219 یا Crime Stoppers با شماره 204-786-TIPS (8477) تماس بگیرد.

اطلاعات بیشتر از CBC Manitoba: