مدیر کل وینیپگ جتس در مورد تغییرات احتمالی در فهرست در طول مصاحبه خروج ساکت است

مدیر کل کوین چولدایف روز یکشنبه به مدت 42 دقیقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، اما برنامه های خود را برای کمک به وینیپگ جتس که به موفقیت کمتری می رساند، فاش نکرد.

Cheveldayoff گفت: “این یکی از آن چیزهایی است که من باید احساسات خود را نیز پردازش کنم و مطمئن شوم که اگر تصمیمات را می‌گیرم، آنها را منطقی می‌گیرم و نه از روی یک موقعیت زانو زده.”

بخش تجاری از خودش مراقبت می‌کند، اما از منظر طرح‌های مشخص و مواردی از این دست، واقعاً زمان آن نیست که من وارد آن شوم.»

Cheveldayoff از زمان نقل مکان به Winnipeg از آتلانتا در سال 2011، مدیر کل فرنچایز بوده است، اما جت ها تنها در سه سری پلی آف در این مدت 12 فصل برنده شده اند. عمیق ترین چیزی که باشگاه رفته است، شکست فینال کنفرانس غرب در سال 2018 در پنج بازی به شوالیه طلایی وگاس است.

آخرین کمبود، خروج از دور اول در پنج بازی مقابل وگاس در روز پنجشنبه بود.

Cheveldayoff هنوز باید با چند بازیکن، مربیان و سپس مالکیت ملاقات کند تا اولویت های خود را ترسیم کند، اما او فصل را تا حدی موفق می دانست.

Cheveldayoff که در ماه مه گذشته قرارداد خود را برای تمدید سه ساله تا فصل 2024-2025 امضا کرد، گفت: “در کمپ تمرینی، همه پرسیدند که آیا ما یک تیم پلی آف خواهیم بود.”

من کاملاً معتقد بودم که ما آنچه را که برای یک تیم پلی آف لازم بود داریم و به این گروه افتخار می کنم که آنها با این دستکش مبارزه کردند و به مرحله پلی آف رسیدند.

جت ها در کنفرانس در اواسط ژانویه در جایگاه اول قرار گرفتند، اما پس از وقفه ستاره ها پراکنده شدند. آنها فصل عادی را با نتیجه 46-33-3 به پایان رساندند و در بازی 81 تنها جایگاه دوم کنفرانس را از آن خود کردند.

Cheveldayoff از سرمربی تیم دفاع می کند

نیکولای اهلرز مهاجم در بازی پلی آف آسیب دید و چهار بازی اول سری مقابل وگاس را از دست داد. جاش موریسی، مدافع ستارگان، در بازی 3 مصدوم شد و دیگر برنگشت. مارک شیفله بهترین گلزن در بازی 4 به دلیل مصدومیت از ناحیه بالا تنه به میدان رفت و دیگر هرگز به میدان نرفت.

Cheveldayoff گفت که او می‌خواهد تیم زیر نظر سرمربی ریک باونس که تابستان گذشته پس از از دست دادن وینیپگ در پلی آف قراردادی دو ساله با یک گزینه امضا کرد و با قراردادش راحت است، به جلو ادامه دهد.

او گفت: “کاری که ریک برای ما انجام داد و این وظیفه را برعهده گرفت و به او فرصت داد تا جام استنلی را به دست آورد، فکر کردم آنها کار بزرگی انجام دادند. نه فقط ریک، بلکه کادر مربیگری.”

دو مرد در حال دست دادن به تصویر کشیده شده اند.
Cheveldayoff، سمت چپ، در کنفرانس مطبوعاتی ژوئیه 2022 از ریک بونس سرمربی جدید تیم استقبال می کند. Cheveldayoff پس از انتقاد بازیکنان از Bowness در مورد حذف پلی آف خود در طول مصاحبه های خروج در روز شنبه، از Bowness دفاع کرد. (جان وودز/ مطبوعات کانادا)

برخی از بازیکنان روز شنبه به رسانه ها گفتند که از گفتن باونس به خبرنگاران پس از بازی حذفی “منزجر” شده است.

باونس بعداً در روز شنبه اعتراف کرد که انزجار احتمالاً آنقدر قوی است که نمی توان از آن استفاده کرد، اما او همیشه صادقانه و رک و پوست کنده خواهد بود.

“یک چیزی که به عنوان تبلیغ آمده است، و همانطور که تبلیغ می شود، این است [Bowness] Cheveldayoff گفت: “مهم نبود که شما چه کسی باشید، او صادق بود. آیا او می توانست کلمات متفاوتی را انتخاب کند؟ من مطمئن هستم.”

برخی از موارد موجود در لیست کارهای Cheveldayoff، وضعیت قرارداد بازیکنان کلیدی مانند Scheifele و Pierre-Luc Dubois، دروازه‌بان Connor Hellebuyck و مهاجم کهنه‌کار Blake Wheeler است.

Scheifele، Wheeler و Hellebuyck هر کدام یک سال از قراردادهای فعلی خود باقی مانده اند و می توانند در تابستان 2024 به بازیکنان آزاد بدون محدودیت تبدیل شوند. دوبوا یک بازیکن آزاد محدود است و قراردادی یک ساله دارد. او می تواند قرارداد یک ساله دیگر را امضا کند و تبدیل به یک UFA شود.

Cheveldayoff گفت: “ما واضح است که به صورت انفرادی با همه بازیکنان و مطمئناً بازیکنان درگیر صحبت کردیم.”

من هنوز با هیچ یک از نمایندگان آنها صحبت نکرده ام. همه بچه ها می خواستند درباره سال صحبت کنند، می خواستند درباره سریال صحبت کنند.

یک پیراهن وینیپگ جت در تصویر دیده می شود.
پس از اینکه از او در مورد بازسازی تیم در روز شنبه سوال شد، Cheveldayoff گفت: “واقعیاتی” وجود دارد که تیم باید با آنها مقابله کند. (دیوید لیپنوفسکی/ مطبوعات کانادا)

از او در مورد امکان بازسازی پرسیده شد و پاسخ داد که “واقعیت هایی” وجود دارد که تیم باید با آنها دست و پنجه نرم کند.

قراردادهایی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کنیم. چیزهای مختلفی از جلسات مربیان، جلسات مالکیت می آید.

حرکات او می تواند روی خزانه تیم تاثیر بگذارد.

درست قبل از اینکه جت ها بازی های پلی آف امسال را آغاز کنند، این فرنچایز با هدف افزایش تعداد 3000 نفری، بلیط های فصلی را راه اندازی کرد. این اعلامیه باعث شد تا بسیاری از طرفداران در رسانه های اجتماعی قبل از اینکه کیف پول خود را بررسی کنند، تغییراتی ایجاد کنند.

تنها پنج بازی فصل معمولی در مرکز زندگی کانادا با 15325 صندلی، به‌علاوه یک مسابقه با ادمونتون اویلرز که با یک بلیت به پایان رسید، فروش داشت. دو شیب پلی‌آف خانگی مقابل وگاس، خانه‌های پر از هوادارانی بود که لباس‌های سفید پوشیده بودند تا «سفید اوت» سنتی را بر تن کنند.

Cheveldayoff گفت که او با طرفداران در جامعه برخورد می کند و نظرات و علاقه آنها را می داند.

Cheveldayoff گفت: “هواداران می خواهند مطمئن شوند که هر تصمیمی که گرفته می شود، با هدف گرفته می شود.” “آنها فقط برای این ساخته نشده اند که یک واکنش تند زانو داشته باشند.”