مدل سازی نشان می دهد که انتاریو می تواند روزانه تا اواسط دسامبر به 6،500 مورد جدید COVID-19 برسد بدون اقدام بیشتر

اگر اقدامات بیشتری برای مهار منحنی با سرعت بالا انجام نشود ، انتاریو می تواند روزانه 6500 مورد جدید COVID-19 را ببیند ، نشان می دهد مدل سازی جدید.

پیش بینی های جدید جدول مشاوره علمی انتاریو نشان می دهد که بیماری همه گیر در کل استان در حال بدتر شدن است. اگر تعداد پرونده ها پنج درصد افزایش یابد ، مرگ ساکنان مراقبت های طولانی مدت هر هفته در حال افزایش است و تعداد پرونده ها به احتمال زیاد از تعداد شهرهای اروپایی که در حال حاضر به نوعی قفل شده اند ، فراتر رفته است.

اما طبق گفته آدلستین براون ، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه تورنتو دالا لانا و رئیس میز مشاوره علمی COVID-19 در انتاریو ، نرخ رشد پنج درصدی یک سناریوی “خوش بینانه” است.

براون روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که میانگین رشد هفت روزه استان در حال حاضر حدود 4 درصد است. طی سه روز گذشته ، نرخ رشد حدود شش درصد بوده است.

براون در پاسخ به این س ifال که آیا برای مهار منحنی در حال افزایش محدودیت بیشتری لازم است ، این پاسخ را بدون جزئیات بیشتر ارائه داد:

وی درست قبل از پایان کنفرانس خبری گفت: “اگر هدف کاهش تعداد موارد و هدف کاهش تأثیر بر سیستم بهداشت است ، بله”.

بدون آن ، او گفت ، “شما همچنان رشد موارد را مشاهده خواهید کرد ، موارد ICU بیشتری را مشاهده خواهید کرد ، مرگ و میر بیشتری در خانه های مراقبت طولانی مدت ، حتی با محدودیت های جدید اگر امروز اعمال شوند ، همچنان رشد خواهید داشت مرگ و میر همانطور که برای فیلتر کردن در سیستم چند زمان طول می کشد. “

“من معتقدم راهی وجود ندارد که پرونده ها بدون اقدام تغییر کند.”

تماشا کنید | مسئول بهداشت عمومی در مورد نیاز به محدودیت های شدیدتر:

آدلستین براون ، رئیس اتاق مشاوره علمی COVID-19 در انتاریو پاسخ داد: “اگر هدف کاهش تعداد موارد و هدف کاهش تأثیر بر سیستم بهداشت است ، بله ،” 0:32

در همین حال ، دکتر بهداشت و درمان انتاریو ، دکتر دیوید ویلیامز ، بر اهمیت رفتار فردی تأکید کرد.

ویلیامز گفت: “اگر همه آنچه را كه قرار بود انجام دهند انجام دهند ، ما می توانیم این اعداد را پایین بیاوریم.”

ویلیامز در پاسخ به این س whetherال که آیا احتمال قفل شدن بیشتر را در نظر خواهد گرفت ، گفت: جدول بهداشت استان هنوز به س questionsالات کلیدی در مورد اینکه چنین سناریویی چگونه است ، در کل استان ، دامنه آن چیست و آیا مدارس نیز باید تعطیل شوند ، پاسخ نداده است.

هیچ پاسخی برای هیچ یک از این س questionsالات ارائه نشده است ، در عوض ویلیامز گفت که این س questionsالات باید به زودی پاسخ داده شوند.

تنها طی هفت روز گذشته ، انتاریو شاهد 71 مرگ در خانه های مراقبت طولانی مدت بوده است ، تعدادی از مقامات بهداشت انتظار دارند که با افزایش تعداد پرونده ها ، به سرعت افزایش یابد.

این مدل سازی همچنین نشان می دهد که تعداد افراد تحت مراقبت های ویژه طی دو هفته از مرز 150 تختخواب فراتر خواهد رفت ، این یک نکته مهم در شرایطی است که کارشناسان می گویند این استان مجبور است بسیاری از جراحی ها را لغو کند. تحت بدترین سناریوها ، اشغال ICU طی شش هفته بیش از 400 تخت خواهد بود.

دکتر مایکل وارنر ، مدیر پزشکی بخش مراقبت های ویژه (ICU) در بیمارستان مایکل گارون ، گفت: “دسترسی به چرخ دنده های غیر COVID ICU منطقی خواهد شد.”

“این لغو قابل توجه جراحی ها ، آزمایش های تشخیصی ، تقریباً در مورد تمام فعالیت های غیر COVID را مجبور خواهد کرد.”

در مورد قطع ارتباط آشکار بین مدل سازی امروز و پاسخ استان ، وارنر گفت:

“من واقعاً حرفهایم را از دست می دهم. احساس می کنم پریمیر فورد و دکتر دیوید ویلیامز به تنهایی در جزیره ای تصمیم می گیرند و به طور مستقل تصمیم می گیرند. زیرا تصمیماتی که می گیرند کاملاً منطقی نیست.

وی گفت: “مگر اینکه چیزی تغییر کند ، آینده ما بسیار ناخوشایند است.”

“ما بلافاصله به رهبری و واکنش همه گیر جدید نیاز داریم.”

مدل سازی به روز شده در حالی انجام می شود که استان پیش بینی اولیه 1200 مورد جدید روزانه خود را تا اواسط ماه نوامبر انجام داد ، و روز گذشته پنج هزار مورد جدید ویروس اعلام شد – این سومین روز متوالی است.

در یک کنفرانس خبری اوایل روز ، نخست وزیر داگ فورد از طرح استان دفاع کرد و گفت که اگرچه این اعداد “نگران کننده” و “هشدار دهنده” است ، اما تعطیلی گسترده جواب نمی دهد.

تماشا کنید | فورد می گوید که استان “رویکرد متعادلی” نسبت به بیماری همه گیر COVID-19 دارد:

نخست وزیر داگ فورد به گزارشی از طرف تورنتو استار پاسخ می دهد که پیشنهاد می کند بهداشت عمومی انتاریو تعیین چند آستانه کلیدی برای سطح کنترل “قرمز” – دقیق ترین مجموعه محدودیت ها قبل از یک قفل کامل – در سطوح چهار برابر پایین تر از دولت در نهایت انتخاب کرد. 1:35

“ساده ترین کار این است که مردم بنشینید و بگویید بیایید کل استان را تعطیل کنیم. چگونه با سلامت روان مردم کنار می آیی؟ برای مردم آسان است که بگویند همه چیز را تعطیل کن.”

22 دقیقه ابتدایی آن کنفرانس خبری صرفاً با تمرکز بر تصویر اقتصادی انتاریو سپری شد و فورد اعلام کرد آنچه که وی یک همکاری جدید “تاریخی” برای یک شرکت کشتی سازی همیلتون برای ساخت قطعات کشتی فولادی خوانده است.

ایوانا یلیچ ، دبیر مطبوعاتی فورد ، عصر پنجشنبه در پاسخ به اینکه آیا نخست وزیر در مورد پیش بینی ها اظهارنظر می کند ، نسخه ای از نظرات خود را از اوایل روز ارسال کرد و افزود که وی بارها گفته است که وقتی دکتر توصیه می کند ، از انجام اقدامات دریغ نمی کند. ویلیامز

تماشا کنید | مدل سازی وضعیت وخیم همه گیر را در انتاریو نشان می دهد:

آدلستین براون ، رئیس میز مشاوره علمی انتاریو COVID-19 ، گفت که مرگ ساکنان در خانه های مراقبت طولانی مدت هر هفته در حال افزایش است و در صورت ادامه رشد ، تعداد پرونده ها در سراسر استان به احتمال زیاد از شهرهای اروپایی فراتر خواهد رفت. پنج درصد 2:01

بر اساس پیش بینی های اخیر شرکت همکاری مدل سازی COVID-19 ، بر اساس نرخ رشد موارد جدید در اوایل ماه نوامبر ، در حدود 1 دسامبر در حال انجام 2،000 مورد در روز است. کارهای این گروه – که شامل دانشمندان و پزشکان دانشگاه تورنتو ، شبکه بهداشت دانشگاه و بیمارستان سانی بروک است – پیش بینی های مدل سازی استان را تأمین کرده است.

آخرین باری که انتاریو مدل سازی را منتشر کرد ، در اواخر ماه اکتبر ، نخست وزیر داگ فورد اشاره کرد که خبرهای خوبی را نشان می دهد.

وی یک روز قبل از انتشار عمومی مدل سازی ، گفت: “ما شاهد منحنی شدن هستیم.”

مدل سازی میزان افزایش در موارد جدید COVID-19 نسبت به هفته های گذشته کندتر بود ، اما عفونت ها هنوز در حال افزایش بودند.

نسخه ای از آخرین گزارش مدل سازی دولت را بخوانید: