محیط زیست کانادا: انتظار می رود طوفان شدید بهاری از سه شنبه جنوب غربی منیتوبا را درنوردد

به گفته Environment Canada، طوفان شدید بهاری این هفته به سمت جنوب غربی منیتوبا در حرکت است.

محیط زیست کانادا روز یکشنبه گفت که دوره بارش در بخش هایی از جنوب ساسکاچوان و منطقه پارک منیتوبا در جنوب غربی پیش بینی می شود زیرا کانال بزرگی از فشار کم از شمال ایالات متحده به سمت شمال حرکت می کند.

آنها گفتند که با حرکت سیستم از سه شنبه شب در این مناطق، تا چهارشنبه و احتمالا پنجشنبه ادامه می یابد، بین 10 تا 20 سانتی متر برف می بارد.

امواج متعدد بارش ممکن است به طور بالقوه به شرق ساسکاچوان و غرب منیتوبا برسد، اما شدیدترین بارش از رجینا تا پارک های مانیتوبا انتظار می رود. بارش بیش از 20 میلی متری ممکن است برخی مناطق را درنوردد و خطر سیل را افزایش دهد.

جنوب مرکزی منیتوبا بیشتر احتمال دارد که ترکیبی از برف و باران را تجربه کند، اما Environment Canada می‌گوید هنوز مشخص نیست که چه میزان بارندگی به دره رودخانه قرمز در شرق Portage la Prairie خواهد رسید.

بادهای شرقی معتدل تا شدید می تواند تا 60 کیلومتر در ساعت وزش کند که منجر به شرایط بد سفر، عمدتاً در روز چهارشنبه می شود.

به گفته Environment Canada، ممکن است با نزدیک شدن طوفان و شفاف‌تر شدن شرایط مورد انتظار، ساعت‌ها و هشدارهای هواشناسی خاص صادر شود.

اطلاعات بیشتر از CBC Manitoba: