محافظه‌کاران منتشر می‌کنند و سپس اعلان‌های مربوط به حمایت جدید از مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت را حذف می‌کنند

پس از اینکه دولت محافظه‌کار مترقی هرگونه اشاره به تعهد مالی 1.2 میلیون دلاری را از وب‌سایت خود حذف کرد، NDP مانیتوبا تعهد استان به مراقبت‌های تأیید جنسیت را زیر سوال می‌برد.

روز سه‌شنبه، دولت یک کنفرانس خبری در The Forks برگزار کرد که در آن حمایت‌های جدیدی از جامعه LGBTQ، از جمله ایجاد یک دفتر برابری جنسیتی و تصمیم برای اعطای بودجه سالانه پراید وینی‌پگ را اعلام کرد.

در این رویداد هیچ اشاره ای به بودجه برای مراقبت های تایید کننده جنسیت اعلام شده در یک سند پیشینه ای که به رسانه ها ارسال و در وب سایت دولت بعداً صبح همان روز منتشر شد، وجود نداشت.

و بعداً در همان روز، دولت هر گونه اشاره به این تعهد به مراقبت تأیید جنسیت را از وب سایت خود حذف کرد.

این استان اواخر روز پنجشنبه اعلام کرد “به روز رسانی آینده” در مورد این موضوع از سوی کارگروه تشخیصی و بازیابی جراحی مانیتوبا ارائه می شود.

اما توضیح اولیه دولت برای حذف، که چهارشنبه برای CBC News ارسال شد، گفت که این سند “تصحیح شده است زیرا به کارهایی مربوط می شود که از سال 2009 ادامه داشته است.”

سند حذف شده بیان می کند که نزدیک به 490,000 دلار طی دو سال برای کاهش لیست انتظار برای مراقبت های تایید کننده جنسیت از جمله جراحی ها و بیش از 700,000 دلار برای برنامه تنوع جنسیتی و تایید اقدام برای جوانان (GDAAY) داده می شود که به ارائه آن کمک می کند. مراقبت و پشتیبانی ارائه دهید.

استان تایید می کند بودجه جدید است

اواخر پنجشنبه، پس از پرسش‌های بعدی، دولت اذعان کرد که بودجه جدید است و «در به‌روزرسانی‌های آینده گنجانده خواهد شد».

قبل از بیانیه شامگاه پنجشنبه استان، اوزوما آساگورا، منتقد بهداشت NDP، سند حذف شده را در دوره مورد نظر مطرح کرد. روشل اسکوایرز، دبیرخانه جدید برابری جنسیتی دولت، برای پاسخ ایستاد اما در مورد حذف توضیحی نداد و در عوض گفت که مراقبت‌های تأیید جنسیت از سال 2009 در منیتوبا وجود داشته است و سایر اعلان‌های مرتبط با دگرباشان جنسی را که محافظه‌کاران در روز سه‌شنبه منتشر کردند تحسین کرد.

Asagwara گفت که حذف پیام نگران کننده ای است.

«وقتی یک دولت این اعلامیه را از طریق یک پس‌زمینه اعلام می‌کند [document] و سپس آن را از وب‌سایت خود حذف می‌کند، حتی وجود آن را انکار می‌کند… این پیام را به منیتوبان‌هایی که نیاز به مراقبت‌های بهداشتی تأییدکننده جنسیت دارند ارسال می‌کند که مراقبت‌های بهداشتی آنها از اهمیت کمتری نسبت به سایر مانیتوبان‌ها برخوردار است.»

آساگورا گفت که برای دولت مهم است که در مورد مراقبت های تایید کننده جنسیتی که ارائه می شود علنی باشد تا هر یک از افرادی که به دنبال آن هستند – که برخی از آنها “در جایی هستند که ممکن است سلامت روانی آنها بسیار به خطر بیفتد” – بدانند چه گزینه هایی دارند. .

آساگوارا گفت: “اگر آنها قصد دارند اعلامیه ای اعلام کنند، اگر قصد دارند سرمایه گذاری، آگاهی و آموزش انجام دهند، اطلاع رسانی به مردم در مورد خدمات موجود به معنای واقعی کلمه به نجات جان انسان ها کمک می کند.”

با توجه به سند پیشینه، نزدیک به 490,000 دلار بودجه برای سلامت جامعه کلینیک، تیم مراقبت آن را برای حمایت از جوانان و بزرگسالان تقویت می کند، در حالی که میزان خدمات کلینیک را از 2.5 به 5 روز در هفته دو برابر می کند.

در این سند همچنین آمده است که دولت شروع به ارائه بیش از 700,000 دلار کمک مالی به GDAAY خواهد کرد که خدمات یکپارچه مراقبت های بهداشتی و حمایت از جوانانی را که به دنبال مراقبت هستند، ارائه می کند. تیم های مراقبت شامل متخصصان اطفال با تجربه در اطفال رشدی، پزشکی نوجوانان، غدد درون ریز کودکان و سلامت روان کودکان و نوجوانان هستند.

اشلی اسمیت، مدیر حمایت در مرکز منابع رنگین کمان، روز سه شنبه گفت که از پشتیبانی جدید هیجان زده است. مردم می توانند سال ها برای مراقبت منتظر بمانند، و این می تواند بدتر شود زیرا یکی از پزشکانی که این مراقبت را ارائه کرده است اخیراً کناره گیری کرده است.