مانیتوبا MLA جلسات دور از نظر جسمی را با شعر ، لیست آرزوها و عکسهای حزبی به پایان می برد

یک دوره سوال از نظر جسمی دور و نیمه مجازی روز پنجشنبه را در مجلس قانونگذاری مانیتوبا به پایان رساند ، و با چند اشاره به ماهیت خاص این جلسه کامل شد.

سخنگوی مجلس ، میرنا دریگر در سخنانی از کارکنان قانونگذاری که دموکراسی را در این اوقات غیرمعمول ادامه می دهند ، تشکر کرد

وی گفت: “اشکالات فنی اینجا و آنجا وجود دارد ،” اما بیشتر از جلسه متوسط ​​بزرگنمایی نیست.

فقط یک چهارم از 57 MLA منیتوبا برای اطمینان از فاصله فیزیکی به کرسیهای معمول خود در مجلس قانونگذاری نشستند. بقیه قانونگذاران از طریق کنفرانس تلفنی در مورد لایحه ها بحث و رأی دادند – چهره آنها در صفحه های تلویزیون های بزرگ به اتاق کشیده شد.

رئیس مجلس میرنا دریگر سخنرانی را می خواند تا از کارکنان مجلس قانونگذاری مانیتوبا برای برگزاری جلسه پاییز از نظر جسمی دور و نیمه مجازی تشکر کند. (مجلس قانونگذاری مانیتوبا)

Tory MLA Greg Nesbitt (کوه سواری) چرخش خودش را روی شعر کلاسیک قرار داد بازدید از سنت نیکلاس (معروف به بیشتر شب قبل از کریسمس) ، برای بزرگداشت یک جلسه قانونگذاری و سالی که با یک بیماری همه گیر مشخص شده است. او یک سنت سالیانه را ارائه می دهد که در آن احترام تعطیلات را با قافیه ارائه می دهد.

وی به همكاران خود در كنفرانس از راه دور گفت: “شلوارهای جوراب شلواری در حال حاضر می توانند هنگام پوشیدن كت و شلوار خود كار كنند ، اما به یاد داشته باشید كه هنگام صحبت ، لطفاً لغو بی صدا را فشار دهید.”

https://www.youtube.com/watch؟v=Sy3gQOYFuwQ

چند بار MLAs هنگام معامله با خرده فروشی ها به فصل تعطیلات اشاره می کردند.

واب کینوو ، رهبر حزب مخالف ، لیست خواسته های کریسمس خود را ارائه داد. وی گفت: Manitobans از دولت برایان پالیستر می خواهد كه اتاقهای اورژانس بازگشایی شده در رابلین و گراندویو و بازگشت به خدمات CancerCare در بیمارستانهای هفت اوكس و كنكوردیا را تحویل دهد ، از جمله خواسته های دیگر.

بعداً ، كامرون فريزن ، وزير بهداشت ، فهرستي از خود داشت. وی به موضوعاتی اشاره کرد که به گفته وی مخالفان دیگر نمی توانند از دولت انتقاد کنند ، مانند تعداد سایتهای غربالگری COVID-19 یا تعداد تماس گیرنده های شاغل ، گفت دولت وی این نگرانی ها را برطرف کرده است.

وی اظهار داشت ، این لیست برای خواندن کامل بسیار طولانی است.

“تنها پشیمانم در این فصل کریسمس ، حتی نمی توانم به مسائل PPE اختصاصی برسم [testing] سایت هایی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و پاسخ بهداشت روانی ، “فرینسن گفت.

هنگامی که احزاب رفت و برگشت از کار دور شدند ، تعدادی از لوایح به قانون وارد شد.

در این میان ، قانونی با حذف محدودیت های خرید روز یکشنبه و تعطیلات و لایحه دیگری که به منیتوبا اجازه می دهد به یک دادخواست طبقاتی علیه تولیدکنندگان مواد افیونی ملحق شود.

رهبران احزاب مخالف مانیتوبا می گویند که آنها خاطرات خوبی از تجارت قانونگذاری در سال 2020 ندارند.

كینو گفت كه استان پس از آنكه جلسه مقننه زودتر از موعد در ماه مارس به دلیل همه گیری مقطعی قطع شد ، با امتناع از ملاقات در تابستان از پاسخگویی طفره رفت.

MLAs برای یک نشست اضطراری در ماه آوریل تشکیل شد و ماه بعد فقط چهار جلسه دوره سوال برگزار شد.

او گفت كه كينوو همچنين دولت را متهم كرد كه از بروز واكنش همه گيري كه منجر به بيماري و مرگ بسياري از مردم منيتوبا شده است ، دست و پنجه نرم مي كند.

یک کارمند نقابدار ، همانطور که در آوریل مشاهده شد ، از اقدامات قانونگذار مانیتوبا چشم پوشی می کند زیرا اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع COVID-19 انجام شد. (جان وودز / مطبوعات کانادایی)

رهبر حزب لیبرال ، داگلد لامونت ، بودجه استان را كه در بهار منتشر شد ، غیراخلاقی خواند. وی علیه لایحه اجرای بودجه نیز مخالفت کرد ، که مانع از شکایت این استان به دلیل نگه داشتن میلیون ها دلار بودجه ای که برای کودکان تحت مراقبت نکرده بود ، شد.

لامونت گفت: “ببینید ، این باید یک داستان ملی باشد.” “این یک کلاهبرداری مطلق است.”

هم کینو و هم لامونت اظهار داشتند که نکته مهم در این زمینه همکاری همه جانبه برای تصویب چندین اقدام امدادی COVID-19 در ماه آوریل است ، از جمله اقدامات برای مسدود کردن اجاره ، ممنوعیت رانندگان از تخلیه مستاجر و اعمال محدودیت های سفر.

دوره سوال مارس آینده از سر گرفته می شود. دولت تلاش خواهد کرد سال آینده ده ها لایحه جدید را تصویب کند ، از جمله لایحه هایی که باعث اصلاح سیستم مدارس و جلوگیری از مسدود شدن راه آهن می شود.